Két hét telt el a nagy nap óta, a helyzet változatlan. Minden ment a régibe, egyedül annyi változás történt, hogy Tom többet kommunikált Veronicával.
Reggel, Veronica kinyitotta a szemét, és az ágya mellett egy sötét alakot látott. Ijedségében, azonnal felült, és próbálta minél jobban kitisztítani látását.
Amikor meglátta ki az, csak unottan sóhajtott.
-Jó reggelt Bellatrix! Megmondanád, hogy mégis mi a francot csinálsz az ágyam mellett? -kérdezte Veronica idegesen.
-Ó, drága Veronica. Szerinted? Meg foglak ölni - avval előrántotta a pálcáját.
Szinte vele egyidőben Veronica is kirántotta a párnája alól, és gyorsan felkellt az ágyból, majd Bellatrix felé tartotta.
-Capitulatus!
Bellatrixnak nem volt ideje reagálni.
-Ó, szóval ezért nem találtam a pálcádat. Sebaj, úgyse tudnál megölni.
Veronica keze remegni kezdett, de a pálcáját nem engedte le.
-Gyerünk, tedd meg! -provokálta tovább Bellatrix, majd egyenesen Veronica pálcája elé állt.
Nem vagyok gyilkos, gondolta, de tudta, hogy ezen most az élete múlik.
-Mi van? Beszartál Denem asszonyság? -nevetett fel hangosan Bellatrix. Talán túl hangosan, mivel pillanatokon belül kicsapódott az ajtó, és megjelent Tom.
-Mi az ördög folyik itt?! - kiabálta, majd szúrós szemmel Bellatrixra nézett.
-Csak beszélge-
Bellatrix nem tudta befejezni mondanivalóját, mivel Tom megindult felé, a pálcáját rászegezve.
Veronica ijedségében egyből alkalmazta a lefegyverző bűbájt a férfin is, aki meglepetten nézett.
-Veronica, azonnal menj ki! -mutatott az ajtó felé.
- Mi? Ne-Nem! Nem vagyok kisgyerek, hogy csak úgy kiküldj! Meg amúgy is, ez nem a te dolgod.
Tom pár másodpercig értetlenül állt, majd karon ragadta Bellatrixot és elindult kifelé.
-Te itt maradsz! Ha rám nem hallgatsz, majd talán másra fogsz.Veronica alig bírta elhinni, hogy Tom tényleg idehívta az apját. Alig 2 órán belül itt volt.
-Hova vitte Bellatrixot? - kérdezte Veronica egyből tőle.
-Az ne érdekeljen. Ne üsd bele az orrod a dolgaikba!
-Apa, nem hagyhatom, hogy megölje!
-Akkor inkább hagyja, hogy megöljenek? Jól figyelj rám! Nem fogom hagyni, hogy te is olyan sorsra juss, mint Lily.
Veronica nem felelt, hisz tudta, hogy apjánál ez gyenge pont.-Bellatrix, mégis mit gondoltál? - kérdezte Tom.
-Nagyuram, én pontosan tudom, hogy készül valamire - válaszolt magabiztosan.
Tom érdeklődve nézte a nőt.
-Okosabb vagy mint hittem.
-Hah! - kiáltott fel Bellatrix. -Tudtam én!
-Hát persze. Reméltem, hogy nem hiszed el ezt az egészet.
-Egy pillanatig azt hittem, hogy átáll a mugli ivadékok oldalára.
-Még csak az kellene! -mosolygott ravaszul Tom.
YOU ARE READING
Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]
Fantasy"-Nem teheted!-ordította Harry a lánynak. Hirtelen vette fel ezt a hangnemet, szinte semmi előzmény nélkül. -Muszáj.-suttogta Veronica elhaló hangon.-Így háború nélkül megmenekültök. -És veled mi lesz?Apáddal mi lesz?A barátaiddal mi lesz?-hadarta...