VA20

933 29 2
                                    

23 şubat 2015. Pazartesi.

O geceden sonra Dmitriyle de Jasonla da arama bir mesafe koymuştum. Genellikle onlardan kaçıyor Dmitriyle sadece hocam olduğu için derslerinde konuşuyordum ve bu da genellikle basit cümleler "evet hayır böyle mi anladım" gibisinden oluyordu.

Lisa hep Dimanla takıldığı için Jason da onların yanında kabak gibi ortada kaldığı için ben yanlarına pek uğramıyordum.

İkinci dönemde olduğumuz için derslere her kez gündüz giriyordu ve birlikte ekip çalışmaları yapıyorduk.

Kış mevsiminde olduğumuz için dışarısı karlıydı ve hava soğuktu. Lisa dahil diğer moroilere ve vampir türünün diğer örneklerine soğuk hava tınlamasa da bizim kanımıza işliyordu.

Bu arada annem de akademide yaşamaya başladı ve Dmitriye dövüş sanatlarında yardım ediyor.

Ben şu anda ne mi yapıyorum dersten çıkmış kütüphanede Viktorun kızı Narinayı bekliyorum. Benimle yakın olmaya çalıştı ve başardı. Babasının yerine benden özür dilemesi garibime gitse de ona belli etmiyorum. Sonuçta kim babasının ölümüne sebep olan birinden özür dilerki. Hangi evlat bunu yapar hiç biri.

Baba demişken benim de bir zamanlar bir babam vardı ve o strogieler tarafından öldürüldü.

Annem dhampir benim gibi babamsa gardiyandı. Akademiden kaçarak evlenmiştiler.

Neyse bu konulara girmiyelim benim için çok hassas konular.

Narina: Rose :)

Rose: Na hoşgeldin :)

Narina: bana Na deme gıcık oluyorum.

Rose: onun için diyorum zaten gıcık ol diye :)

Narina: off napalım katlanıcaz artık :)

Kütüphaneden tarih projesi için gerekli olan kitapları alıp çıktık.

Narinayla aynı odada kalıyorduk ve bu da Lisanın hiç hoşuna gitmiyordu. Onunla neden sık sık görüşmediğimi çok iyi biliyordu.

Jasonu görmek istemiyordum. Ama Dimandan vakit bulunca hanımefendi bana uğruyordu.

Akademinin koridoruyla irelilemeye başladık.

Odalar boştu her kez çıkmıştı.

Hangi akıllı dersten sonra akademide kalır ki.

Çıkış kapısından çıkıp yemekhaneye doğru ireliledik.

Narina Lisa gibi moroiydi.

Benim yanımda olmak onu hiç zorlamıyordu çünkü tam insan değildim.

Yemekhane kapısından içeri girdik.

İyi ki kalabalık değildi. Masalardan bazıları doluydu. Ve masalardan birinde Lisa Diman Jason üçlüsü oturuyordu.

Yanlarında bir kız da vardı ama ben çıkaramadım her halde yeniydi.

Narina masalardan birine geçip kitaplarını koydu ben bir çay ve bir tost alıp Narinanın yanına geçip oturdum. Pencere kenarında bir yerdi yine ve Lisaların masası tam olarak gözüküyordu. Diğer masadaysa Lisanın eski sevgilisi Alvin onun yeni sevgilisi Demetria (kendisi aynı zamanda Lisanın abisinin sevgilisi olmuştur ve abisi öldükten sonra Alvinle takılmaya başladı. Sonra da sevgili olmuşlar.)  Ve 3 tane başka erkek vardı. O 3 ünden biri benim düşmanım Maxtı. Bana ne gibi bir takıntısı olduğunu bilmiyordum ama akdemiden kaçmadan önce benle çok uğraşıyordu.

Demetria Lisaya yiyecekmiş gibi bakıyordu. Max'ta bana öyle bakıyordu. Sonra sırıtmaya başladı. Tostumu elime alıp yemeye başladım.

Çayımdan da içiyordum.

Gözüm hala Maxlardaydı çünkü onun gözü de buraya bakıyordu.

İyice sinirlenmeye başladım.

Lisa: sakin ol Rose.

Yine beyin konuşması. Lisaya bakmaya başladım. Onlar da bana bakıyorlardı. Her kez de bana bakıyor bu ne şimdi.

Lisadan gözümü alıp yeniden  Maxa baktım yanındakı çocuğa bir şey söyleyerek işaret parmağıyla beni gösterdi. Sonra da gülmeye başladılar. Ayağa kalkıp sinirle yanlarına gittim. Maxta ayağa kalkmıştı zaten Diğerleride dahil. Lisa Diman Jason ve yeni kız da yanımıza gelmişti.

Rose: senin derdin ne söylesene?

Max: Bilmem. Belki de senin kan fahişesi olmandır ha? :)

Ne? Bu nasıl öğrenmişti ki?

(Kan fahişesi-moroiler beslenmek için çoğu zaman Dhampirlerin kanlarını içerler ve kanlarını günlük olarak moroilere ve ya vampirlere veren dhampirlere takılan lakaptır )

Yazar: Şəhla Ramazanlı.

Okuduğunuz için teşekkürler. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum :)

Vampir Akademisi SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin