'Oğlum iyice bak bir her olmalı bu evde saklı bir yer'
"Bakıyorum ama bulamıyorum ki , Akif abi"
'Dikkat et dolapların ardında filan bir yer olmalı '
"Vaybe abi şu fotografa baksana rahmetlinin neden bu kadar sevildiyi belli abi kız aşırı güzel değilmi bir baksana insanı kendine çeken bir yüzü var"
' Saçmalamayı kes Hakan resimlere bakma işini yap'
Tam o sırada gösterdiyi tabloya çarpan Hakan onun yere düşüp kırılmasına sebep olur.
"Off oğlum ne yapıyorsun sen?"
'Ya Akif abi yine sakarlığım tuttu kusura bakma elim çarptı'
"Dur dur baksana bir arkana"
'Neye abi?'
"Oğlum kırk yılda bir senin şu sakarlığın bir işe yaradı .
Bulduk lan bulduk gizli yer tablonun arkasında saklıymış"'E kusura bakma ama abi böyle şeyleri çözmekte üzerime tanımam.'
" Tamam yine havaya girme hemen aç kapısınıda bakalım ne varmış şurda"
'Vaybe gerçektende kadının dediyi gibi bir kaç oyuncaq ve bebek elbisesi var birde....abi ...abi buldum al işte bu o günlük .
Aylinin günlüğü bu sonunda çözücez olayı'"Helal be koçum benim ver bakalım onu şimdi bana"
'E abi nereye koşturarak gidiyorsun böyle '
" Hakan bir kaç saat beni rahatsız etme ben gidiyorum"
' Ama abi ben çatlarım şimdi meraktan bende geliyim birliktr okuyalım nolur'
" Olmaz oğlum sen çok konuşuyorsun aklım karışıyor sakın gelme peşimden şubeye dön hemen"
'Off abi off tamam ama bak bir şey bulur bulmaz ara brni telefonun başında seni bekliyor olucam'
******
Eve gelen Akif bey sonunda Hakandan uzaklaşmayı başarmış ve aylardır çözemediyi cinayeti sonunda çözebilme şansını elde etmişti .
Günlüğü eline aldı ve okumaya başladı.**
Aylinin günlüğüMerhaba günlük ben Aylin bugün seni bana Mert hediye etti biliyormusun.
Sessiz geçen bu zamanlarımda sana içimi dökmek , seninle konuşmak iyi gelicektir bana buna gerçekten inanıyorum.
Biliyormusun hayatımın öyle bir evresindeyim ki , gerçek ne , yalan ne ben bile çözemedim.
Keşke hiç yaşanmamış olsaydı bütün bunlar keşke bir rüya olsada uyana bilsem .
Keşke annem kızım hadi uyan dese o ilk gün İzmire geldiyim ilk güne dönsem yada alsam Sultanımıda dönsem ailemin yanına hiç ayrı kalmasak mesela.
Ne güzel olurdu bir bilsen.
Burakla tanışmasak , Mertin hayatın mahfetmesem ne güzel olurdu oysa hayattımda deyer verdiyim her şeyi kaybettim ben biliyormusun günlük.
Annemi , babamı, kardeşimi , babanemi, dedemi, baba bildiyim abimizi beni ve merti hep korurdu biliyormusun onu çok severdim .
Ve...ve en önemliside bebeklerimi kaybettim ben haberin varmı günlük .
Anne olamadım beceremedim , koruyamadım onları belkide benim gibi bir anneleri olsun istemezlerdi sürekli dert oluyorum birilerine .
Burak onu söylemeye dilim varmıyor ,elim yazmıyorki ama haklı biliyormusun beni ne çok severdi o kadar sevginin karşısında bense ona yalnız gözyaşı verdim bu yüzden benden vazgeçmekte haklı.
Ama sana bir sır veriyim mi ?
Ben onu hala deliler gibi seviyorum biliyormusun hiç bitmeyen bir şeyler var içimde o gelicek diyen ,aklımda hep birileri gelicek diyor ama bazen delirdiyimi düşünmüyor değilim bak aramızda kalsın ben bazen hayaller görüyorum Burak ve bebeklerim karşımda duruyor onlarla uzun uzun konuşuyorum ama doktor hanıma bundan hiç bahsetmiyorum beni deli zannetmesinden korkuyorum.
Merte bile demedim biliyormusun sende sakın söyleme tamam mı ?
Bence bugünlük bu kadar yeter başka bir gün yine görüşürüz günlük.♡*****
Ah be kızım sakın deliripte bu adamları sen vurmuş olmayasın ama o zamanda seni kim vurdu ?
Off en iyisi devamını okumak.***
Selam günlük sana çok güzel bir haberim var bugün Mert bana yemek yaptı yine ama bu sefer tuzu unutmuş biraz fazla olmuştu ama yinede her zamanki gibi lezzetliydi.
Onada üzülüyorum biliyormusun bu halleri hep benim yüzümden ben bir keresinde intahar etmeye kalkıştım senin hiç haberin yok tabi işte onun için Mert beni taa buralara kadar getirdi belki iyi gelir diye beni gerçekten çok seviyor.
İntahar ediceyimi görünce hiç korkmadan benimle ölmeyi bile göze aldı haberin yok tabi nerden biliceksin .
Onu gerçekten seviyorum oda olmasa ne yapardım hiç bilmiyorum.
Öncelerde bir günlük yazardım ben tam sana bemzemesede onunlada konuşurken rahatlardım .
Aranızdaki en büyük fark ne biliyormusun onun içinde hep mutluluk vardı ama sen hüsrandan doğan bir kader mahkumusun benim için.
Her sayfan , her satrın zehirli bir hançer gösüme vurulan.
Neyse hoşcakal gidiyorum.
***Ah be güzel kızım neler çekmişsin sen bu yaşında .
Off be Hakan ne aradın oğlum sende ama.'Alo Hakan noldu oğlum?'
"Abi okudun mu ? Kimmiş katil?"
'İzin verirsen okuyucam Hakan ya bulunca ararım dedim ya ne bu ısrar'
"Abi vallahi merak ediyorum elimde değil"
' Etme ya merak felan etme bak hem al sana iş git sen şu Aylinle Mertin istanbuldaki evlerine arama izni al bir ekip yolla evi iyice tarasınlar o evde bir günlük daha varAyline ait onu bulun bana '
"Ya abi yinemi günlük ne günlükmüş ama tamam anlaşıldı "
***
Günlük bak yine ben geldim evde hiç yalnız kalamıyorum buda beni daraltıyor aslında biliyormusun.
Herkes kendime zarar vermemden korkuyor ama yapmam ki ,yapamam doğrusu Merte bunu yapamam yeniden zaten onu bir kere yüzüstü bıraktım ikincisinde asla yapmam brn mutsuz olmayı göze aldım çoktan ama sana söz Merti mutlu etmek için elimden geleni yapmaya çalışıcam.
Beni hala seviyor farkındayım ama onu bu sefer fazla bekletmiyicem.
Ona bir şans vericem onun bana verdiyi gibi.
Burak mı ? Onu nerden soktun şimdi aklıma neden soruyorsun?
Sevmek mi? Ben burağı sevmiyorum ki ,ben ona aşığım ama ne farkeder birlikte olamadıktan ,o beni istemedikten sonra en azından şu kısa ömrümde Merti mutlu etmeye çalışıcam kafama koydum bir kere.
Burak evleniyormuş duydun mu hiç ?
Bilmezsin tabi ama durmadan onu sorup duruyorsun bana .
Kim mi söyledi ?
Toygar oda olmasa hiç bir şeyden haberim olmaz biliyormusun.
Daha boşanalı 4 ay oldu ama belliki yeni birini bulmuş bile .
Neyse mutlu olur inşallah bunj gercekten istiyorum biliyormusun onun mutlu olmasını kalpten istiyorum ben.*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
ChickLitHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...