Kihívás

615 34 4
                                    

Másnap Tom szinte berontott Veronica szobájába.
-Van egy tervem! Párbajozni fogsz Bellatrixxel. Csak így tudjuk elérni, hogy békén hagyjon téged. De ahogy rosszul áll a dolog, beleavatkozunk.
Veronica nagyokat pislogott.
-Nem kell megvédeni!
-Pont olyan vagy, mint Potter - sóhajtott.-Ha nem fogadott el így a dolgot, akkor megoldom én Bellatrixxel.
Veronica pár másodpercig hallgatott. Ha nem fogadja el az ajánlatott, akkor lehet, hogy Tom olyan tervet eszel ki, ami neki egyáltalán nem tetszene. Úgy érezte, nem tudná eltűrni, ha Bellatrixet a férjével látná, de nem értett miért.
-Legyen. De én hívom ki.
-Veled megyek.
-Avval csak feldühítjük.
-Ez kijelentés volt.
-Jó, akkor induljunk - állt fel Veronica.
-Most?
-Legyünk túl rajta.

Malfoyék háza előtt állva, Tom feltette a kérdést.
-Biztos vagy benne?
-Igen - válaszolta Veronica, mire Tom feléje fordult és lassan megcsókolta.

-Azt hiszem, szeret téged - mondta Melanie, miután elmondta hasznos tanácsait.
-Ő nem tud szeretni. Így született - vont vállat Veronica.
-Szerintem meg tud - állt fel hirtelen a lány. - Ezek csak sztereotípiák, amiket az emberek alkotnak. Senki se születik gonosznak. A társadalom rontja meg általában az embert.
-De Melanie, ez más! Hisz már gyerekkora óta ilyen.
-Volt szerető családja, voltak barátai? Nem. Ez pont elég kiindulópont egy gyereknek.
-Szerinted engem valaha is tudna szeretni? Badarság.
-Te szereted? - kérdezte Melanie mosolyogva.
-Azt hiszem, igen - vallotta be Veronica, még magának is először.

- Menjünk be - suttogta a lány, miután elváltak egymástól.
Tom bólintott, majd elindultak befele.

-Nem hiszem, hogy jó ötlet ez - mondta Narcissa az előcsarnokban.
-Narcissa, nem kell aggódnod. Tudom, mit teszek - nézett mélyen a szemébe Veronica. Úgy tűnt, hogy nem sikerült meggyőzze Narcissát, de még mielőtt bármit is tehetett volna, megjelent Bellatrix.
-Lám, kik vannak itt! A híres Denem család- vigyorgott.
-Hello, Bellatrix! - vigyorgott vissza Veronica.
-Hm, csak nem engem kerestek?
-Nagyon is. Szeretném, ha párbajoznál velem - tért egyből a tárgyra.
-Hol és mikor? Akár most is kezdhetjük.
-Csak nem olyan hevesen - szólt bele Tom  most először. - Jövő héten, ugyanebben az időpontban, nálunk.
Veronica mérges volt Tomra, hidz teljesen neki kellett volna kihívni.
-Megegyeztünk! Csak hívjátok a nyavajás Potter is, meg a drága Dumbledoret, hogy legyen ki összeragassza életed szerelmét! - mondta gúnyosan, majd eltűnt.

Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora