Rose: ben de seni tanımasam bana aşık olduğunu düşünücem :)
Jason: esmerler de benim tipim değil. Sarışın severim ben :)
Rose: tamam. Hadi git kendi alanına rahat burakta azıcık uyuyayım.
Jason: sen beni kovamazsın ben kendim istifa ederim
Rose: Iyy. Tatsız tuzsuz şakalar. Seni değiştirmemiz lazım. Ama şimdi uyumalıyım bunu sonraya burakalım.
Jason sandalyesini de alıp tıpış tıpış kendi katına çıktı. Tabi ki de sandalyeni de götürmedi ilk önce aldığı yere buraktı sonra da gözden kayboldu.
Ben de o gider gitmez ayaklandım. Sargıları zaten çıkarmıştım. Ayakkabılarımı arayıp buldum kapının yanındakı küçük dolapın üzerinden anahtarları aldım. Biraz hava almam lazım. Burası dağlık yer havası da iyidir diye düşünüyorum. Üzerime siyah ceketimi giyip dışarı fırladım. Fırlamaz olaydım. Ani rüzgarla saçlarım bir birine karıştı. Ve dışarıda beklendiği gibi kar vardı.
Her taraftan dağlar yükseliyordu ve bir de dağlara yakışır ormanlar vardı. Her halde bu ormanda her türlü acayip hayvanlar vardır.
Umarım biri de gizlice gelip Jasonu alıp götürür. Sonra da Tarzan gibi büyütür. Gerçi Jason yaşıyla büyük ama aklı yok işte. Ben bunları düşüne düşüne ormanın derinliklerine indim.
x: şşt
Yerimde durdum. Bu kimdi böyle. Hemen transa geçtim savunma pozisyonumu aldım. Eğer biri gelicekse bana saldıracaksa kendimi koruyayım diye.
Rose: kim var orda?
X: beeenn varımmmm
Bağırdığı için kulaklarımı tutmaya mecbur kaldım.
Rose: gerizekalı sağır mı var burda.
Ben de bağırmıştım.
Diman: hayır yok :)
Ellerimi kulaklarımdan çektim. Karşımda Dimanı görmek beni şaşırtmamıştı.
Rose: o ne sesdi öyle. Senin sesin olsa tanırdım
Lisa da Dimanın arkasında belirdi.
Lisa: Rose Diman sesini değiştire biliyormuş :)
Rose: iyi halt ediyormuş. Nerdesiniz siz beni de o canavarla aynı evde hem de tek başına buraktınız.
Lisa: sana bişey mi yaptı
Rose: evet bir az daha dursaydım delirecektim.
Hep beraber eve doğru yürümeye başladık.
Diman: öyle söyleme Rose Jason iyi bir kurtadam.
Rose: iyi bir konuşan köpek :)
Diman: haha evet
Rose: sizde iyice samimi oldunuz ha bugün yarın sevgili haberinizi duyarız :)
Diman: kimle Jasonla mı?
Dimana salak mısın sen bakışı attım. Yine anlamadı.
Rose: evet Jasonla. Baya yakışıyorsunuz çünki. Çocuğunuz olursa isminide Rose koyarsınız artık ya da Lisa
Lisa bu söylediğim üzerine gülmeye başladı. Diman da hala aval aval bakıyordu.
Rose: Lisayı diyorum ben senin aklın Jasonda kalmış galiba :)
Diman: haa. Lisa :)
Lisa: saçmalama Rose. Biz sadece arkadaşız :)
Rose: eminim öyledir.
Evin önüne gelmiştik.
Diman: vampir kokusu alıyorum
Rose: ay gerçekten mi? Bak sen. Lisa görüyor musun vampir kokusu alıyormuş
Lisa: hayır Rose öyle deöiı. Ben de alıyorum başka vampir kokusu bu.
Lisayı hemen arkama aldım. Dimanla önden yürümeğe başladık. Kapıyı anahtarla yavaşca açtım. İlk önce ben girdim. Bir ses falan yoktu. Ne de iz toz.
Arkamı dönüp Lisalara sakince gelmelerini söyledim. Yavaş adımlarla içeri geçtik.
Salona geçtik.
X: hoş geldiniz. Biz de sizi bekliyorduk.
Arkamı döndüm.
Rose: Dimitri?
Dimitri: evet Dimitri. Prenses Vasilisanı ve sizi akademiye geri götürmeye geldik.
Rose: bunu yapman için beni öldürmen gerekir.
Dimitri: ben öyle düşünmüyorum.
Jason da merdivenlerde belirdi hem de esneyerek. Uyuyordu her halde. Ne kadar uyuyor bu çocuk. Buraksak kış uykusuna dalacak.
Lisa: Rose sırası mı şimdi?
Bunu bana beyin yoluyla iletmişti.
Aslına bakarsanız Dimitri benim hayalim ama malum akademiyi pek sevmiyorum. Ve Lisa orada güvenli değil.
Jason Dimitri ve gardiyanları görüp şaşırdı ya da bana öyle geldi.
Dimitri: demek ki akademiden kaçma sebebiniz sevgilileriniz ha Bayan Rose?
Rose: sevgii mi ne sevgilisi be? Allah yazdıysa bozsun.
Jason: ben de meraklıydım zaten seninle sevgili olmaya.
Rose: ay sen meraklı değilsen ben hiç meraklı değilim. Zaten tipim değilsin.
Jason: evet biliyorum sen Dimitri gibi esmerleri seviyorsun.
Dediği üzerine ağzı açık ona bakmaya başladım.
Keşke yer yarılsaydıda yerin dibine girseydim. Aptal ne diye şap diye söylersin ki.
Rose: şey başka Dimitriden bahs ediyorsun dimi Jeyz?
Jason: hayır hani şu yunan tanrılarına benzeyen akademinizdeki Gardiyan Dimitriden bahsediyorum.
Roae: hay senin ağzını eşek arısı soksun
Dimitri: demek benden Arkadaşlarına Yunan tanrısı diye bahsediyosunuz bayan Rose
Rose: hayır öyle bişey yok. Arkadaşımızın aklı biraz yerinde değilde o yüzden de böyle saçmalıyor.
Dimitri: sana da ayrıca teşekkür ederim Jason talimatlara uyduğun prensesi ve Gardiyanımızı koruduğun için.
Rose: ne? Jason ne diyor bu?
Yazar: Şəhla Ramazanlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Akademisi Savaş
FanficVampir Akademisi filminden uyarlanmıştır.fan hikayesidir İyi Okumalar.