- А, здравей, Куки! - обади се мъжът, седящ на стола в психоложкия кабинет, щом любимото му момче пристъпи вътре с усмивка на лице. - Радвам се да те видя! - усмихна се.
- Юнги, дойдох да ти разкажа за последната си седмица - изчурулика Кук с обичайната си широка заешка усмивка.
Юнги се усмихна още повече, като показа белите си зъби. Той посочи мястото пред бюрото си в знак да седне.
Чонгкук се настани, потърка леко бедрата си и се обърна към Юнги. - Знаеш, че имаме нов ученик, нали? - попита той, а училищният психолог кимна, докато подпираше брадичката на ръката си и слушаше внимателно. - Оказа се, че сме заедно в повечето предмети! И се запознахме, и мисля, че даже сме приятели, защото днес бях в неговата стая...преди да се появи Джимин - завърши леко разочаровано, защото наистина му харесваше да си говори с Техьонг.
- А-а, онова момче, което Джимин беше ударил...съквартирантът му, нали така? - попита Юнги със замислено изражение.
- Да, точно той- чакай, ти знаеш?
- Всички знаят за "малкия им спор" - засмя се Юнги. - Знаеш ли, Джимин беше при мен допреди малко. Имахме...интересен разговор.
- Така ли? Какво е станало? - попита малкият, отклонявайки се от главната тема.
- Учителят по литература го намерил да седи на покрива на училището. Стори ми се изненадващо, защото не се беше случвало от много време. Откакто... - започна, но изражението на лицето на Кук го накара да спре. - знаеш - обясни, след като бе обмислил думите си. - но нека се върнем на теб.
- А, да. Техьонг е наистина добър и... красив, няма да лъжа - каза с усмивка, на която другият отвърна с още по-ярка такава.
- Красив, а? Радвам се за теб, Чонгкук. Обещавам, че това си остава между нас - смигна му и постави ръката си на бюрото, при което по-малкият се изкикоти.
- Но ти си по-красив, Юнги - изчерви се и придърпа ръката си към неговата, галейки я леко с палеца си.
Юнги отдръпна своята рязко, като погледна към пода и се изкашля леко. Чонгкук беше изненадан от реакцията му. Преди не бе правил така. Той обичаше да докосва ръцете на по-големия. Това беше 'тяхното нещо'.
- Чонгкук, трябва да поговорим... - започна Юнги, поглеждайки го, този път сериозно.
- За? - отвърна Кук, гласът му беше пълен със съмнение, защото рядко се случваше Юнги да го нарича с цялото му име.
YOU ARE READING
𝗦𝗜𝗡𝗡𝗘𝗥𝗦 || 𝘷𝘮𝘪𝘯
Romance[ЗАВЪРШЕНА И РЕДАКТИРАНА] ❜❜ 𝙰𝚁𝙴 𝚈𝙾𝚄 𝙲𝙰𝙻𝙻𝙸𝙽𝙶 𝙼𝙴 𝙰 𝚂𝙸𝙽𝙽𝙴𝚁? ❛❛ Където християнското училище затваря две грешни души. ༄ vmin ⚣︎ ff 18+ (kim taehyung + park jimin) ᴛᴏᴘ! tae ʙᴏᴛᴛᴏᴍ! jimin ༄ [съдържа доста yoo...