49 - Anya?!

289 29 2
                                    

Egyre nyugodtabban, s ölelkezve álltunk a konyhapult mellett, miközben a lerakott sushi csakis arra várt, hogy megkóstoljuk végre.

Szemeimet lassan az ételre vezettem, majd egy halvány mosoly ült ki az arcomra.

- Térjünk csak vissza arra, amiért eredetileg jöttünk. - húztam szét Brooke karjait, mik a derekamat ölelték körbe. - Nem fogod megúszni a kóstolást. - kaptam el gyorsan egy nagyobb szeletet a felsorakoztatott falatokból. - Nyisd nagyra. - fordultam a mögöttem álló lány felé, miközben egyik kezemet a sushi alá tartottam annak érdekében, hogy még csak véletlenül se potyogtassak el egy morzsát belőle.

Brooke szófogadóan szétnyitotta az ajkait, majd csukott szemmel várt tovább az általam nyújtott ételre.

- Hámm! - helyeztem be óvatosan a szájába, ám nem engedte, hogy az egész falatot benyomhassam. - Mit csinálsz? - érdeklődtem egy széles vigyor keretében.

Kérdésem közben ráharapott a sushi felére, majd válaszadás képpen elkezdte felém tolni a szájából kilógó finomságot.

- Azt szeretnéd, hogy harapjam le? - szaladtak fel szemöldökeim a meglepettség miatt.

Brooke erre szimplán csak bólintott egyet.

Egy kissé bátortalanul ugye, de közelebb hajoltam a lány arcához. Tekintetemet egy pillanat erejéig rávezettem a szemeire, majd az ajkai közül kilógó sushira. Végül lehunytam a pilláimat, majd még közelebb hajoltam Brooke-hoz. Ajkaimat elválasztottam egymástól, majd óvatosan bekaptam a sushi másik felé, figyelve arra, hogy ne harapjam meg Brooke-ot, már ha az lehetséges lett volna.

Egy egyszerű mozdulattal leválasztottam az én falatomat a lányétól, azt követően pedig fokozatodan távolodni kezdtem tőle.

Az étel íze, miközben elkezdtem felaprítani a fogaim segítségével, elkezdett teljesen szétáradni a szájüregemben. Éreztem az algalap, a rízs, a füstölt angolna, uborka és még a szezámmag ízét is egymásba forrni, ami egyenesen a fellegek közé repítette az ízlelőbimbóimat.

Ez valami mennyei.

- Azta! - szólalt meg Brooke teli szájjal. - Ez sokkal, de sokkal jobb, mint amire számítottam.

- Mondtam, hogy muszáj megkóstolnod. Még akkor is, ha nem vagy kibékülve a hallal, mivel nem csak halas sushik léteznek. - pillantott az előttem állóra, ki akkora már a mögöttem elhelyezkedő sushikat nézegette. - Kérsz még? - nevettem fel.

- Igen. - bólintott egy nagyot.

- Milyen fajtát szeretnél? - fordítottam hátat a lánynak, hogy eltudjam emelni az általa kiválasztott sushit.

- Azt, amin nincs algalap. Nagyon érdekes néz ki.

- Áh, ez a rainbow sushi. - vettem ujjaim közé a szelel, figyelve arra, hogy ne essen szét. - A belsejében uborka és krémsajt van. Kívülről pedig lazacba, tonhalba és avokádóba van tekerve. - emeltem Brooke ajkai elé az újabb falatot. - De figyelmeztetlek; A felhasznált halak nyersek.

- Nem baj. - tátotta ki a száját, pont úgy, mint egy kisgyerek kit éppen az édesanya próbál megetetni.

Válaszát követően még közelebb toltam hozzá a szeletet, ám még mielőtt betolhattam volna azt a szájába, Brooke hirtelen közelebb hajolt a kezemhez, s semmire nem várva kapta be az előtte tartott tekercset, a mutató és a hüvelykujjammal együtt.

- Broo! - kaptam ki ijedtem az ujjaimat a szájából.

Reakcióm miatt egy gonosz mosoly ült az arcára, így egyből lekövetkeztettem azt, hogy ez volt az eredeti terve.

Aʟʟ Iɴ Mʏ HᴇᴀᴅHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin