Hamile olduğumu öyrendiyimden iki hafta geçmişti baya alıştım ben bu işe iyiyim hamilelikte sanırım tabi yazık kocişim yoruluyor ama olsun hastanedeyken söylediyi yalanlardan dolayı biraz burnu sürtülse iyi olur ...ah tamam tamam zalım bebiklerim benim babalarınada hiç kıyamazlar hemen bir iç ses patlaması yaşatın ama dimi tamam tamam biraz diyil birazcık oldumu .
Önceler sadece iç sesimle kavga ederdim şimdi 3 oldular hangisine laf yetiştiriceyimi şaşırıyorum bazen .Bu arada Burak yememiş içmemiş hemen annesine müjdeyi vermiş tabi baya sevindiler onlarda aslında seviyorum hepsini ama ne biliyim işte kayınvalide bilirsiniz her işime bir burun kıvırırda kendisi o yüzden pek elektiriklerimiz uyuşmuyor gibi zaten bu yüzden asla onlarla aynı şehrde yaşmayı kabul etmedim tabi benim masum kocişim bunun sebebini benim burda yaşamayı çok sevmem olarak biliyor ama aslında pekte yalan sayılmaz .
"Burak..."
'Efendim aşkım canın bir şey mi istedi ?'
"Şey evet ama nasıl desem bilmiyorum"
'Saçmalama aşkım hadi söyle bana her şeyi söyleye bilirsin ben senin kocanım'
" Burak ben ya neyse bu seferki daha saçma sussam iyi olur"
' Ya söyle vallah bak ben zaten benim karımın nasıl anormal bir aşerme süreci geçirdiyinin farkındayım el alemin karısı karpuz ister bilmem erik ister benim karım en son kuru fasulyenin yanında sıcak çikolata içmek istediyini söyleyince bu işte bir terslik olduğunu anlamıştım sen merak etme'
" İnan kasıtlı diyil yani bende anlamıyorum saçma şeyler istediyimin farkındayım ama içimden öyle istemek geliyor sanırım bizim bu bebikler çok farklı karakterlere sahip olucaklar bak sende dedin dimi kuru fasulyeyle sıcak çikolata meselesini ben daha o gün anladım içimde bir alaturka havasıyla ,klassik müziyin çatıştığını ama anlamadığ bu çocuk niye böyle ilerliyor demek ki ,senin benden sakladığın bir şeyler var"
' Ya Aylin ne saklıyıcam senden saçmalama hayatım ne alakası var?'
" Bak Burak ben hep klassik dinlerim demek ki ,sende gizli gizli bir yerlerde içinde o alaturka şarkılarına olan hayranlığını benden gizlemişsin ama bak gördünmü hayatįn cilvesini nasılda senin foyanı ortaya çıkardı "
' Aylin cidden artık söz bulamıyorum demeye sen hani aşeriyordun ordan sen kuru fasulyeyi alaturkaya nasıl bağladın , hayır diyelim ki ,bağladında bana nasıl döndü bu konu onu anlamadım'
" Ya bu bebeyin anası belli , babası belli ben kendimden eminim demek ki , geriye bir tek şîk kalıyor o da bebek sana çekmiş bu yüzden saçma şeyler istiyor hep"
' Aylin artık susuyorum sanki sen alaturka dinlemedinmi hiç '
" Tamam düyünlerde oynamışta olabilirim ama 😁☺️off bu top bana dönemez yeniden o yüzden konu kapanmış olarak ilan ediyorum"
'İşine gelmeyince konuyu nasılda hemn kapatıyorsun dimi ama ben ...ya bennn hep zan altında olan benim bebek yüzüme yazık bir kere ama'
" Yaa ben senin o bebeksi yüzünü yerim aşkımmm aşkımm...Burak "
'Aşkım noldu?'
" Canım nasıl çekti nasıl çekti sana anlatamam "
' Ne ne çekti aşkım söyle hemen getiriyim'
" Şey ..."
