Gyengélkedőn

1K 43 0
                                    

Veronica elindult apja irodája felé.Amikor belépett egy igazán furcsa kép fogadta.Perselus éppen Malfoy előtt áll,mintha védené,Harry pedig Ront fogja,aki valószínűleg neki akart ugrani Draconak.
-Itt meg mi történt?-tette fel a kérdést döbbenten.
-Mr. Weasley verekedést szeretett volna kezdeményezni Malfoyyal.-sziszegte Piton,majd lehunyta a szemét.-De inkább,mesélj,mi történt.
-Negyedik évfolyamos lettem.-vonta meg a lány a vállát.
-Ennyi?Ilyen gyorsan megmondták?-emelte meg a szemöldökét Piton.
-Igen.
-Gondolom villantottál egy partonust.-vigyorgott Ron.
-De még mennyire.-mosolyodott el Veronica.Azon gondolkodott,hogy kellene-e szóljon a párbajról.Végül úgy,hogy majd csak barátainak szól róla.
-Rendben,akkor holnaptól a negyedik évfolyamosokkal leszel.Most pedig Potter,Malfoy,Weasley órára.Te pedig itt maradsz.
Miután a fiúk kimentek,Piton leült a székre.
-Van valami,amit nem mondasz el.-jelentette ki határozottan.Veronica egyből elsápadt.
-Mindent elmondtam.-próbált határozottan beszélni.
-Ne akard,hogy olyan megoldásokhoz folyamodjak,amikhez nem akarok.Tudod,hogy nem szoktam kérdezősködni,de tudom,hogy ez most olyan dolog ami rám is tartozik.-állt fel a férfi,és egyenesen Veronica szemébe nézett.
Nem hiába mondják,hogy még a gondolatodat is hallja.-gondolta magába.
-Mondom,hogy minden rendben.-Sóhajtott.
-Ne akard,hogy megbánjam már most,hogy beírattalak ide.
-Jó,párbajozni fogok.-csúszott ki végül a száján.Piton megdermedt.
-Tessék?Kivel?És miért?Már első nap?
-Ami azt illenti...-préselte össze az ajkait a lány,majd sóhajtott.Tudta,hogy reménytelen lenne apja előtt titkolózni.-A vizsgásztatóval fogok.Miután megmondta,hogy melyik évfolyamba kerülök,bejelentett,hogy holnap párbajozni fogunk,majd kiviharzott.-hadarta,hogy apja véletlenül se szakítsa félbe.De ő meg se tudott szólalni a döbbenettől.
-Szó sincs róla!Lehet,hogy otthon tanítottalak varázslatra,de az nem annyira kifinomult,mint itt az iskolában.-rázta meg a fejét.
-És akkor mit csináljak?
-Szépen részt veszel a holnapi óráidon,kivétel nélkül.-válaszolta Piton.Veronica értette a célzást,hogy evvel le van zárva a téma,ígyhát kiléppet az irodából.Meglepetésére,amikor kiment,Ron és Harry az ajtó előtt álltak.
-Hát ti?Nem mentetek órára?-kérdezte a lány meglepetten.
-Miért mentünk volna?-kérdezett vissza Harry,sokatmondó pillantással.
-Draco hol van?-nézett körül Veronica.
-Volt itt egyáltalán bármilyen "Draco" is?-rajzolt macskakörmöket a levegőbe vigyorogva Ron.Veronica rájött,hogy a fiúk elüldözték Malfoyt,mire egy gyilkos pillantást vetett a két bűnösre.

5 óra fele Veronica a Mardekárosok háló körzetében beszélgetett Dracoval.
-Sajnálom,Draco.-mondta őszintén a lány.
-Már megszoktam,hogy Potter és Weasley nem tudnak a seggükön ülni.-fújtatott.
Ebben a pilanatba Veronicának elkezdett sajogni a bal karja.Sokkal jobban mint ahogy a vonaton.Egyből a fájjó ponthoz ért,és térdre erezkedett,majd elsötétül körülötte minden.

-Nektek nincs órátok?-kérdezte egy hang szinte ordítva.Veronica lassan kezdte kinyitni a szemét.Oldalra fordúlt,ahol öt szempár szegeződött rá.Piton,Hermione,Ron,Harry és Draco volt az,akik szinte egyszerre erezkedtek vissza a székre.
-Mi történt?-kérdete a kómás lány.
-Elájultál.Éppen arról beszéltem,hogy mekkora seggfej barátaid vannak-mesélte Draco,és ennél a résznél egy gyor pillantást vetett a Griffendélesekre,akik hamarosan kitörni készülnek-amikor egyszer csak elvesztetted az eszméleted.-sóhajtott egyet.
-Draco azonnal szólt nekem,én meg Madam Pomfynak.-folytatta Perselus,Draco helyett.-Ő még nem talált magyarázatott erre az egészre.
-És most mi lesz velem?Megfogok halni?-kezdett Veronica pánikba esni.
-Ne is mondj ilyeneket!-szólt Harry a lányra.-Én a fél Roxfortos éveimet itt töltöm,Madam Pomfreynál.
-És meddig kell itt maradjak?
-Ma éjszakára bent maradsz megfigyelésen.-szólalt meg egy hang az ajtó felől.Madam Pomfrey sétált be egy üvegcsével.
-Egyáltalán milyen nap van ma?-kezdett idegeskedni Veronica.
-Kedd.-válaszolt Draco röviden.
-Ezek szerint már ki is hagytam az első iskolai napom?
Erre senki nem válaszolt,csak Hermione bólintott egyet szomorúan.
-Mostmár mindenki menjen a dolgára!Ms.Pitonnak szüksége van a pihenésre!-küldte ki Madam Pomfrey a látogatókat.
Veronica kezdett kicsit kiábrándulni a Roxfortból.Még csak tegnapelőtt érkezett,de már a gyengélkedőn van.

Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang