Szemtől szemben

955 39 2
                                    

Eljött a szombat.Csütörtök óta nem beszélt testvérével,sőt apja szobájába lakott,mivel Dumbledore ezt javasolta.Így senkivel se beszélt,még Dracoval se.
Egész éjszaka nem aludt.Félt.Mindennél jobban.
-Készen állsz?-kérdezte Piton megállva az iskola kapu előtt.
-Lehet erre készen állni?-nézett rá apjára Veronica.Piton erre csak kinyújtotta a karját,mire Veronica értetlenül nézett.
-Hopponálunk.-jelentette ki Piton,és egyből folytatta is-Most lehet.
Azzal Veronica megfogta a karját és már hopponáltak is.A lány mindig is utálta a hopponálást,de inkább nem nyávogott.Örül ha megéli az estét.

Veronica azt se tudta hol van.Csak beléptek egy kapun,és már meg is halotta Voldemort ördögi nevetését.Egyből földbe gyökerezett a lába.
-Gyere,a Sötét Nagyúr nem tűri a késést.-fordult vissza Piton,Veronicához.
A lány nyelt egyet,majd inkább elindult.Nem is magáért,ő már inkább meghalt volna.Hanem az apjáért.

Egy hosszú,sötét folyosón mentek végig,aminek a végén jobb oldalt egy ajtó,ami résnyire nyitva volt,így kiszűrödött egy kis fény.Csak is Voldemort hangját lehetett hallani.Amint az ajtó elé értek Piton ránézett Veronicára,és tekintetével ezt kérdezte:"Bemehetünk?".A lány erre csak  bólintott,mire Piton kopogott.
-Perselus,gyere csak be,már vártunk.Remélem vendéget is hoztál magaddal.Ugye?-hallatszott Voldemort hangja,mire Veronicanak jobban elkezdett dobogni a szíve.Piton kitárta az ajtót,és előre engedte Veronicát.
-Igen Úram,itt van velem.-mondta elcsukló hangon,és beengedte Veronicát.A lány egy nagy levegővétel utánbesétált.Voldemort egyenesen a lány szemébe nézett
-Á,gyere ide!-hívta oda a széke mellé.Mielőtt elindult volna körbe nézett a terembe.Meglátta Narcissa könnyes szemét,Lucius rémült arcát,Peter gyúnyos mosolyát és egy csomó döbbent tekintetet.Végül odasétált Voldemort mellé.
-Bemutatom nektek a történelem legfiatalabb Halálfalóját.Mutasd meg nekünk a Jegyet,hagyj lássák!-vigyorgott.
Azzal felemelte felsője ujját.
-Úram,tényleg egy 15 éves lányra van szükségünk?-szólalt meg Bellatrix mézesmázos hangon,mire Veronica leengedte a felsője ujját.
-Bellatrix,kérdeztem a véleményed?Hidd el ez a lány olyan jó besúgó lesz,mint az apja.-nézett az ajtóban álló Pitonra Voldemort.
-Nem,de...-kezdte el Bella,de félbeszakították.
-Perselus,leülhettek.-adta ki az utasítást Voldemort.Piton odasétált a lányához,és elvezette a székükhöz.A Veronica helye pont Narcissa mellett volt,aki a lány keresztanyja volt.Narcissa megfogta Veronica kezét az asztal alatt,mire a lányt melegség fogta el.
-Akkor most elmondom mi lesz a feladatod...Hogy is hívnak?-kérdezte hanyagul a Nagyúr,pedig jól tudta mi a lány neve.
-Ve-Veronica.-nyelt egyet.
-Szóval Veronica...Információk kellenek Pottertől.Te leszel a besúgóm.Mielőtt még bármit is mondasz.Szólok,hogyha nem teljesíted az utasításom,annka nem lesz jó vége.Értetted?
Veronica hezitált.Árulja el a báttyát?Ezek után.Gondolataiból egy másik kéz szakította ki.Piton megszorította a kezét,evvel jelezve,hogy egyezzen bele.
-Igen.-válaszolta végül,remélve,hogy apja kitalál majd valamit.
-Helyes.Akármi van,ami rám tartozik azt szeretném tudni.Ajánlom figyelmedbe venni,hogy békülj ki vele.-vigyorogta el magát Voldemort.Vajon honnan tudja,hogy haragba vannak Harryvel?

Az Utolsó Lélegzet [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora