22

174 13 0
                                    

Джимин седеше на леглото си и играеше замислено с пръстите си. Една мисъл го измъчваше, откакто се бяха прибрали от Бусан преди няколко дни. Техьонг се държеше с него сякаш нищо не беше станало. Не се доближаваше твърде много до него и никога не повдигаше темата, което започваше да притеснява момчето.

Докато размисляваше по въпроса, Те излезе от банята, след като беше измил зъбите си и се насочи към гардероба.

- Те? - попита Джимин, карайки чернокосият да се обърне към него в очакване. - Може ли да поговорим?

Техьонг сведе поглед. Вече се досещаше накъде отиваха нещата. Истината е, че искаше да говори с него ужасно много, но реши да му даде време. Момчето се обърна и седна спокойно на леглото на розовокосия. Погледна го с плаха усмивка. - За?

- Н-нас - започна, като отклони поглед и стисна нервно пижамата си. Всъщност се притесняваше. Плашеше го мисълта, че Техьонг можеше просто да го е използвал.

- Какво за нас? - попита. Нямаше намерението да се прави на толкова бавен, но искаше да подтикне Джимин да продължи.

- Знаеш...целувката и всичко. Какви сме си сега? - каза и го погледна в очите.

Те едва се сдържа да не се засмее. Фактът, че Джимин толкова се притесняваше и приличаше на уплашено зайче пред него, му се стори очарователен. - Какви искаш да сме? - отвърна, постави ръка на бедрото му и го загали с палец, което накара тръпки да преминат по тялото на другия.

- М-моля? - ръката на Те сякаш разсея Джимин и той просто забрави въпроса на момента.

- Искаш ли да си с мен? - поясни, преди да се приближи към лицето му. Чернокосият се загледа в устните му, облизвайки своите в чакане на отговор. Джимин стоеше неподвижно и чакаше другият да направи нещо. - Хм? - промърмори Техьонг. Вече ставаше нетърпелив.

- Да-

Преди да успее да каже нещо, Те съедини устните им в сладка и нежна целувка, искайки да покаже на Джимин, че го е грижа и че е там за него. Розовокоското му отвърна веднага, като уви ръце около врата му, наслаждавайки се на момента. Устните му ухаеха на мента, бяха вкусни. Вече нямаше притеснения, не искаше да се сдържа и просто плъзна езика си в устата на другия с цел да разгорещи целувката.

Преди нещата да ескалират твърде бързо, Те се отдели от другия, погледна го в очите и се усмихна слабо. Постави една целувка върху челото и носа му, карайки го да се засмее тихо и да го прегърне, докато на лицето му бе изписана широка усмивка.

__

Момчетата имаха час по изобразително, който всъщност премина в закачки между двамата. Техьонг не спираше да докосва Джимин, караше го да се изчервява и кикоти тихо. Постоянно избутваше ръцете му от себе си.

- Спри! - прошепна, като му хвърли скастрящ поглед.

- Знам, че ти харесва - подкачи го Те и постави ръка на бедрото му.

- В час сме.

- Никой не гледа - сви рамене той и плъзна ръката си по-нагоре, но спря преди да стигне твърде далеч. - След две минути ела пред шкафчетата - прошепна в ухото му и се отдръпна.

Преди розовокосият да може да попита каквото и да било, другият стана и закрачи към бюрото на учителя. - Отивам до тоалетна - заяви, без дори да го поглежда. Господинът просто кимна. Техьонг беше един от най-талантливите му ученици, което пък му даваше правото да се скатава от часовете без никакви последствия.

Джимин разбра намека на Те и честно се притесняваше, че някой можеше да ги хване. Но не искаше да го остави да виси сам, затова след малко вдигна ръка и помоли да отиде до тоалетната.

Чернокосият се бе облегнал на шкафовете, загледан в стената, докато другият се приближаваше нервно към него. За Джимин беше нещо ново да бъде толкова интимен с когото и да е било и все още се опитваше да свикне. - За какво беше това? - попита, когато най-накрая застана до него и го погледна в очите.

Те се обърна към него и изведнъж го притисна към шкафчето. Постави ръка на талията му, а устните му докоснаха леко врата му.

- Мини, не искам да се притесняваш, когато си с мен - започна, докато целуваше ухото му. Караше го да настръхне.

- К-какво имаш предвид? - заекна другият, не смеейки да мръдне.

Техьонг постави един кичур коса зад ухото му. - Няма да направя нищо, което не искаш. Искам да те накарам да се чувстваш добре, затова се отпусни - обясни и отново постави устните си на врата му, карайки Джимин да изстене тихо.

Те засмука кожата му по-грубо, което остави следи от слюнка и червени петна.

- Т-те, някой ще ни види - осъзна се розовокосият и се опита да го избута от себе си внимателно.

- Не виждам никого - отвърна той, без да откъсва устни от меката кожа на Джимин. Техьонг реши да направи стъпка напред и стисна леко дупето му, карайки го да ахне и да се изчерви. Устните му се отделиха от шията му и се насочиха към устата му. Докосна я леко, преди да се отдръпне и да му се усмихне закачливо. - Казвал ли съм ти, че имаш страхотен задник? - попита, докато го стисна още веднъж. Джимин сведе поглед към земята, приличаше на домат. От най-червените при това. Чернокосият се засмя, преди да го пусне и да отстъпи назад. - Хайде, отивай в час, аз ще дойда след малко!

И цялата тази ситуация се повтори. Няколко пъти. На няколко места.

𝗦𝗜𝗡𝗡𝗘𝗥𝗦 || 𝘷𝘮𝘪𝘯Where stories live. Discover now