64. Neden yaptın?

829 43 1
                                    

Aylin

'Alo Burak nerdesin sen?'

"Bende iyiyim canımın içi sen nasılsın?"

'Ya kusura bakma kafam karışık biraz nerdesin görüşmemiz lazım'

" Ben evdeyim sen nerdesin geliyim hemen"

'Yok tamam ben geliyorum '

"Tamam gel gönlümün sultanı"

Mert haklıydı benim acilen olanları öyrenmem lazım bu kadar zaman yeter ya bugün bana bir açıklama yapıcak yada bu iş bu kadar uzamamalı.

Apartmana vardığım gibi kendimi Burağın kapısının önünde buldum.

****

'Aylin neyin var senin ?'

Diye soran Burağa lafı uzatmadan anlatmaya karar verdim her şeyi

" Burak nerdeydin 4 senedir?"

' Noldu Aylin neden şjmdi bunu soruyorsun bir sorunmu var?'

" Evet var Burak şimdi aban 4 sendir nerde olduğunu ,beni neden bırakıp gittiyini ,neden geri geldiyini birer birer açıklamanı istiyorum"

' Ama Aylin biz bunları konuştuk pişman olduğumu biliyorsun neden birden bire bunları soruyorsunki bana şimdi?'

" Burak ...sana güvenmek istiyorum anadınmı ,beni yeniden bırakıp gitmiyiceğine emin olmak istiyorum ben bir kere daha buna dayanamama "

' O dediyin asla olmuyucak Aylin artık seni bırakmam ben'

" Burak yoruldum artık anlıyormusun yoruldum!!!
ya anlat yada lafı uzatma ben çekip gideyim"

' Tamam kızma anlatıcam hepsini sadece doğru zamanı bekliyordum ben'

" İnanmıyorum ya haklıymış gerçekten en başından beri Mert haklıydı bana vericek bir cevabın bile yok daha bense senin için o güzel kalpli adamı bırakıp geldim buralara kadar "

' Ne dur ,dur senin aklına bu saçma fikirleri omu soktu yine bak benim her şeye vere bilecek bir cevabım var tamam mı?'

" Anlat o zaman yalvarırım bana seni unutmak için fırsat verme "

' Öyle bir şey olmuycak tamam mı .
Anlatıcam tamam sakin ol .
O gün ben seni terk ettiyim gün Aylin ben seni terk etmeden bir kaç gün önce kanser olduğumu öyrendim ve doktorlar felç kala biliceyimi söylediler inan bana ben sadece sen üzülme diye sana söylemedim işte sırf bu yüzden ayrıldım senden'

Duyduklarım karşısında küçük çaplı bir şok yaşasamda kalbimi esas kıran şeyse istememişti ya inanamıyorum ,hayatımı gerekirse canımı uğrunda vermeye hazır olduğum adam bana gerçeyi söylememiş beni yanında istememişti .

" Sana inanamıyorum ya bu kadar acı yaşarken beni yanında olup sana destek olmaktan nasıl mahrum edersin sana gerçekten inanmıyorum ,ne bu şimdi mazeretmi bu şimdi ya benim başıma gelseydi bòyle bir şey o zaman nolucaktı senden saklamalımıydım ha cevap ver bumu senin sevgi anlayışın?"

' Hayır tabikide Aylin ben senin hayatını mahv etmek istemedim hem zaten felç kala bilirdim senin benim yüzünden ömür boyu böyle bir adamla birlikte olmana razı olamazdım'

" Yanılmışım ..yanılmışız senin böyle bir adam olucağını düşünmemiştim bu deyil anladınmı sevgi ,sevmek ,aşk ,sevda dediyin şey bu deyil be Burak analdınmı bu deyil ."

' Aylin dur lütfen dur bir dakika beni dinle'

" Hayır şu an deyil eyer biraz daha dinlersem geri dönüşü olmayan adımlar ata bilirim,
şimdi çekil önümden gidicem"

******
Mertden

Kapımı açtığımda karşımda ağlamaktan gözleri şişmiş bir Aylin beklemiyordum doğrusu.

' Aylin canım iyimisin ?'

" Haklı çıktın " diye bildim sadece ne dese yeriydi şu anda bana

' Gel içeri ne bu halin '

" Özür dilerim Mert onun için senden vazgeçmeye çalıştım özür dilerim"

' Tamam yeter ağlamayı bırak şimdi her şey düzelicek hem ben sana kızgın diyilimki'

" Neden bu kadar iyisin ,neden?
sen bu kadar iyi olma ben daha fazla vicdan azabı çekiyorum o zaman"

' Aylin yapma böyle ama ben seni hala seviyorum bitanem sen benim en deyerlimsin'

Mert

Mutfağa girdim onun sevdiyi yemeklerden yaptım böylece keyfini yerine getiririm diye düşünüyirdum ,
geçicek bu zor zamanlar daha öncede geçtiyi gibi ve yine ben olucaktım yanında ben vardım zaten her zaman.
Mutfaktan çıkıp salona doğru ilerledim Aylini yemeye çağırmak için ama durum pekte beklediyim gibi diyildi.

" Aylin sen ne yaptın ,ne bu halin ?"

' Ya ne varmış halimde benim ?'

" Aylin kim dedi sana şarap iç diye sen bilmiyormusun içince sapıtıyorsun be aşkım"

' Of ne var be bunda içtim işte dahada içicem bak çok iyi kafa dağıtıyor haha'

" Ya ver şu şişeyi bana versene Aylin çocukmusun"

' Olmaz gel hadi gel birlikte içicez bu kez'

" Aylin bak olmaz dedim sana bence bu durumda en sağlıklısı ikimizden birinin ayık olması"

' Birazcık iç ya ne var bunda'

" İçemem Aylin pişman olucağımı bile bile içemem ben"

Tam içemem diyordumki bir anda yerinden kalkan Aylin dudaklarıma yapıştı .
kalbim sıkıştı,
nabzım durdu,
nefesim kesildi
ilk defa hayatımda ilk kez beni öpmüştü bunun beni bu denli etkiliyiceğini hiç düşünemezdim.
Ama bu yanlıştı buna pişman olucağını bildiyim için onu kendimden uzaklaştırdım.

" A..Aylin sen ne ...sen gerçekten beni öptün "

' Haha ne var bun..bun..bunda ya bir an içimden geldi'

" Yapma Aylin sonrasında pişman olucağın şeyler yapma lütfen kendime hakim olamamakta korkuyorum"

'Olma o zaman ya olma ' dedi ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı bir anda

"Aylin sen iyi diyilsin hadi gel bir kahve yapıyım sana "

' istemiyorum ben kahve filan benim şu anda ihtiyacım olan tek şey benimle içip derdimi bölüşe bileceyim bir insan olması'

" Of ya tamam ver şu şişeyi bana ne içmeye içirmeye meraklıymışsın be al içtim işte"

İçmişdim içmesinede biraz fazla kaçırmıştım sanırım .

Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin