-Ez kizárólag a diákok vonata,szóval természetesen nem mehetek.Majd az iskolába találkozunk.-mondta Piton.Az állomáson álltak.
-Rendben.-válaszolta Veronica röviden.
-Ne félj,minden rendben lesz.Vigyázz magadra.-puszilta meg lánya homlokát.Veronica,amikor felért a vonatra,egyből a báttyát kereste.Helyette Ronba és Hermioneba botlott.
-Szia Ronnie!-köszöntek szinte egyszerre.
-Sziasztok!Harryt hol hagytátok?-kérdezte a lány.
-Mivel prefektusok vagyunk,így most van egy ki dolgunk.De Harry ott van.-mutatott Hermione a kabinra.Veronica biccentett egyet,majd a kabin fele sietett.Amikor belépett megpillantotta Harryt,és 2 ismeretlen személyt.
-Sziasztok!-köszönt Veronica kissé bizonytalanul.-Ide ülhetek?
-Ronnie,szia!-állt fel vidáman Harry.-Persze,hogy ideüllhetsz.-ültt vissza ő is.-Bemutatom neked Neville Longbottomot és Luna Lovegoodot.-a 2 gyerek köszönt Veronicának,majd ő leült.Nevilleről hallott már.Ron említette az egyik levelébe,hogy Neville eléggé felbosszantotta az Perselust szerencsétlenkedésével.Egyik percről a másikra Luna vitába szállt Nevillel.Hogy miért arról fogalmuk se volt a másik kettőnek.Harry megragadta az alkalmat és elkezdett Veronicához beszélni.
-Előre félek az idei tanévtől.-mondta,de csak Lunáékra meredt.
-Harry én nem értek már semmit.-mondta kissé hisztérikusan Veronica.-Te is tudod azt a bizonyos dolgot,amit nekem semmi esetre se szabad tudnom?-akadt ki.
-Az elmúlt 3 napom arról szólt,hogy kiderítsem mi az.-mostanra már a lányra nézett.-Nekem is épp annyit mondanak,mint neked.Semmit.-folytatta kisebb dühvel.
-Jól van,sajnálom.-nézett megbánóan a báttyára.-Csak nagyon bosszant,hogy nem tudom mi ilyen nagy dolog,hogy úgy örzik,mint Gringotts-ban a széfeket.-emelte fel védekezően a kezét.
-Megértem,De én egész életembe így éltem.-idegeskedett Harry tovább.Veronica észrevette,hogy báttya mostanába olyan,mint egy időzített bomba.Bármelyik percben robbanhat.
Egyszer csak Veronica egy szúró fájdalmat érzett a bal karjánál,és ugyan ebben a másodpercben Harrynek is el kezdett fájni a sebe.Szinte egyszerre kaptak a fájjo ponthoz.
-Minden rendben,srácok?-figyelt egyből rájuk Neville.
-Velem minden oké,csak kicsit begörcsölt a karom.-magyarázta Veronica,továbbra is a karját simogatva
-Én meg már megszoktam.-mormolta Harry.Az út további részében hanyagolták a témát.Neville és Lunát is nagyon foglalkoztatta,hogy a lány melyik házba szeretne kerülni.A válasz a megszokott volt.
Mostmár Veronicát is elkezdte foglalkoztatni a kérdés;Vajon melyik házba kerül?Talán az lenne a legjobb ha a Hollóhátba vagy a Hugrabugba kerülne.
ESTÁS LEYENDO
Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]
Fantasía"-Nem teheted!-ordította Harry a lánynak. Hirtelen vette fel ezt a hangnemet, szinte semmi előzmény nélkül. -Muszáj.-suttogta Veronica elhaló hangon.-Így háború nélkül megmenekültök. -És veled mi lesz?Apáddal mi lesz?A barátaiddal mi lesz?-hadarta...