VA 47

989 27 10
                                    

13 Haziran 2015.  Cumartesi. 13:25

Rose: beni istemişsiniz?

X: gel Rose. Hoşgeldin.

Rose: hoş bulduk da siz beni boş yere görmek istemezdiniz önemli bir şey mi oldu?

X: evet Rose. Seninle küçük bir işimiz olucak.

Rose: ne gibi bir iş?

X: Biliyorsun Akademi büyük yer binlerce öğrenci öğretmen gardiyan ve  başka kişiler bulunuyor.

Rose: evet?

X: onların arasında bir hayin olduğunu öğrendik.

Rose: ee?

X: ee si onu bulmanı istiyorum.

Rose: oradan bakınca dedektif gibi duduğumu hiç zannetmiyorum Eric amca.

X: değilsin zaten. Benim güvendiğim birisin ve güvenimi doğrultmanı istiyorum.

Rose: tamam bulmaya çalışırım. Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum.

X: biliyorum o yüzden sana bilgiler vereceğim yani Volakuta çalışan kişi her kimse onun simgesini taşıyor yani her yönetdiği kişide olduğu gibi onunda boğazında X şeklinde bir kolye var ve sen her keze dikkat etmelisin.

Rose: binlerce kişi arasından onu boğazına bakarak bulmak çok saçma geliyor ama yapacağım. Bana güvendiyseniz bu güveni iyi değerlendireceğim. Hiç merak etmeyin Eric amca ne kadar zeki ve çevik olduğumu biliyorsunuz şıp diye bulacağım o kişiyi.

X: ha ha tamam Rose öyle diyorsan öyledir. Sana görevli kişiler de vereceğim yardımları dokunur belki...

Rose: aman istemem kalsın lütfen. Ben yalnız çalışırım ayak bağı istemem. Hem kimseye de güvenmem. X: aferin bunun için sana güveniyorum. Özgüvenin tam yerinde. Hadi bakalım evlat.

Birlikte oturduğumuz koltuklardan ayağa kalktık.

Eric amcayla vidalaşıp odadan çıktım. Bana evlat mı demişti. Yaşım onunkundan daha fazla ya nasıl evlat der. Neyse siz şimdi Eric amca kim diye merak ediyorsunuzdur. Eric amca benim bulunduğu kişilik yüzünden amca dediğim yaşlı gözüküyor ama benden küçük neyse  beni yıllar önce zor bir durumdan kurtarmış bir insan. Kolay kolay insanlara güvenmem çünkü insanlar bana hiç güven vermiyor. Kısacık hayat sürdüklerine rağmen çok bencil ve egoist bir bürünümleri var. Hayatlarını istedikleri gibi yaşamamaları en çok sevmediğim özellikleri ve bir de başkalarının düşüncelerini önemsemeleri onların düşünceleriyle haraket etmeleri var.

Konumuz bu değil. Eric amcayla tanıştıktan sonra hep ona saygım olmuştur şimdi de var kendisi ABD nin en önde giden kişilerinden biri. Akademiyle bağlantısı var.

Kan yetmeyince Eric amca sayesinde elde ediyorlar.

Kendisini çok seviyorum. Onunla resmi konuşamıyorum. Resmi konuşmalar pekte bana samimi gelmemiştir

Eric amcanın şirketi akademiden 2 saat kadar uzaklıkta bir yerde ve ben buraya arabayla değil ayaklarımla geldim. Vampir hızıyla gelmek benim 15 dakikamı almıştı.

Ve şimdi de geri dönmek var.

Neden hemen geri döneyim ki.

Hava gayet güzel ne çok sıcak değil ne de soğuk değil.

Param var boş vaktim var günümün keyfini çıkara bilirim.

Büyük binaların arasından yavaş yavaş geçip şehir merkezinde bulunan büyük meydana geldim.

Vampir Akademisi SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin