7.Aşkım mı???

16.5K 640 75
                                    

*****
Yine çaresiz bir güne daha uyanmıştım neyi neden?
ne için ?
Yaşadığımı ya da yaşayacağımı bilmediğim bir gün daha vardı karşımda.

'Yavrum niye yemiyorsun yemeğini yoksa Beğenmedin mi?'dedi sesiyle huzur veren kadın.

"Hayır Sultanım çok güzel olmuş sadece iştahım yok biraz başım ağrıyor ben odama gidip dinlensem iyi olur hadi sana afiyet olsun"

Şimdi ne denir ki babanne benim eski KANKAM ,
sevgilim olmaya çalışan adam ,
yarın geleceğini söyledi bende mal -mal lan ne yapıcam şimdi diğe düşünüyorum mu deseydim .
Gerçekten yarın ben ne yapıcağım bu Sarp öğle hemen vazgeçmez benden .
Aklımdaki saçma sapan sorularla yatağa uzandım gözlerimi kapadım sanırım biraz sakinleşmem gerek şimdi bana iyi gelecek tek şey kulaklıklarım desem yanılmam herhalde .
Kulaklığımı taktım en sevdiğim şarkıyı açtım .

Serdar Ortaç &Yıldız Usmanova

Biz ne dertler gördük ,ne hüzünler böyle...kopmaz sevenler
Şimdi ayrıldık diğe seninle kalbim sana sırtmı döner.

Diğemem dilim varmaz ki , düşmanım diğemem
seni Sevdiğime pişmanım diğemem
yıkılırım ama viranım diğemem .
Silemem göz yaşım değilsin gözümsün silemem
Alnıma yazılmış sözümsün silemem aynada gördüğüm yüzümsün silemem .
Bellimi olur belki de bu kader tersine döner o güzel dudakların yine gelir beni öper ellerin günaha dokunmadan dön o zaman geç olmadan
geç olmadan..
Diğemem dilim varmaz ki , düşmanım diğemem
seni Sevdiğime pişmanım diğemem
Yıkılırım ama viranım diğemem.

****

Burak

"Tamam oğlum sen nasıl istersen öğle olsun"

'Teşekkür ederim baba her şey için şimdi kendi evime gitmem gerek e malum yarın dersim var'

Babamla konuşup anlaştık ona öğretmenliğe devam etmek istediğimi söyledim ilk başta itiraz etse de 6 aylık bir müddete izin verdi
e ...tabi sonrası beni bekleyen bir şirket vardı.
benim neden öğretmenliğe devam etmek istediğimi merak etseler de fazla üstüne gitmediler bu kez.

****
Burak

Eve geldiğimden beri aklımı işkal eden tek bir konu vardı o da Aylindi ama mesele šu ki , artık Saat gecenin üçüydü ama ben hala Aylini düşünüyordum galiba benden pek hoşlanmıyor tabi bu işte benimde katkım az olmadı onu kazanıcam ona iyi biri olduğumu kanıtlıycam yarından itibaren yeni Burak hocaya hazır olsa iyi eder çünkü, bu hoca o kızın kalbini çalmaya kararlı artık .

Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin