Aylin
Evleniyorum sonunda geldi beklenen gün.
Yıllarca bekledim bu anı bazen düşünüyorum da gerçektende eğer biri kısmetde varsa ne olursa olsun kader onu sana getiriyor.
Eskiden okulun kolidor köşelerinde beklediyim ,yıllar sonra yollarını gözlediyim adam sonunda benim olucaktı.
Biraz bencil karaktere sahip olduğumu Burak sayesinde öyrendim ben.
onu ne olursa olsun hiç kimselerle paylaşmadığımı anlayınca bana kattığı şeylerin farkına vardım .
Hani derler ya bir rüyada gibiyim birileri gelipte uyandırıcak diye çok korkuyorum ,
benim hisslerim şu an bunun tam aksineydi her şey o kadar gerçekti ki , rüyada olsam kalbim bu denli çarpamaz ,ellerim titremez bedenimdeki harakete geçen her bir hücremi hiss edemezdim.
Dünyaya geldiyim günden bu yana en güzel gerçekliyi yaşıyordum şu an üzerimde sema mavisi bir gelinlik vardı .
çocukluktan beri hayalimdi bu gelinlik ve şu an tamda üzerimde duruyordu.
Bu anı o kadar çok bekledim ki ,içimde bitmek tükenmek bilmeyen bir sürü cümleler vardı .
Anlatmak istediklerim anlatıklarımdan çok daha fazla.
Bugün bizim günümüzdü bugün bütün hikayeler mutlu bitmez kavramının hüsrana uğradığı gündü.
Bizim hikayemiz mutlu bitiyordu inanması zordu ama gerçekti hayatım boyunca bir daha göremem dediyim adamla tekrar bir araya gelmiştik kocam oluyordu resmen o kadar mutluyum ki , nelerden bahsediceyimi bile bilmiyorum.
Bu arada şu an aklıma takılan tek saçma şey komik iç seskmin bana bahş etmiş olduğu soruydu.
Gerçektende şu an evlenmeme bir kaç dakika kala aklımın benle oynadığı aptal savaşta kayb ederek iç sesime uydum ve acaba gelinle damat ilk dansta ne konuşuyorlar diye düşünmekteydim.'Çok güzel olmuşsun' dedi birisi tabi bu ses Buraktan başkasına ait olamazdı.
Arkamı döndüyümde yakışıklı müstakbel damat adayımı gördüm .
O an aklıma yıllar önce ona ilk kez dilim sürçerek kocam demem gelmişti belkide içime doğmuştu .
Belkide kaderin bir oyunuydu bütün bunlar ama tek bildiyim bir şey vardı oda ben bu oyunu çok sevmiştim hiç bitmesini istemediyim ve rolümden memnun olduğum bir oyundu.
Bir ara kendime gelip karşımda bana dolan gözlerle bakan Burağa döndüm."Teşekkür ederim geldiyini fark etmemişim"
'Fark ettim baya bi dalmıştın bir şeymi oldu yoksa bu genç moruğu nikah günü terk edip kaçmayımı planlıyordun'dedi esbiri yaparak
"Yok artık Burak beni bu saatden sonra kararımdan hiç kimse döndüremez"dedim
'Dönmek istesen bile ben izin vermem zaten artık basbaya nikahlı karım sayılırsın benim'
"İnan bana hep birlikte ve mutlu olucaz aşkım"
'Tabikide bundan sonra bizi bekleyen güzel bir hayat var sen ,ben, Aşk , Sevda , Can , Sevgi , Duygu , BurAy hepimiz birlikte mutlu olucaz'
"Burak ... Can , Sevda ,Buray Duygu kim ya?"
' Doğucak olan bebeklerimiz hayatım'
" Bak Buray iyi şimdi hakkını yemiyelim hani Burak ve Aylin birleşimi gibi ama ya diyerleri sen bana sormadan isimlerimi düşündün bide bunlar yetmezmiş gibi sen beş çocukmu düşünüyorsun pes yani"
' Tamam hayatım kızma birlikte düşünürüz aslında 5 az bile 6 daha iyi olur hem çift rakamları severim ben'
" Oldu o zaman kolaysa kendin yap ya cidden sen ne sanıyorsun bu bebekler civciv gibi yumurtadan filan mı çıkıyorlar zannettin yada leylak filan getiriyor diye bir düşüncen mi var ?"
' Ya aşkım sen bebekleri seversin diye dedim bak zaten ben istemesemde sen istersin ben hatırlatırım o zaman bunları'
" Ya inana biliyormusun nikahıma topu topu 10 dakika filan var ve ben 6 çocuk yaparsam bundan sonraki hayatımın aralıksız 6 ,7 senesini ancak çocuk doğurarak geçiriceyimi hesaplıyorum "
' Tamam ya neyse kısmet o işler hele bir nikahı kıyalım da senin gibi seven ,gözleri senin gibi bakan , sözleri kalbimi ısıtan bir tek evladım olsun o bile yeter bana şayet eyer olurda evladımız olmazssa bunu bil ki , hiç bir şey deyişmez ben seni yinede bugün sevdiyim kadar severim çünki sen bu kocana Allahın emanetisin biz müslümanlar emanete hıyaneti sevmeyiz bende seni Allahın emaneti olarak hep sevip ,koruyucam ,ömür boyu bu yüzündeki gülümsemeyi inşallah hiç soldurmuyucam'
"Seni seçmekle ne kadar doğru bir karar verdiyimi bana tekrar hatırlattın bende seni hep sevicem , her zaman bir adım arkanda olucam olurda bir gün ayağın kayar düşmek istersen bilki arkanda ben olucam ve Allah izin vermedikce , bu candan nefes kesilmedikce seni hep ben tutucam "
*****
"Burak gelmedi dimi?"
' Evet ama bakarız demişti onu anlamamız gerek Aylin yaşadıkları kolay diyil'
" Evet haklısın ama keşke en mutlu günümde onuda burda göre bilseydim ben onu hep küçük kardeşimin yerine koydum o denli sevdim "
' Aylin...'
" noldu?"
' Karşıya bak gelmiş orda'
" Evet gelmiş çok mutlu oldum gerçekten dilerim oda mutlu olur"
' Eminim oda çok mutlu olucak'
****
Burak
Bundan 6 sene önce bana bir kadının tek bir sözüyle hayata yeniden tutunucak , var olduğun için ,nefes aldığın ,onu tanıdığın için hayatın boyunca şükr ediceksin deselerdi böyle biriyle tanışıcağıma inanmıyorum derdim kesin.
Gelin görün ki , bugün bir kadının bir tek ' EVET' sözüyle bütün dünyanın en mutlu insanı ben oldum .'Sonunda gerçek oldu tüm hayallerim '
" Bizim daha böyle gerçek olucak bir sürü hayalimiz olucak inan bana"
' Az önce sen evet dedin ya o an sanki çok garip şeyler hissetmeye başladım belki düzgün ifade edemiyorum ama nasıl tarif etsem sahra çölünde susuzluktan ölmek üzere olan bir adama buzlu su verilmiş gibi bir hissdi bu'
" Banada oldu biliyormusun hani sanki sınava girmişsin farzet birileri 99 aldığı için alarken sen duvarda ki , listeden en az notla sınavı geçmişsin diye mutluluktan uçuyorsun sanki bide hatırlamışken o 99 alıp ağlayanlardan bütün hayatım boyunca gıcık kaptım biliyormusun bence onlar çok sinir bozucu tipler"
' Aylin...'
"Burak..."
'Seni seviyorum'
"Seni her zaman sevicem"
❤
Arkadaşlar finale doğru gidiyoruz 100 -cü bölüm final olucak bu arada yorum ve voteleri unutmayalım tabi istek çok olursa Edebiyyat öğretmenim 2 Gele bilir düşünüyorum açıkcası tabi bütün bunlar size bağlı yorumlarınızı ve tekliflerinizi bekliyorum hoşcakalın😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
ChickLitHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...