'Ben bu bakışı biliyorum kesin normal diyil istiyiceğin şey'
"Biraz belkide birazcık olur ama ya Burak canım toprak kokusu çekti benim"
' Ne!!! Toprak kokusu nedir Aylin?'
" Vallah bak çok çekti hadi git hemen bir kova bul bahçeden toprak topla üzerinede biraz su dök toprak yağmur yağarken ki ,gibi koksun diye hemen getir"
' Aylin '
" Efendim aşkım"
' Canım ben artık senin bu bebiklerden bayaa bir tırsmaya başladım 2 günlükken konuşurlarsa yada dişleriyle birlikte doğarsa bu beiklerin hiç şaşırmam inan bana'
" Hadi Burak hadi canım unutma toprak kokusu "
*****
BurakToprak kokusuymuş ya gerçekten doktoru mu arasam bunun istekleri hiç mantıklı diğil yani bu gidişle yarın bir gün marstan taş isterse vay halime yani.
Tam böyle düşünürken biricik anam aramaya başladı ahh anam crfakeş anam bilse şimdi yavrusu nasıl 2 zalim bebişin eline düştü dayanırmıydı acaba kalbi bu kadarını duymaya.
Off Aylinden geçti bunlarda hep bana gereksiz yere hep bir drama havası yaratıyorum e..boşuna dememişler körle yatan şaşı kalkar diye ama bizde durum biraz farklî Aylinle yatıyorum bebiklerin bitmek bilmeyen istekleriyle kalkıyorum.' Alo Anammm'
" Burak ..şey iyimisin ?"
' Eh be anam iyiyim mi , kötüyüm mü bilemiyorum'
" Noldu Aylinemi bir şey oldu yoksa hay Allah korusun oğlum konuşsana"
'Aylin iyi anam benim sen dert eyleme '
" Burak niye böyle konuşuyorsun evladım fabrika ayarlarında sorun mu var şiven deyişti nerdeyse"
' Ah be anam seni çok özledim'
" Beni özlemeyi bırak şimdi bende özledim sizi ama bebekler iyimi peki?"
' İyiler...iyiler...anam çok iyiler taş gibiler ,turp gibiler zaten bir onlar iyiler Aylinin yavruları iyide peki ya sen ana senin yavrun nasıl haberin varmı anam?'
" Burak hani içki içtin diyicemde sen nadiren içersin heleki Aylin bu durumdayken hayatta içmezsin noldu evladım peki sana"
' Anemm iyi diyilim çok yoruldum 24 saat aralıksız hep bir şey istiyor bu bebekler hemde istediklerini bir duysan aklın şaşar inan '
" Ay canım gelinim aşeriyor demek ayıp ama oğlum insan karısı aşerdi diye yorulurmuymuş hiç hem şimdi o 3 canlı tabiki sürekli yemeliki bebeklerde gelişe bilsin"
' Yok ben Aylinden razıyım vallaha bak Allah razı olsun kız yine iyide bu bebekleri var ya anam anam bunalr çok zalım çıktı baba filan bilmiyorlar köleden farksızım bu evde nerdeyse pılımı pırtımı topluyup baba evine dönücem ama gel gör ki ,Aylini bırakamıyorum işte onun hiç suçu yok ki ,'
" E sizin hiçmetli kadına noldu o odare edemiyormu"
' Anne kadın 3 gün önce istifa etti böyle iş olmaz olsun dedi maaşına zam bile yaptım ama bağlasanız durmam dedi gitti o kadar istek olunca tabi oda yoruldu anlıyorum'
" Anlaşıldı o zaman iş başa düştü ben bu akşam babanlarla konuşucam yarına ordayım sen merak etme canım oğlum ben gelinime prensesler gibi bakarım "
' Yarın mı ?'
" Evet yarın hadi kapattım gidiyimde eşyalarımı toparlıyım görüşürüz "
Kapattı.
Lan brn ne yaptım Aylin brnim yorulup annemi çağırdığımı öyrenirse beni bu toprağa gömer üstümede bir güzel su döküp doya doya koklar bebikleriyle artık.
Bittim ben😳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
ChickLitHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...