5 mart 2015. Perşembe.
Dmitri'den.Dün Rose'la kurt çocuğu öyle görünce sinirlendim. Kendime hakim olamayacağımdan korktum. Sonuçta ben yaşlı başlı bir gardiyanım. Bunca zamandır bir kız için hele hele bu kız öğrenciyse böyle hissetmemiştim.
Rose'a aşığım ve bu da benim en zayıf yanım. O farklı bunu hissede biliyorum.
Başkaları gibi değil. Her istediğini yapıyor. Her kezi dinliyor ama yine sonda kendi bildiğini okuyor.
Ve çok güçlü. Ne zaman düşse hemen kalka biliyor.
En önemlisi de sülük gibi yapışmıyor. Haddini hududunu bilen bir kız.
Siyah renk ona o kadar çok yakışıyor ki.
Rose'u her keze kıskanıyorum. Ona gerektiğince belli etmemeye çalışıyorum. Çünkü eğer onu sevdiğimi tamamen dile getirirsem kaybedeceğimden korkuyorum.
Böyle ayrı olmamız daha iyi. O başkasıyla daha mutlu olacak zaten öyle de. Jasonun yanındayken hep gülüyor. Gülümsüyor. Mutlu oluyor.
Benim için aşk mesleğimdir. Bu zamana kadar en iyi olmaya çalıştım ve şu anda öyleyim. En iyilerden biriyim.
Rose'un da en iyilerden olacağına eminim. Jasonla konuşmam lazım. Rose' un iyiliği için.
Yattığım yerden kalkıp üzerimi giyindim.
Saçımı tarayıp ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Ben de Rose gibi genelde siyah giyerdim. Erkekler yatakhanesinde kalıyordum. Ve kurtadamların bölgesi 4 cü kattaydı. Ben en aşağı kattaydım. Merdivenlerle yukarı çıkmaya başladım.
Her kezin oda kapısının üzerinde isim yazıyordu. Tek kişilik çift kişilik ve üç kişilik odalar vardı.
Hemen Jasonun odasını bulup kapısını tıklattım.
Kapıyı büyücü çocuk açtı.
Beni görünce üstünü başını düzeltti.
Diman: günaydın.
Dmitri: günaydın. Jason burada mı konuşacaklarım var.
Diman: evet bir dakika çağırayım.
İçeri girdikten 2 dakika sonra Jason çıktı.
Jason: meraba.
Dmitri: meraba konuşa bilir miyiz?
Jason: tabi ki konu ne?
Dmitri: Rose.
Jason: bekle geliyorum.
Jason benimle sizli bizli konuşmazdı. O da Rose kadar kendinden emin biriydi.
Ceketini ve ayakkabısını giyip çıktı. Beraber aşağıya indik. Ormana doğru yürümeye başladık. Bir az yürüdükten sonra uçurumun kenarına geldik.
Hemen konuşmaya başladım.
Dmitri: biliyorsun ki bir kaç ay sonra Rose un sınavları var.
Jason: evet biliyorum.
Dmitri: ve onu meşgul ettiğini düşünüyorum. Kafasını karıştırıyorsun.
Jason: niye öyle düşündüğünü anlamadım. Sonuçta Rose benimle ilgilenmiyor.
Dmitri: nasıl ya siz sevgili değil misiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Akademisi Savaş
ФанфикVampir Akademisi filminden uyarlanmıştır.fan hikayesidir İyi Okumalar.