VA 50

877 28 8
                                    

15 Haziran 00:17.

İyi de Eric amca Volakuta çalışanların boynunda kolye olduğunu söylemişti bunda yok ki. Demek ki bu basit bir kurban.

Rose "hadi Lisa daha fazla kimse görmeden bunu buradan götürelim. Çocuklar yardım edin"

Jason ve Stefan gelip cesedi yerden kaldırdılar.

Onlar gittikten sonra görgütanıklarını yok etmek için Lisa hipnoz yeteneğini kullandı. Kimsenin bilmesini istemiyorduk  ondan hipnoz yapmasını şahsen rica etmiştim. Tabi ki Lisa her zamanki gibi gücünü kullandıktan sonra kendisini iyi hissetmedi. Bunu farkedip Dimanla birlikte odasına yolladım.

Cesedi ormana ağaç evin yanlarına doğru götürdük. Yakmak en iyisiydi. Biliyorum adilce değil bu ama yine de cesedi yok etmek lazım.

Jason " neden müdireye bildirmedik?"

Rose "bir o eksikti çünkü. Bir sürü iş açıcak başımıza. Bu işi kendi başımıza çözmeliyiz tamam mı?"

Jason "hangi işi anlamadım?"

Rose "bakın size sadece şunu söyleye bilirim. Akademide bir katil dolaşıyor ve bu katili bulmalıyız. Tahminimce katilin boğazında haç şekilinde bir kolye var"

Jason "nerden anladın bunu?"

Rose "şey..baksana cesedde de haç şekilinde işaret var. Bir kitapta okumuştum katiller genellikle kolyeleri hangi tasarımdaysa onu kurbanlarının üzerinde her hangi bir bölgesinde böyle bu şekilde çizerler"

Jason "çok saçmaymış. Sen kitap mı okuyorsun?"

Rose "evet. Niye şaşırdın ki?"

Jason "tipin öyle durmuyor da"

Rose "nasıl duruyor peki?"

Jason "genelde erkekler serseri olur ama sen özellikle serseri tipine uygun bir kızsın"

Rose "senin canın galiba öteki tarafa gitmek istiyor ha? İstersen 2 dakikaya hallede bilirim"

Jason " yok istemez kalsın"

Stefan "bitti mi? "

Stefana baktım. Ay ışığı yüzüne vuruyordu ama tam olarak değil. Ağaçlar çoğunu kapatıyordu.

Rose "bitmedi. Ama burası yeri değil. Uygun bir yerde devam ederiz"

Jason "hay hay seve seve"

Rose "çok gıcıksın"

Jason "teşekkür ederim. Huyum kurusun"

Rose "defol Jason"

Jason "yardımıma ihtiyacın olduğunu düşünüyorum"

Rose "yanlış düşünmüşsün"

Stefan-Candice-Bella "yeter!"

Rose "tamam ya. Çekilin cesede bakıcam"

Susup yere doğru eğildim. Kazık hala aynı yerdeydi ve bedenindeki tüm kanlar çekilmişti. Bembeyazdı. Kireç gibi.

Ellerine baktım. Gözleri kapalıydı. Karanlık olduğu için pek bir şey seçemiyordum.

Rose "birisi telefonunun ışığını yaka bilir mi acaba? Hiç bir şeyi doğru düzgün göremiyorum"

Jason "vampirler karanlıkta bile göre bilir diye duymuştum"

Rose " doğru duymuşsun göre biliyoruz ama her şeyi dakikliğiyle seçemiyoruz işte. Çok konuşma da telefonunu çıkar"

Vampir Akademisi SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin