A főbenjáró átkok

932 42 1
                                    

Csütörtök,SVK Mordon Professzorral.Veronica egyik kedvenc tantárgya volt.Mindig is érdekelte a fekete mágia amiért kicsit hibásnak érezte magát ezért senki nem tudott rajongásáról.
-A mai órán a 3 főbenjáró átokról fogunk tanulni.-jelentette ki a tanár.Döbbent csend telepedett a teremre.Harry mesélte,hogy tavaly Rémszem ezt  tanította,de akkor nem is maga Rémszem volt.Talán ő se az igazi?-töprengett magába Veronica.
-Ki tudja nekem őket felsorolni és bemutatni?-kérdezte a professzor,mire az egész terem döbbenten nézett,és az egyik lány fel is sikított.
-Majd én tanár úr!-emelte a magasba Veronica a kezét.Az eddigi döbbenet átváltott félelemmé a terembe.Rémszem is ugyanúgy nézett lányra.
-Nem gondoltam komolyan,de ha így állunk,akkor gyere lányom.-szólalt meg végül a professzor.
Veronica kisétált a diákok elé.Rémszem felemelte a befőttes üveg tetejét,szabadon engedven az ököl méretű bogarat.
-Az első átok az Imperius.Az áldozat mindenben követi az őt megátkozó varázsló utasításait.-mondta Veronica,mire a professzor bólintott.A lány felemelte a pálcáját,majd kimondta a varázsigét:
-Imperio!
A bogár úgy lebegett,ahogy Veronica akarta;oda esett ahova akarta.
-Rendben ennyi elég.Következő átok!Bár megjegyzem,nem hiszem,hogy a következő kettő átok sikerülni fog,mert az csak annak sikerül,aki tényleg akarja,hogy az áldozat kínszenvedések között pusztuljon el.A lelket nagyon nagy sötétség kell átjárja.
Dehogy is nem fog sikerülni-gondolta magába Veronica.
-A Cruciatus-átok.Ez a kínzásra szolgál és olyan fájdalmat tud okozni,amelytől az áldozat akár az eszét is elvesztheti.-magyarázta a lány le se véve a szemét a bogárról.-Crucio!-és sikerült neki.Úgy kínozta a bogarat,mintha a legnagyobb ellensége lenne a helyébe.Rémszem talán most életébe először félt egy gyerektől.
-Ennyi elég lesz!-próbálta leállítani Veronicát.
-Még van egy átok.Az Avada Kedavra.A halálos átok.-vázolta röviden,hogy a tanár nehogy leállítsa.-Avada Kedavra!-a rovar úgy pusztult el,mintha soha nem is létezett volna.

Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant