VA 29

896 39 0
                                    

4 Mart 2015. Çarşamba  .

Gözlerimi açıp yanıma baktım. Lisa mışıl mışıl uyuyordu. Onun benden erken kalkması lazımdı aslında ya da uyumaması. Kitaplarda okuduğum kadarıyla vampirler hiç uyumazdı. Gerçekte öyle olmuyormuş demek ki.

Yorganı üzerimden yavaşca çekip ayağa kalktım.

İlk önce yapmam gereken banyoda rutin işlerimi halletmekti. Ve banyoya doğru yürüdüm. Ne yazık ki başarıyla banyoya giremedim. Ayağımı şişeye basmamla yüzüstü yere yapıştım. Bu şişenin burda ne işi vardı.

Rose: Allah kahretsin.

Sesime tabi ki Lisa da uyandı.

Lisa: noluyor Rose?

Rose: hiç ya. Şınav çekiyorum.

Ve şınav çekmeye başladım.

Lisa uyku sersemi bir şeyler mırıldandı ama hiç oralı olmadım. Ayağa kalkıp şişeyi elime aldım ve sehpaya buraktım.

Nihayet banyoya girdim.

15 dakika sonra Lisayla birlikte hazır şekilde odadan çıktık.

Bugün eğlenceli bir gün olacaktı.

Her keze büyük bir sürpriz yapacaktım.

Max'in gay olduğunu benden başka kimse bilmiyordu. Ve bugün ondan intikamımı alacaktım.

Biliyorum bu suçtu ama benim için bir önemi yok.

Yemekhaneye vardığımızda Lisa durdu.

Lisa: Rose benim acilen kendi odama dönmem lazım. Sen git gelirim. Zaten dersimiz ortak.

Cevap vermemi beklemeden arkasını dönüp gitti.

Şapşal bu kız ya. Neyse kapıdan içeri girdim. Her yer doluydu. Hayret ilk defa bu kadar çok kişi var.

Soluma baktığımda bir masada Jason Diman Stefan ve yeni kızı gördüm. Daha tanışma fırsatım olmamıştı. Jasonla sevgiliydi her halde. Yok canım  Jasonla sevgili olsa Jason bana musallat olmaz.

Jasonun el salladığını görünce halen burada kapı önünde dikildiğimin fakrına vardım.

Ben de el salladım.

Kendime bir tost ve çay alıp onlar olan masaya doğru gittim. Tepsiyi masaya burakıp çantamı çıkarıp sandalyenin başından astım. Yere geliyordu ama olsun.

Rose: meraba :)

Jason: meraba.

Diman: meraba.

Stefan: meraba Rose. Naber?

Rose: iyi sizden?

Sandalye çekip oturdum.

Jason: bak Rose. Bu da Leslie. Leslie bu da Rose.

Kıza baktığımda yüzü askındı. bana garip bakıyordu. Elimi uzattım ama tutmadı. Yine elim havada kaldı.

Ben de başka bişey demedim. Zaten dememe gerek kalmadan kız Jasona sağol diyip gitti.

En sevmediğim tip kendini beğenmiş. Jasonun arkadaşından da ancak bu beklenirdi.

Jason: kusura bakma Rose onun yerine ben özür dilerim.

Rose: yok canım ne kusuru senin arkadaşından ne beklenir ki.

Vampir Akademisi SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin