- Наистина ли господин Ким и директорът... - започна Те, като се опитваше да настигне Джимин, който забързваше крачката си.
- Не е ли очевидно, че са обратни? - прекъсна го Джимин и извъртя очи. Това момче го дразнеше с бавното си мислене.
- Аз...не знам. Но т-те работят тук. В християнско училище. Идеята не е ли-
Другият въздъхна раздразнено и отново го сепна. - И? Наистина ли мислиш, че ако отидеш в християнско училище, където има само момчета, ще завършиш и магически ще започнеш да харесваш жени? Не мисля, че става така.
Техьонг погледна към земята в мълчание, обмисляйки думите на Джимин.
- Ще се изненадаш колко обратни има в това училище. - продължи този с розовата коса.
- Ами ти?
- А-аз ли? - въпросът беше изненадал Джимин. Хиляди мисли връхлетяха в главата му. Раменете му се напрегнаха, но той просто се изкашля леко и отвърна. - Не затова съм тук.
- А ще ми кажеш ли за какво? - попита Те, защото наистина искаше да завърже приятелство с него. Все пак бяха съквартиранти.
- Не.
- После и аз ще ти кажа-
- Виж, Ким Техьонг, - отряза го директно. - не ме интересува. По някаква отвратителна случайност се оказахме в една стая и часове по литература, но това не значи, че ще дружа с теб - продължи, карайки момчето пред него да замръзне. - И за протокола - не си ми приятен. Остави ме на мира!
Сърцето на Техьонг се сви. Да, с Джимин не бяха приятели, дори не беше сигурен дали бяха познати, но по някакъв начин се чувстваше отхвърлен. Щяха да спят в една стая, буквално на два метра и половина един от друг, без да са приятели, може би без да си говорят. Това го притесняваше. Може би просто искаше някого, на когото да знае, че можа да разчита.
- Съжалявам... - промърмори Техьонг и се отдалечи тихо, без да поглежда назад.
___
Всъщност Те и Кук бяха заедно в почти всички часове - освен литература. Прекараха целия ден заедно, сближиха се бързо и в момента седяха върху леглото на Те, разказвайки си истории отпреди да дойдат тук.
- Значи наистина са те хванали на калъп? - изсмя се Техьонг и приятелски удари Чонгкук по рамото.
- Изобщо не бях чул, че са се прибрали. - отвърна другият с усмивка.
- Знаеш ли, това може би не е най-добрата тема за току-що запознали се...но така и така сме започнали - с колко точно си спал? - попита Техьонг, подсмихвайки се.
YOU ARE READING
𝗦𝗜𝗡𝗡𝗘𝗥𝗦 || 𝘷𝘮𝘪𝘯
Romance[ЗАВЪРШЕНА И РЕДАКТИРАНА] ❜❜ 𝙰𝚁𝙴 𝚈𝙾𝚄 𝙲𝙰𝙻𝙻𝙸𝙽𝙶 𝙼𝙴 𝙰 𝚂𝙸𝙽𝙽𝙴𝚁? ❛❛ Където християнското училище затваря две грешни души. ༄ vmin ⚣︎ ff 18+ (kim taehyung + park jimin) ᴛᴏᴘ! tae ʙᴏᴛᴛᴏᴍ! jimin ༄ [съдържа доста yoo...