VA 25

998 34 0
                                    

Rose'dan.

Jasona hayır dedikten sonra o partiyi üzgün şekilde terk etmişti. Benim de moralim yerinde değildi bu yüzden partiyi terk edip her zamanki yerime ormandakı ağaç evime geldim. Şu anda burada oturmuş ormanın sessizliğini dinliyordum. Kimseyi görmek ne de konuşmak istemiyordum. Jasonun kalbini kırmıştım belki de ama ona zaten en başından aşkın bana göre olmadığını söylemiştim. Şimdi düşünüyorum da Dmitri bence en doğrusunu yapıyor. Sonuçta ben iyi bir gardiyan olmaya adayım ve bunun için fazla çalışmalıyım. Mayısta seçmeler var ve eğer geçemezsem akademiden gideceğim. Boş işlerle meşgul olmaktan unutmuşum.

Rose hadi kalk ve doğruca yatakhaneye git. Bir de Jasona üzgün olduğuna dair mesaj at. Hadi kızım.

Kendimi dinleyerek ayağa kalktım.

Elbisem pekte müsait değildi ayakkabılarım da ama yine de aşağı atlaya bildim.

Yavaş yavaş yürümeye başladım.

Burnuma vampir kokusu geliyordu ve fazla baskındı.

Arkamı dönüp yerimde durdum ve dinlemeye başladım.

Ses yoktu ama koku yine alıyordum. Dhampirlerin de burunları hassas oluyor en yakınındakıları duyacak kadar. Demek ki en yakınımda bir yerde bir vampir var. Saat da baya geç oldu kim gelir ki bu saatte benden başka buraya.

Derken arkamdan birinin geçtiğini hissettim.

Yine döndüm ama kimse yoktu.

X: beni mi arıyorsun?

Bir kez daha arkamı dönmemle tanımadığım biriyle çarpıştım.

Rose: sen de kimsin?

X: ben yeni müdir Don.

Rose: Müdir mi Don mu?

Don: evet niye bu kadar şaşırdın?

Rose: müdirler yaşlı ve kel bir de gıcık olmuyorlar mı? Ve müdirelerde cadaloz bir karı. Sizin de yaşlı ve kel olmanız gerekirdi.

Don: haha hayır ben gayet yakışıklı ve genç müdirim. Ve senin bu saatte odanda olman gerekmiyor mu? Burada ne arıyorsun?

Rose: bela mı

Don: efendim?

Rose: hiç. Bugün benim doğum günüm yanlız kutlamaya karar verdim.

Don: ismin ne senin?

Rose: Rose.

Don: doğum günün kutlu olsun Rose. Hadi şimdi odana.

Rose: teşekkür ederim. Tamam iyi geceler.

Don: iyi geceler.

Yeni müdirin yanından ayrılıp yürümeye başladım.

Baya da yakışıklıydı.

Sevilecek türden.

Ya da sevişecek. Fark etmez. Sarışın da değildi.

(Müdir olarak İan Somerhalderi düşünün)

Yatakhaneye girdim ve odamı buldum. Odada yalnız yaşıyordum malum Narina yoktu artık.

Yarın okul vardı. Erkenden uyanmam gerekiyordu.

Üzerimi değiştirip kısa bir duş aldım.

Pijamalarımı giyip kulaklıklarımı taktım.

Saat 05:05.

Hafif rüzgarın estiğini hissediyordum.

Vampir Akademisi SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin