Két héten át Veronica,Hermione és Ron minden második nap összeültek beszélgetni.Sokszor szóba se került Harry,csak úgy megszokásból.Veronica semmi új információt nem tudott szerezni,aminek részben örül,mert így esélye se lesz elárulni báttyát,másrészt pedig félt,hogy a Sötét Nagyúrnak nem lesz elég ennyi információ.
-Veronica,indulunk!-térítette ki gondolatmenetéből a lányt Piton.
-Megyek!-sétált ki apjához,majd karon fogta,de nem történt semmi.
-Tisztázzuk.Elmondod a Nagyúrnak Potter álmát,ami elég információ lesz neki.Értetted?
-Igen.-sóhajtott Veronica,majd hopponáltak is.Ugyan azon a helyen voltak,ahol két hete.Ugyan azon a folyosón mentek végig,és ugyan azon az ajtón nyitottak be.
-Á,már itt is vannak!-vigyorgott a Nagyúr ahogy beléptek.-Szeretném hallani a lánytól,hogy mit tudott meg.Üljetek le.-mutatott a székek felé.A két fél leült a szokásos helyére.
-Halljuk Veronica!
Erre a lánynak összeszorult a gyomra.Még sose nevezte a nevén.Ez talán rossz jel?
-Harry egy ideje minden alkalommal ugyan azt álmodja.-kezdett bele remegve,mire Voldemort érdeklődéssel hallgatta.-A Minisztérium épületében van,egy terembe,ami tele van világító gömbökkel.Harry úgy véli,hogy Uramnak egy bizonyos gömb kell,ami létfontosságú.-próbált diplomatikusan fogalmazni,nehogy elrontson valamit.A beszámolóját csend követte.Egyszer csak Voldemort felállt,mire mindenki abbahagyta még a levegővételt is.Az asztal alatt Piton elkapta Veronica kezét,és szorosan megszorította.
-Potter tehát tudja.-motyogta maga elé Voldemort,majd odasétált Luciushoz.-Kapjátok el Arthur Weasleyt!Mi Naginival a többit elintézzük!-utasította.
-Értettem,Nagyuram.-engedelmeskedett Lucius,aki már készült felállni,mire Voldemort megfogta a vállát,és visszaültette.
-Ne most!Majd szólok én.Amikor visszaértek a kastélyba,Veronica egyből kiakadt.
-Szólnom kell Ronnak!-indult az ajtó felé,de hirtelen Piton visszarántotta.
-Meg ne próbáld!
-Az egyik legjobb barátom apját akarja megölni!Nem hagyhatom!-visította a lány.
-Idefigyelj!Nem fogják megölni,csak rá akarnak ijeszteni Potterre.A Nagyúr benne van a fiú fejében,ígyhát Harry látni fogja Weasleyt,és akkor szólni fog Dumbledorenak.-magyarázta kicsit nyugodtabban,hátha így a lánya is megnyugszik.
-Honnan tudhatod?-kérdezte,mostmár csendesebben.
-Dumbledore említette,hogy ez lesz,és akkor én kell kiképezzem okklumenciára Pottert.-mondta keserűen Piton.
Veronica erre szó nélkül kiment az ajtón.Magányra volt szüksége.Sziasztok!Nem szoktam a részek végére írni,de most kettő dolgot is el kell mondjak.Az egyik az ok,amiért nincsenek sűrűen részek.Aki a történet elejétől követ,az tudja,hogy napont a voltak részek.Most azért nincsenek,mert egészen délután 5 óráig online óráim vannak.Alig jutt így is időm másra.De megigérem,hogy minden héten lesz legalább egy rész.
A második dolog,hogy vasárnap (11.22.) egy új történetet olvashattok majd,az oldalamon.A címe " Ilyen az élet Nélküled" lesz.Szintén Harry Potteres,bár ennek az alap ötlete jobban tetszik,amit amúgy szó szerint megálmodtam.Szóval legyetek résen.Mint már mondtam,mind a két storyból hetente legalább 1 rész lesz.
További szép reggelt/napot/estét!😘😘
ESTÁS LEYENDO
Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]
Fantasía"-Nem teheted!-ordította Harry a lánynak. Hirtelen vette fel ezt a hangnemet, szinte semmi előzmény nélkül. -Muszáj.-suttogta Veronica elhaló hangon.-Így háború nélkül megmenekültök. -És veled mi lesz?Apáddal mi lesz?A barátaiddal mi lesz?-hadarta...