Már percek óta feszengve álltam az ágyunk mellett arra várva, hogy Mackenzie kilépjen végre a fürdőszoba rejtekéből.
A feszengésem oka eléggé egyszerű volt; csupán csak egy fürdőruha takarta el a testemet, amit meglehetősen kínosnak véltem, hiszen így még soha nem mutatkoztam a lány előtt.
Lehet, hogy jobb lenne a közérzetem, ha betekerném magam az egyik törülközőmbe.
- Broo! - hallottam meg Kenzie tompa hangját, ugyanis az ajtó teljesen felfogta azt.
- Mi a baj? - léptem egy párat a fürdőszoba irányába.
- Elférne egy kis segítség. - mondta nyöszörögte, abból pedig azt tudtam leszűrni, hogy valamit nem ér el, vagy szimplán csak megtekeredett a fürdőruha.
Kisebb habozást követően tovább közeledtem az ajtó felé, majd miután teljesen elértem azt, egyik kezemet a kilincsre helyeztem, s lenyomva azt, benyitottam a helységbe.
- Miben se...? - folytattam volna a kérdésemet, azonban megakadályozott az, hogy megpillantottam Mackenzie-t, kin addigra már ott díszelgett az általa kiválasztott fekete fürdőruha.
Egyszerűen.. Gyönyörű.
Tudom, hogy mindig ezt mondogatom, de ez az igazság, mást szót pedig nehezen találnék rá.Hiába próbáltam ellenállni, egyszerűen képtelen lettem volna arra, hogy ne nézzek végig az előttem állón.
Sötét barna haja, miben itt -ott világosabb tincsek is megtalálhatóak voltak, természetéből adódóan, kissé összegubancolódva omlott rá vállaira.
Napbarnított bőre nem csak a karján volt megfigyelhető, hanem az egész testén. A barnulás pedig teljesen egyenletes volt, így biztosra vettem azt, hogy sokat járhatott napozni az elmúlt időszakban.S itt állok előtte én, kire a legjobb szó az lenne, hogy; Hófehérke.
Ahogy várható is volt, kellően izmos testalkattal rendelkezett. Hasán és vékony, hosszú lábain tisztán látszódott a múltban elvégzett edzések hagyatéka. A dereka is keskeny volt, teste pedig fokozatosan szélesedett lefelé-, s felfelé haladva.
Személy szerint kitudtam volna azt jelenteni, hogy; tökéletes alakja van.Kívül is, és belül is teljesen tökéletes, ez vitathatatlan.
- Egy; csukd be a szád. - kuncogott az előttem álló. - Kettő; nem azért hívtalak be, hogy engem nézz, Törpe. - tette kezeit a csípőjére.
- Te.. Tessék?! - hunytam be szemeimet, minek kíséretében megráztam egy kicsit a fejemet. - Mit mondtál? - nevettem fel kínosan, majd tekintetemet azúttál már Mackenzie szemeire irányítottam.
- Jaj, te. - sóhajtott egy kisebbet, mosolyogva. - Csak gyere ide. - intett egyet, majd már meg is fordult, így tökéletes rálátást biztosított a hátára. - Segíts normálisan megkötni ezt, mert teljesen megcsavarodott és az idegbe tesz az, hogy nem tudom normálisan megcsinálni. - fogott rá mind a két kezével a nyaka mögé irányuló zsinórra, mik a bikini felső részét tartották a helyén.
Segítségkérésére csak bólintottam egyet, mintha láthatna úgy, hogy hátat fordított nekem.
Félénken közelebb mentem hozzá, miután pedig teljesen mögé értem kezeimet elkezdtem feljebb emelni. Egészen a lány nyakáig emeltem, ahol is egy másodperc erejéig megálltam.Nem voltam én ennyire félénk.. Mégis mi történt velem?!
Gondolatomat követően megfogtam a két zsinór, s kiegyenesítettem őket, hogy ne irritálják Kenzie bőrét.
Két nyuszi fület formáltam belőlük, majd keresztbe hajtottam őket, s átbújtattam az egyik fület a megfelelő résen, végül pedig meghúzva azt el is készítettem a masnit, mi megtartotta a fürdőruhát.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aʟʟ Iɴ Mʏ Hᴇᴀᴅ
Genç KurguEltervezett sors, vagy csupán egy gyönyörű véletlen... Brooke gyanútlanul készült az ajándékba kapott nyaralására, amikoris édesanyjának elkellett utaznia a munkája miatt. Azonban mivel nem szerette volna megfosztani lányát ettől a kihagyhatatlan al...