- Защо не ми каза? - развика се Те, хващайки се за главата, след като беше чул Джимин да говори по телефона с майка си.
- Мислих, че знаеш! - отвърна другият в защита.
- Мислиш ли, че щях да си мълча ако знаех? - отвърна и постави ръце на таза си, докато гледаше към пода. - Добре, че майка ти се обади да ти честити! Ако не беше тя изобщо нямаше да разбера, че имаш рожден ден!
- Извинявай, окей? Сега може ли да си легнем? - попита и хвана пижамата си, когато Техьонг го спря.
- Не. Обличай се! - заповяда му, преди да отвори гардероба.
- Това правя.
- Имах предвид, да облечеш някакви дрехи. Излизаме! - прекъсна го и извади произволни дънки и тениска от шкафа.
- Къде ще ходим? - попита, не помръдвайки от мястото си.
Истината е, че и Те не знаеше, но все щеше да измисли нещо по пътя. - Ще видиш - отговори уверено, преди да хвърли анцуг и дълго худи на Джимин. - Хайде!
- Не може да излизаме по това време!
- Може! - отвърна кратко и се приближи. Постави ръцете си на леглото, така че краката на Джимин да са между тях и го погледна в очите. - Защото никой няма да разбере.
Те скъси разстоянието между тях още повече, преди да се наведе и да постави лека целувка върху устните на розовокосия, карайки го да се изчерви.
Как да му откаже човек?
__
- Те? - обади се Джимин от седалката до Техьонг, докато го гледаше.
- Хм? - отвърна другият и остави кутията с пуканки до себе си.
Идеята да отидат на кино хрумна на Те, след като с Джимин вървяха безцелно около училището близо 15 минути. Филмът не беше особено интересен, но времето и без това не беше много хубаво, така че защо да не се заврат в мола, в празната тъмна зала петък вечер?
- Студено ми е - съобщи, увивайки ръце около себе си.
- Не си ли взе нищо да облечеш? - попита другият, докато оглеждаше местата до тях.
- Не? Ти ми хвърли тези дрехи и ми каза "Хайде!"! Не знаех, че ще ми стане студено! - отвърна и скръсти ръце, цупейки се леко.
- Добре, какво искаш да направя? - въздъхна и се огледа за последно около себе си, преди да протегне ръка към другия и да потупа бедрото си с другата. - Ела тук.
YOU ARE READING
𝗦𝗜𝗡𝗡𝗘𝗥𝗦 || 𝘷𝘮𝘪𝘯
Romance[ЗАВЪРШЕНА И РЕДАКТИРАНА] ❜❜ 𝙰𝚁𝙴 𝚈𝙾𝚄 𝙲𝙰𝙻𝙻𝙸𝙽𝙶 𝙼𝙴 𝙰 𝚂𝙸𝙽𝙽𝙴𝚁? ❛❛ Където християнското училище затваря две грешни души. ༄ vmin ⚣︎ ff 18+ (kim taehyung + park jimin) ᴛᴏᴘ! tae ʙᴏᴛᴛᴏᴍ! jimin ༄ [съдържа доста yoo...