- Vegyél fel egy jó pózt, Modell királynő. - hallatta hangját Mackenzie, majd a derekamon lévő kezét visszahúzta magához.
Most miért vette el a kezét?
Tette hatására értetlenül felé fordultam, majd feljebb húztam az szemöldökömet és úgy figyeltem tovább azt, hogy a lány valami után kutat a nadrágja zsebeiben.
- Mi az, hogy Modell királynő?! - fontam össze magam előtt a karjaimat. - Mire készülsz? - érdeklődtem.
Mackenzie habozni kezdett, mivel sokkal jobban koncentrál arra, hogy megtalálja az általa keresett tárgyat, mint a szavaimra.
- Mit keresel ennyire? - tettem fel egy újabb kérdést, hátha arra felfigyel majd, de nem úgy történt.
Továbbra is kétségbeesetten matatott a zsebeibe, eredménytelenül.
- Nem hiszem el... - morogta maga elé, majd egyik kezét gyorsan a hátsó zsebéhez vezette.
Arcán látni lehetett a megkönnyebbülést miközben belenyúlt az említett zsebébe, s kihúzta belőle a telefonját.
- Meg van. - sóhajtott egy nagyot. - Soha többé nem teszem a hátsó zsebembe. Majdnem rosszul lettem, hogy elhagytam valahol. - emelte szemei elé a készüléket.
- Mackenzie! - kiáltottam hirtelen a lányra, ki annak hatására megrezzent.
Az erdő a hangomtól volt hangos.
A lombkoronákon ülő madarak pedig nagy zajt csapva kezdtek el menekülni a hangom miatt.- M.. Mi a baj? - pillantott rám kikerekedett szemekkel.
Nem, hogy ő, de még én is meglepődtem az engem elhagyó üvöltés miatt.
Miután tudatosult bennem, hogy végre minden figyelmét rám fordítja a lány, megköszörültem a torkomat, a karba tett kezeimet pedig leengedtem magam mellé.
- Mit szeretnél csinálni? - kérdeztem rá ismét, ám ezúttal már normális hangerősséggel.
- Emiatt ordítottál rám? - tárta szét értetlenül a karjait. - Még a madarak is megijedtek tőled. - jelent meg arcán egy mosoly, miközben felmutatott egyik kezével a magasba, egyenesen a lombkoronák irányába.
- Igen, ezért. - kezdtem el helyeselni, a lány pedig szép lassan visszaengedte maga mellé a felemelt kezét. - Nem ez volt az első, hogy rákérdeztem. Nem figyeltél, s gondoltam, így figyelni fogsz. - hagyta el ajkaimat egy kínos kacaj.
- Bocsánat, csak megijedtem, hogy elhagytam a telefonomat. - pillantott le a tenyerében megpihenő készülékre. - Ha elhagytam volna, akkor nem tudtam volna olyan képeket csinálni rólad, amit még egy profi fotós is megirigyelne. - mutatta meg fogait egy vigyor segítségével.
Szégyenlős személyiségem miatt, tudtam, hogy nem fog jól menni ez a fotózkodás.
Nem tudom megállni nevetés nélkül azt, ha egy ember kamerát tart felém.
Már csak emiatt se lennék jó "Modell királynő".- Nem fog menni. - tettem ki magam elé a kezeimet, védekezés képpen. - Túl szégyenlős vagyok és borzalmasak lesznek azok a képek. - tettem egy lépést hátrafelé.
- Nem hiszek neked. - vágta rá az előttem álló. - Láttam az instagram képeidet és meg kell hagyni; tökéletesek voltak. - próbált kitartani a terve mellett, hiába is próbálkoztam az ellenállással.
Ne..
Ugye nem?!..Ha megnézte az instagramomat, akkor attól félek, hogy olyan képeket látott rólam, ami nagyon kellemetlen.
ESTÁS LEYENDO
Aʟʟ Iɴ Mʏ Hᴇᴀᴅ
Novela JuvenilEltervezett sors, vagy csupán egy gyönyörű véletlen... Brooke gyanútlanul készült az ajándékba kapott nyaralására, amikoris édesanyjának elkellett utaznia a munkája miatt. Azonban mivel nem szerette volna megfosztani lányát ettől a kihagyhatatlan al...