22 - Mammea micsoda?!

414 28 4
                                    

- Ez pedig itt a... - lépett arrébb pár lépést az eddigi helyünktől, majd kezei közé kapott egy méretesebb, zöld gyümölcsöt.

Ha tippelnem kellett volna azt mondtam volna, hogy az bizony egy sárkánynak a tojása.
Viszont ezt két tény is megcáfolta; először is, nem sárkány tojást jöttem venni, hanem gyümölcsöt.
Másodszor pedig, sárkányok nem léteznek, de ha léteznének is a tudtunkon kívül, nem hiszem, hogy pont Heiko árusítaná a lények tojásait.

- Szóval, ez itt a cukoralma. - helyezte át csupán az egyik kezébe, majd miközben rámutatott a szabad kezével, felém pillantott.

Biztos voltam abban, hogy tekintete csak egy értetlen arckifejezést fog felfedezni, mivel fogalmam sem volt arról, hogy jön ez a két szó ahhoz a növényhez amit Mackenzie fogott.
Nem nézett ki édesen, inkább egy savanyú, vagy éppen keserű dolog jutott eszembe a külsejéről.
Az alma pedig, mint megnevezés messze elkerülte.

Hol van ebben az alma?!
Vagy, hogy látják ki ebben az almát?

- Meg se bírsz szólalni, mi? - érdeklődött nevetve a lány, minek hatására szemeimet eltereltem a gyümölcsről, egyenesen a szemeire.

- Hát nem. - mondtam ki egy habozást követően, mit a szemkontaktusunknak köszönhettem meg.

- Véleményem szerint jobban hasonlít egy tobozra. - nézett rá az említett gyümölcsre. - Bár attól azért nagyobb. - tette hozzá egy kicsit halkabban.

Tobozra?
Érdekes hasonlítás..

- Mivel szavakhoz sem jutsz, így inkább elmondom, hogy mit kell tőle várni, rendben? - kezdett kuncogásba a reakcióm miatt.

Szavaira nem mondtam semmit, feleslegesnek is éreztem szavakkal illetni a dolgot, így inkább csak bólintottam egyet, jelezve, hogy készen állok az információ áradatra.

- Igazából ha ránézel biztosan nem ez jut róla eszedbe, de... - csapott rá a gyümölcs tetejére egyet. - ...puding íze van. - mondta ki teljesen komolyan, mire szemeim a kétszeresére nőttek. - Nem hazudok. - rázta meg a fejét mosolyogva. - Puding... Ez egy héjjal lefedett puding, még az állaga is puha. - ült ki arcára egy még, az eddiginél is szélesebb mosoly.

- Mi van?! - ráztam meg értetlenül a fejemet. - Szóval ez egy sárkánytojásra emlékeztető alma, sőt, cukoralma, amit olyan héj fed amit nem lehet megenni... S belül puding íze van. Plusz még puha is a húsa. - mondatom közben hitetlenkedő pillantásokat vetettem a gyümölcsre, majd felhúztam az egyik szemöldökömet, s Mackenziere pillantottam.

- Ahogy mondod. - bólintott egy nagyot, egyetértően. - Ez olyan mint a Kocka sajt. Hol van benne a logika? Kocka sajt a neve, de egy kerek dobozban vannak a sajtos, ráadásul háromszög alakúak. - tárta szét a kezeit értetlenül, miután visszarakta a helyére a cukoralmát.

- Végül is.. Igazad van. - nevettem fel végül egy kissé. - Viszont azt ne rakd vissza. Jön velünk. - mondtam egy kissé bátortalanul.

- Biztos? - kérdezett vissza a biztonság kedvéért, még mielőtt újból kivette volna a többi közül.

- Biztos. - bólintottam rá, majd a lány egy apró mosoly kíséretében kivette azt ami a legjobban tetszett neki, s bedobta az időközben a karjára akasztott bevásárlókosárba.

Ezt követően ismételten tovább indult, miközben tekintetével minden gyümölcsöt alaposan átvizsgált, s kereste azokat a fajtákat amikről még biztosan nem hallhattam.

Aʟʟ Iɴ Mʏ HᴇᴀᴅDonde viven las historias. Descúbrelo ahora