87.Bölüm .

477 21 0
                                    


' Aylin saçmalama canım Pisik amcayı çekti ne demek ya'

"Ya çekti işte ne yapa bilirim Burak"

' Ben o adamı nerden buluyim ya şimdi belkide çoktan ölmüşt....yaa yok sakın ağlama turp gibidir kesin '

" Bak burak annen dediki aşeren kadının istediyi şey olmazsa sonra bebişin bedeninde onun resmi leke gibi bir şey oluyormuş "

' Tövbe estafurullah Aylin bana sakın güzeller güzeli kızımın alnının ortasında o çirkin pisikin lekesi olabilir deme doğmadan soğurum bak vallahi çocuktan tiksindirme beni'

" Allah korusun Burak sende felaket telalı gibi senaryo çizdin ya yok daha neler "

' Tamam hadi kalk gidiyoruz '

" Nereye ?"

' Pisik amcana aklıma gelenin başıma gelmesine müsade edemem hemen kalk hazırlan gidiyoruz'

Tam biz kalkmışken annem söze atladı
'Burak oğlum gitmeden önce bir gelsene benle mutfağa kadar bir şeyler lazım onları alman için liste yaptım'

" Tamam hadi gidelim anne"

***
' Burak iki gözümün çiçeği , yavrum bu nasıl hamilelik evladım 1 gün ,
1 asır gibi geçti bana , ellerim kurudu resmen sabahtan beri mutfaktayım bu kız normal diyil bak doktora göster bunu '

" Biliyorum annecim ama doktor normal olduğunu söyledi aylin zayıf biliyorsun bebeklerde 2 tane bu yüzden aslında ne kadar çok yesede yeterli diyil bebekler için .
pek fazla canı çeker ama , pekte yemez aslında "

' Oğlum yesin ben onumu diyorum bende zaten dedim o bebeklerin büyümesi için çok fazla yemesi lazım ama senin karın nasıl desem anormal yiyor oğlum daha bugün pamuk şeker yediyi sırada acılı dürüme geçiş yaptı bir dengesizlik var yani tatlımı ,tuzlumu yiyor anlamadım'

" E neyse anne bizdede böyle ne alıcam ver hadi listeyi"

' Ne listesi öylesine dedim ben hem bu arada ben bu haftasonu geri dònüyorum'

" Ne!!!geri dönüyorum ne demek anne?"

' Ya sorma şey olmuş ..'

" Ne olmuş anne?"

'Baban ha evet baban beni çok özlemiş aradı bugün çabuk gel dedi özledim seni dedi bende gideyim dedim madem'

" Ya Allah aşkına yalan söyleme anne ya bir kere ben babamla az önce yolda konuştum o da annen ne kadar isterse kala bilir dedi sen kısaca buna ben yoruldum daha 2 ci günden desene "

' Aslında öyle diyil'

" Ne peki anne haftasonuna 2 gün var sadece başka ne ola bilir ki , anca dayana bileceyini düşündün dimi e tabi alışıksın hizmetçilere yoruldun burda"

" Off neyse ya boşver Burak gerçekten zormuş ben bunu anladım hiç kolay diyil ayrıca sen hemen yeni bir hizmetçi bul yoksa senin işin zor oğlum"

'Tamam anne ama Ayline gidiceyini söyleme onun yüzünden sanıp üzülmesin şimdi gitmeden bir gün önce bir işim çıktı der gidersin'

Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin