Хосок излезе от един ресторант за бързо хранене, докато отхапваше от корндога си и се наслаждаваше на вкуса му. По улицата вече нямаше толкова хора и успя да не се блъсне в никого - нещо, което невинаги му се отдаваше, защото беше непохватен. Поне така му казваше Чонгкук.
Джимин и Те вървяха, говореха си и се смееха. Розовокосият несъзнателно го беше хванал под ръка, така че двамата изглеждаха като женена двойка. Те дори не обърна внимание, струваше му се толкова естествено и нормално и просто слушаше смеха на Джимин с широка усмивка.
Чернокосият погледна напред, тъй като беше забелязал нечия позната фигура и спря за момент. - Това там Хосок ли е? - попита, не отделяйки поглед от момчето, което ядеше нещо и зяпаше някакъв магазин.
- Мисля, че да - потвърди другият. - А къде е Чонгкук?
- Сигурно е някъде наблизо. Хайде! - каза и тръгна напред, Джимин вървейки след него.
- Хоби! - извика по-ниският и се усмихна.
Хосок се обърна към него, като преглътна храната си с усмивка. - Хей!
- Хей! - отвърна Те. - Къде е Кук?
Хоби свъси вежди и го погледна объркано. - Мислех, че е с вас. Бяхме заедно в един магазин за дрехи, когато му казах, че съм гладен и той ме прати да купя нещо. Но после като се върнах в магазина, го нямаше - обясни, като се почеса по тила. - Реших, че ви е намерил. Не би изчезнал просто така.
Тримата се спогледаха притеснено.
- Сигурно се е върнал в хотела. Няма какво да му се случи, има много хора тук.
- Тогава да се прибираме? - предложи Те, а другите кимнаха.
-
Хосок почука на вратата на момчетата. Джимин веднага скочи от леглото си, затича се към нея и я отвори в очакване.- Спокойно, в стаята ни е - започна Хоби, а Джимин си отдъхна и се усмихна. - Заспал е, явно е бил уморен.
- О, добре. Всичко е наред нали?
- Да...аз ще се връщам - започна, отстъпвайки. - До после!
- Чао! - отвърна розовокосият с леко несигурен поглед.
Той повдигна рамене и затвори вратата, бързайки да се върне в леглото си.
Хосок въздъхна, докато вървеше по коридора на етажа неспокойно. Беше спестил на Джимин част от истината. Да, Кук наистина си беше в стаята и наистина спеше, но лицето му беше червено, а възглавницата мокра, най-вероятно от сълзи.
.
Те излезе от банята и погледна към Джимин, докато подсушаваше косата си с обикновена бяла хавлия от хотела. - Пропуснах ли нещо?
YOU ARE READING
𝗦𝗜𝗡𝗡𝗘𝗥𝗦 || 𝘷𝘮𝘪𝘯
Romance[ЗАВЪРШЕНА И РЕДАКТИРАНА] ❜❜ 𝙰𝚁𝙴 𝚈𝙾𝚄 𝙲𝙰𝙻𝙻𝙸𝙽𝙶 𝙼𝙴 𝙰 𝚂𝙸𝙽𝙽𝙴𝚁? ❛❛ Където християнското училище затваря две грешни души. ༄ vmin ⚣︎ ff 18+ (kim taehyung + park jimin) ᴛᴏᴘ! tae ʙᴏᴛᴛᴏᴍ! jimin ༄ [съдържа доста yoo...