Eltelt egy hónap,de semmi.Hermioneval és Ronnal se beszél már olyan sokat,mert ők készülnek a vizsgákra.December volt,kint kezdett lehűlni a levegő,úgy,ahogy Harry hangulata is hidegűlt.Már köszönni se köszönt húgának,ami Veronicának természetesen nagyon rosszul esett.Bár,ha Harry tudná mibe keveredett megértené,hogy nem köszön neki,de így fogalma sincs mi a probléma.
December 19 reggele volt,nemsokára karácsony.Veronica remélte,hogy evvel az alkalommal hátha megbékél vele Harry.Felkelt az ágyból,és felöltözött.Úgy döntött megkersei Dracot,hisz vele bármikor tud beszélni erről.Elindult a nagyterem felé,mereven maga elé nézve,amikor megpillantotta Hermionét.Egyből észrevette,hogy a lánnyal valami nincs rendbe,ígyhát odaszaladt hozzá.Hermione észre se vette Veronicát,amíg az meg nem fogta a vállát.
-Hermione,mi a baj?-kezdte egyből aggodalommal a hangjába.
-Mr.Weasleyt az éjszaka megtámadták.-nyögte ki végül.Veronica majdnem leroskadt a padlóra,de tudta,hogy most nem szabad.
-De ugye minden rendbe vele?-kapkodott levegő után.Hermione végre a szemébe nézett.
-A Szent Mungóba van,de minden rendben,már felkelt.-mosolygot szomorúan.-Csak nagyon megijedtünk mindannyian.Ha Harry nem szólt volna az álmáról...-kezdett bele,de azután rájött,hogy Veronica semmit nem tud.-Vagyis Harry az este megálmodta,hogy Mr.Weasleyt megsebesíti egy kígyó,így hát egyből szólt Dumbledorenak.Röviden így menekült meg.
Veronica döbbente nézett maga elé.Ez mind az ő hibája,rágódott a dolgon.
-Ronni,jól vagy?-térítette ki Hermione a gondolataiból.
-Persze,csak...Most meg kell keresnem valakit.-rohant el,magára hagyva Hermionét,aki riadtan nézett a lány után.Veronica természetesen Dracot kutatta,akit egyből meg is talált.
-Draco,velem kell jönnöd!-fogta meg a fiú karját.
-Miután reggeliztem.-vonta meg a vállát hanyagul,majd visszafordult az ételéhez.
-Nem Draco!Szépen felállsz és velem jössz!
Ő hátrafordult és mélyen Veronica szemébe nézett.Így beszéltek egymással,és Draco hamar rájött,hogy valami tényleg nincs rendben,ezért szó nélkül felállt és egyből követni kezdte a lányt.
Miután beértek egy csendes folyosóra egymással szembe fordultak.
-Hallottad?-kezdte hirtelen Veronica.
-Mit?-értetlenkedett Draco.
-Pedig te mindent előbb tudsz mint én.
-Sok mindent tudok,szóval,ha elmondod miről van szó...-magyarázta Draco,de Veronica a szájára tette a kezét.
-Jó,felfogtam.Az éjszaka megtámadták Arthur Weasleyt.
-Végr-...Akarom mondani,honnan tudod?
-Úgy volt,ahogy apa mondta.Harry tényleg megálmodta.
-Megint Potter a hős!Ki más...-bosszankodott Draco,mire Veronica lekevert neki egy nyaklevest.
-Auu!
-Na idefigyelj!Most nem ez a legfontosabb!Megtámadtak egy embert!
-Mikor lettél te ennyire...ennyire-kereste Draco a szavakat,de nem sikerült neki.Nem is kellett,Veronica egyből válaszolt is.
-Amióta belekeveredtem ebbe az egészbe.
YOU ARE READING
Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]
Fantasy"-Nem teheted!-ordította Harry a lánynak. Hirtelen vette fel ezt a hangnemet, szinte semmi előzmény nélkül. -Muszáj.-suttogta Veronica elhaló hangon.-Így háború nélkül megmenekültök. -És veled mi lesz?Apáddal mi lesz?A barátaiddal mi lesz?-hadarta...