9 Mart 2015. Pazartesi. (Hafıza durumum pekte iyi değil. O yüzden böyle yazıyorum. Unutmamak için)
Gözlerimi açtığımda her taraf zifiri karanlıktı. Odamda olduğumu düşünüyorum. Apar topar ayağa kalkıp ışığı yaktım. Son olaylardan sonra biraz endişeliydim. Kimi kandırıyorsun Rose baya baya endişelisin. Ve azıcıkta korku gibi bir şey var.
Camdan dışarıya baktığımda havanın daha aydınlanmadığını gördüm. Saat kaçtı ki? Hemen telefona baktım. 04:43.
Vay be bu bir rekor olmalı. Hemen kaydetmeliyim. Uzun zamandır yazmadığım günlüğümü çekmeceden elime aldım. Evet ben de böyle bir klişe dhampirim. Önemli şeyleri yazarım. Biz normal insanlardan uzun ve farklı yaşadığımız için günlüğe yazıyorum işte. Daha ilk ve hala bitirmedim ama önümüzdeki sene bitirmeyi düşünüyorum. Tamam bu kadar saçmalık yeter. Hadi yazmaya başlayalım Rose.
Küçük siyah yuvarlak sandalyemi alıp bilgisayar masasına geçtim. Sandalyeye oturup günlüğün son yazdığım sayfasını açtım. Kalemi elime alıp yazmaya başladım.
"9 mart 2015. Pazartesi. Akademi. Evet akademi. Geri döndük ve bu biraz olaylı oldu. Gerçi olaylar peşimizi burakmıyor ama bununla baş ede biliriz.
Akademiden kaçışımız falan hepsi oyunmuş. Lisa'nın amcası Viktoru ifşa etmek ve pilanlarını suya düşürmek falan filan. Bu kaçışın iyi yönlerinden biri de Diman ve Jasonla tanışmak oldu. Diman bir büyücü gerizekalı ve sarışın ama bir o kadar da sevecen. Ayrıca Lisa'nın sevgilisi. Jason o bir kurt adam benim deyimimle konuşan köpek. Beyninin olduğundan şüpheliyim ama o da iyi biri ya. Hakkını yemiyelim. Bana aşık olduğunu söylüyor. Dmitri hiç değişmemiş aynı saç aynı boy aynı yakışıklılık ve aynı sertlik. Citti tavrını koruyor. Ona karşı bir şeyler hissediyorum galiba ama bunu artık pekte takmıyorum.
Buraya döndükten sonra annem denilen kadın geldi. İlk önce benim için geldiğini düşünmüştüm ama daha sonra Viktorun kızıyla birlik olup beni öldürmeye kalkıştığında ne kadar da yanıldığımın farkına vardım. Ve onu kazıkla yok ettiler.
Cadaloz müdüre hanım Nikita da öldü ve onun yerine Ermand denilen herifin adamı Don geçti. İlk baştan anlamamıştık ama daha sonra çözdük. Geçenlerde Stefan Salvatore diye bir çocukla tanıştık grup olarak ve sonda o da hayin çıktı. Ermand bir bir her kezi ele geçiriyor anlaşılan.
Dün başım başka bir beladan kurtuldu. Ermand malı beni kaçırmıştı. "Kara büyü" diye bilinen bir efsunu yerine yetirmek için. Bunun için de bana doğrusunu söylersek benim kanıma ihtiyacı varmış. Fakat başarısız oldu arkadaşlarım ve Dmitri beni kurtardı. Ve şu anda yaşıyorum. Ama Ermand peşimizi burakacak gibi gözükmüyor. Akademide müdür, nasıl olduysa artık dün akşam kraliçeyle bir anlaşma imzaladı ve akademinin başına geçti. Nasıl anlaşma olduğunu ben bile bilmiyorum. Umarım artık bize bulaşmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Akademisi Savaş
ФанфикVampir Akademisi filminden uyarlanmıştır.fan hikayesidir İyi Okumalar.