-Alastor Mordon,másnéven "Rémszem" Mordon.-mutatkozott be,az igen érdekes kinézetű férfi.-Hiába tavaly is "én" tanítottam a SVK,muszáj bemutatkoznom.-rajzolt macskakörmöket a levegőbe.-Egy csaló százfűlé-főzet segítségével kiadta magát nekem.-forgatta meg műanyag szemeit.-Bár,Dumbledore elmondása szerint elég jól alakított.-mesélte inkább magának,mintsem a diákoknak.-Idén is megkért,hogy válaljam el.Nem szívesen tettem,de másképp Dolores Umbridge t kaptátok volna.Igazi rémálom.
Veronicát tegnap engedték ki a gyengélkedőről,és ez élete első Roxfortos órája.Míg a többi negyedikes kissé félve néz a tanárra,addig Veronica tudja,hogy ő nagyon jó belül.Harry mesélt róla.Hiába,tavaly nem ugyan az a Mordon volt,de Harrynek volt alkalma az igazit is megismerni.
A mai napnak vége volt.Holnap lesz élete első bájitaltan órája.Ahogy azon gondolkodott,hogy milyen lesz a holnapi nap,egyszer csak elé ugrott a semmiből 2 igen magas,és hasonló kinézetű fiú.
-Szia!-köszöntek egyszerre.
-Öhmm...Sziasztok!-mosolygott a két fiúra.
-Biztos te vagy Veronica
-...Piton lánya...
-...Én Fred vagyok....
-....Én meg George...
-...Ron már biztos sokat mesélt rólunk.-fejezték be egymás mondatát a fiúk.Veronica csak tátott szájjal nézte az ikreket.
-Igen...Ron mesélt rólatok.-bólogatott.
-És miket?
-Gondolom azt,hogy mi vagyunk a legjobb testvérei.-válaszolta meg Veronica helyett az egyik fiú.Ron igazából azt mesélte el a lánynak,hogy az ikrek mennyire otthon vannak a csínytevésbe.
-Ó,persze,nagyon szeret titeket.
-Jössz velünk sétálni?-tette fel hirtelen az egyik a kérdést.
-Igen,te jó fejnek tünsz.Biztos,hogy Piton lánya vagy?-ráncolt a homlokát a másik.
-Na,gyere már,ne kéresd magad.-állították be Veronicát közéjük,majd belekaroltak és elinduktak.Már nagyjából 2 órája sétáltak,ők hárman és megállás nélkül beszélgettek.Veronica annyira beleélte magát,hogy azt se tudta hány óra.Az ikrek nagyon jó társaság-állapította meg magában.Amikor először találkozott velük,azt hitte csak rosszban tudnak sántikálni.De most rájött,hogy ez nagyon nem így van.Bármilyen komoly témáról lehet velül beszélni
Az ikrek éppen az örűlt találmányaikról beszéltek,amikor szembe jött velük egy nemkívánatos személy.
-Szia,Ronnie!-köszönt mézes-mázos hangon David
-David.-biccentett Veronica
-Már nem is elég neked egy pasi?Egyből kettő kell?-tett a kezét a szívére.
-Jól vigyázz mit mondasz,tökfej!-lépett Fred Veronica elé.
-Másképp mi lesz?
-Carbuncu...-kezdett bele George a varázsigébe,de Veronica nem engedte.
-Nem éri meg.Gyertek...
Ahogy elhaladtak David mellett,a fiú egy diadalma vigyort küldött Veronica felé,aki inkább leszegezett fejjel ment az ikrek mellett.
-Mit akart ez a....-kezdte George,de a lány közbevágott.
-Osztálytárs voltam a húgával a mugli iskolába.Ő egy évfolyammal feljebb járt.A húgával,Lucyval nem volt túl fényes a kapcsolatunk.Rájött,hogy boszorkány vagyok.Az ő anyukája is boszorkány,így nem volt teljesen ismeretlen ez az egész számára.A testvére,David,amikor megtudta,hogy boszorkány vagyok,elkezdett velem barátkozni.Nem sokkal később összejöttünk.Nem tartott sokáig,nagyjából 3 hónapig,de senki nem tudott a kapcsolatunkról.Mielőtt még megkérdeznétek,hogy miért szakítottunk-itt vett egy nagy levegőt.-azért,mert megtudta,hogy apa Mardekáros volt.Hogy honnan,azt mai napig se tudom.Annyit tudok,hogy ki nem állhatják a Mardekárosokat.Azóta nem csak a testvére,hanem ő is folyton bánt.-vonta meg Veronica a vállát.
-Komolyan mondom,rosszabb ez a csávó mint Malfoy.-hitetlenkedett Fred.
-Csak azért,mert apukád Mardekáros volt?
Veronica erre csak bólintott.Annyira jó volt ez a nap,miért kellett elrontanod?-gondolta magába,majd inkább temát váltott,és hagyta,hogy az ikrek újból megnevettesék.
ESTÁS LEYENDO
Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]
Fantasía"-Nem teheted!-ordította Harry a lánynak. Hirtelen vette fel ezt a hangnemet, szinte semmi előzmény nélkül. -Muszáj.-suttogta Veronica elhaló hangon.-Így háború nélkül megmenekültök. -És veled mi lesz?Apáddal mi lesz?A barátaiddal mi lesz?-hadarta...