14 Haziran 2015. Öğlen .
"Sevgili günlük. Klişe başladım cümleye neyse bozmuyorum. Canım çok sıkılıyor. Jason'la daha iki gündür sevgiliyiz ve garip bir ilişkimiz var. Romantik değiliz kesinlikle. Lisa'lar sevgili olduğumuzu duyduğunda şaka yaptığımızı sanmıştılar ama sonra inanmıştılar. Bence de inansınlar.
Uzun zamandan sonra sevgilim var ve ben onun yanında olmak yerine odamda böylece oturup günlük yazıyorum. İyi aslında bu benim için. Neden diye sorarsanız nedenini ben de bilmiyorum. Zaman geçsin diye böyle aptalca şeyler yazdığımın farkındayım.
Vampir olmak güzel bir duygu. Kimse beni kazıkla yok etmezse uzun bir süre ölmeyeceğim en azından. Asrlarca yaşaya da bilirim. En kötü yanıysa hiç bir zaman çocuk sahibi olamayacağım. Eğer çocuk istersem ki bence isterim o zaman evlatlık alırım. Kan içmek en başlarda bana iğrenç gelse de tadına bakınca çok leziz bir içecek olduğunu fark ettim. Size tavsiye etmiyorum ama içmek isterseniz deneyin bence.
Vampir olmak için ya en başından vampir olarak doğmalısınız ya da sonradan vampir kanı içmelisiniz. Daha sonra ne zaman ölürseniz ölün vampir olarak yeniden hayata başlarsınız.
Ben moroi değilim bu yüzden şanslıyım. Tost'tan vazgeçeceğim için çok korkuyordum.
Ben tost yemezsem kafam çalışmaz. Bakın şimdiden acıktım tost çekti canım.
Dışarısı da sıcak. Gün en tepede. Genelde akademi civarı hep soğuk olur yağmur yağar yaz bile olsa ama bugün hava nedense çok sıcak.
Lisa'ların nerede olduğunu bilmiyorum ama Jason kendi odasında mışıl mışıl uyuyor.
En son konuştuğumzda öyle yapacağını söylemişti...
Kapı çalınca yazmayı buraktım. Kim olduğunu hissede bilmiyorum. Kalemi defterin üzerine burakıp ayağa kalktım. Kim ola bilir ki. Yavaş adımlarla kapıya yaklaştım ve açtım. Maskeli birisi beklemedğim bir anda kalbime kazığı sapladı yüzünü göremediğim için kimin yaptığını bilemedim.
Lisa: Rose...Rose.. iyi misin?
Kendime gelip çevreme baktım. Nasıl ya? Tiyatro salonu mu?
Rose: ben neden buradayım? Odamdaydım az önce Maskeli..
Lisa: iyi misin canım? Az önce şişedeki kanı bitirdin yan etkisi falan mı oldu?
Rose: bugün ayın kaçı?
Lisa: 12 si neden sordun?
Rose: az önce 14 hazirandaydım.
Dmitri: nasıl yani?
Rose: Jason?
Jason: efendim Rose?
Rose: biz sevgili olmadık mı ormanda hani ben sana teklif ettim ya? Sonra öpüştük?
Jason yanıma geldi.
Jason: iyi misin Rose endişeleniyorum senin için.
Rose: nasıl ya gerçek değil miydi şimdi onlar.
Jason: istersen gerçek ola bilir ama senin anlattığın şeyleri henüz yaşamadık. Belki de hayal etmişsindir :)
Dmitri: bu kadar saçmalık yeter. Rose hadi en baştan anlat.
Rose: peki. Ben kan içtikten sonra dışarı çıktım yemekhaneye gittim tost ısmarladım yedim sonra Jasonla bahse girmiştik yarım kalmıştı onu tamamladık gerçi geçemedi beni ama yine de sevgili olduk. İki gün sıradan gün gibi geçti. Pazar günü öğlen saatinde odamda günlüğümü yazıyordum ki kapı tıklatıldı. Gidip açtım birisi kalbime kazık sapladı. Ama kim olduğunu göremedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Akademisi Savaş
FanfictionVampir Akademisi filminden uyarlanmıştır.fan hikayesidir İyi Okumalar.