-Akkor nekem kell kitaláljak valamit.-ült vissza Tom a székébe.-A lányod még mindig abba a mugli iskolába jár?-kérdezte kisebb undorral a hangjába.Nem tetszett neki,hogy az egyik leghűségesebb szolgája lánya a muglik között van.
-Igen,uram,oda jár.-valászolta röviden Piton.
-Miért nem íratod át?-ráncolta homlokát.-Talán félsz,hogy baja esik?Megnyugtatlak,Potteren kívül senkinek se fog már baja esni a diákok közül.-dölt kissé előre,majd folytatta.-Ne tedd ezt vele,Perselus.Egy életre utálni fog,amiért megvondtad tőle ezt az élményt.-Piton ezen elgondolkodott.Miért akarja ennyire a Nagyúr,hogy beirassa?Jól tudta,hogy valami terve van vele.Másrész,pedig igaza is van.Megvonja lányát egy élménytől.A muglik között nincs barátja.Egyedül Harry,Hermione,Ron és Draco-val tartja a kapcsolatot.Ők pedig mind a Roxfortba járnak.Tom látta,hogy Piton elgondolkozik a dologon,amit egy diadalmas mosollyal ajándékozott.Ó,de még milyen tervei voltak a lánnyal.Ha már nem tud kiszállni ebből az egészből,legalább könnyebb dolga legyen.Veronica nagyon jó besúgó lenne.Hisz Harry Potter a testvére.
-Még meggondolom.-válaszolta végül Piton.2 nap múlva Veronicának már indúlni kellett haza.A legjobban természetesen Dursleyék örültek ennek,viszont Harrynek szakadt meg a szíve.Legközelebb csak jövőre láthatja húgát,bár ez se biztos.
-Ne szomorkodj,majd küldök baglyot!-próbálta nyugtatni Harry,Veronicát.
-Bárcsak én is a Roxfortba járnék!Akkor mindennap láthatnánk egymást.-sóhajtott Veronica.
-Ne veszísd el a reményt,Ronnie.Hátha meggondolja magát.
-Ja,persze.-hagyott inkább rá.Augusztus 25. volt.Ma kell jöjjön a Roxfortos levél.11 éves kora óta,minden évben küldenek neki,hiába nem megy oda.Legalább megtarthatja őket,mint egy "szép emlék".
Jól gondolta,nemsokára már nála is volt a levél.Leült a konyha asztalhoz,majd szép lassan elkezdte felbontani.Minden másodpercét kiszerette volna élvezni.Piton az ajtóban állt,és Veronicát nézte.Veronica nem vette észre,hogy apja őt nézi,mert teljes erejével a levélre koncentrált.
STAI LEGGENDO
Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]
Fantasy"-Nem teheted!-ordította Harry a lánynak. Hirtelen vette fel ezt a hangnemet, szinte semmi előzmény nélkül. -Muszáj.-suttogta Veronica elhaló hangon.-Így háború nélkül megmenekültök. -És veled mi lesz?Apáddal mi lesz?A barátaiddal mi lesz?-hadarta...