Helen McCrory-nak

821 39 3
                                    

Narcissa belépett a terembe, és tekintete egyből az ott fekvő férfire vándorolt. Lucius már napok óta kómában feküdt, nem sok esélyt láttak arra, hogy fel fog ébredni. Narcissa mégis mindig ott van mellette, csak épp akkor nem, amikor Dracot vígasztalta.
A nő leült az ágy melletti székre, és egyből megfogta Lucius kezét. Annyira akarta, hogy legyen erre valami varázslat. Hogy végre felkelhessen a férfi, és túl legyenek együtt ezen a rémes időszakon.
Emellett még Veronicáért is nagyon aggódott, akit tervezett a napokban meglátogatni.

Egyszer csak az ajtó nyikorgására lett figyelmes, majd megfordult és megpillantotta Dracot, amint lassan becsukja az ajtót, és az apjára nézz.
-Fel fog épülni, igaz? -kérdezte a fiú. Amióta apja kómába van a Roxfortba se tért vissza, és megfogadta, hogy addig nem is fog, amíg Lucius fel nem ébred.
-Persze, hogy felfog, Draco. -mosolygott Narcissa. A mosoly most az egyszer őszinte volt, mivel a nő érezte, hogy a férfi igenis meggyógyul.
Draco az ágy mellé vitt egy másik széket, és ráült.
-Az elmúlt időszakban kezdtem azt hinni, hogy már nem szereted apát. -kezdett bele hirtelen a fiú a mondanivalójába, amire Narcissa hirtelen odakapta a fejét -De mostmár látom, hogy egyáltalán nem így van. Nem ismerek tőled szeretetteljesebb embert, Anya. -mondta őszintén a fiú, és közelebb húzódott a döbbent nőhöz. Narcissat annyira lesokkolta fia szavai, hogy az egyik kezével átkarolta, és szorosan magához húzta.
Pár másodperc ölelkezés után Narcissa érezte, hogy a másik kezét Lucius megszorítja. Egyből odakapta a fejét, amire Draco is így tett, és látták, amint a férfi lassan próbálja kinyitni a szemét. Amint ez sikerült, ránézett a családjára és mindössze ennyit mondott:
-Köszönöm, hogy itt vagytok nekem.
Narcissa örömébe egyből elsírta magát.
Narcissa mindig is ilyen volt. Kedves, szerethető, intelligens. Halálfaló is csak azért lett, hogy a családját védje. Az az ember, aki utálja Narcissa Malfoy-t, valószínűleg nem a legjobb emberek közé tartozik.

Ez tökéletesen igaz a Narcissa-t alakító színésznőre is. Nagyon kedves és szerethető ember volt, aki brutál tehetséggel volt megáldva. Most valószínűleg egy sokkal jobb helyen van, együtt Alan Rickman-el (Perselus Pitont alakító színésszel). Nyugodj békében, Helen McCrory! 🖤

Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن