Техьонг отвори леко очите си. Светлината, идваща от прозореца, се отразяваше в бялата стена, оставяйки няколко по-светли линии по нея. Той се обърна леко, прозя се тихо и протегна ръцете си.
След няколко секунди се изправи леко на ръцете си. Когато погледна напред, очите му се ококориха, а в гърлото му заседна една буца.
Джимин стоеше пред гардероба, търсейки някоя чиста тениска, която да облече за днешния учебен ден. Отражението на полуголото му тяло се виждаше в огледалото на вратичката, което накара Те да преглътне тежко.
Да, той не се хвърляше на всяко момче. Но Джимин беше ужасно привлекателен. Слабото му, но поддържано тяло, бе обгърнато от бледа кожа. Нито белези, нито петна се виждаха по гърба и корема му. Изглеждаше някак чисто и съвършено.
Очите на Те се спуснаха към таза на Джимин и кръглото му дупе, карайки го да прехапе устни. Няколко крайно неприлични картини изплуваха в съзнанието му.
- Спри да ме зяпаш. Гнусно е - Джимин прекъсна мислите му и другият бързо отклони засрамено поглед. Момчето облече набързо тениската си и погледна към Техьонг.
Очите му не се откъсваха от него, което караше пулса на сърцето на новопристигналото момче да се ускори. Оглеждаше всяка една черта на лицето му. Малкото му носле, красивите му очи, пухкавите му устни...
- Какво чакаш? Обличай се. Днес имаме часове - Джимин извади съквартиранта си от транса. - Няма да те чакам ако се мотаеш, за да ме оглеждаш.
"Де да можеше и да бъде една идея по-мил..." - помисли си Те, повдигна завивката от тялото си и се изправи, за да се насочи към банята.
След като си взе кратък душ и изми зъбите си, той излезе и отвори гардероба, търсейки дрехите си сред хилядите на Джимин.
Докато ровеше случайно попадна на нещо по-интересно. Бяха няколко презерватива, все още неоткъснати един от друг. Той ги хвана между двата си пръста и се обърна към Джимин, който към този момент гледаше телефона си, подпрян на леглото.
Когато вдигна поглед към Те и очите му се преместиха към синьо-сивата лента кондоми в ръцете му, цялото му лице почервеня. Той стана рязко от леглото и я дръпна ловко от ръцете на другия, който през това време се подсмихваше и не се чувстваше ни най-малко неловко от ситуацията.
YOU ARE READING
𝗦𝗜𝗡𝗡𝗘𝗥𝗦 || 𝘷𝘮𝘪𝘯
Romance[ЗАВЪРШЕНА И РЕДАКТИРАНА] ❜❜ 𝙰𝚁𝙴 𝚈𝙾𝚄 𝙲𝙰𝙻𝙻𝙸𝙽𝙶 𝙼𝙴 𝙰 𝚂𝙸𝙽𝙽𝙴𝚁? ❛❛ Където християнското училище затваря две грешни души. ༄ vmin ⚣︎ ff 18+ (kim taehyung + park jimin) ᴛᴏᴘ! tae ʙᴏᴛᴛᴏᴍ! jimin ༄ [съдържа доста yoo...