Aylinden
Ah bu adam beni gerçekten sinir ediyor neymiş ders çalışıcakmışız sanki derste yüzüne katlanmam yetmiyordu birde bu çıktı başıma şimdi.
"Hocam çok yoruldum yeter artık lütfen..."dedim belki bir umut insafa gelir diğe düşündüm.
Burağın iç sesi
İşte böyle yalvarırsın Aylin hanım bakalım bir daha ben bir şey sorunca cevap vermemezlik yapıyomusun ufaklık .
'Hayır şu sayfayıda bitir ondan sonra karar veririm'
Adama bak ya gıcık herif ,
nolucak kendini beğenmiş genç moruk.
artık o da nasıl oluyorsa bilmiyorum zeka tüpü iç sesim onu da yaptıysa vardır bir bildiği.'Tamam hocam "
dedim tam o sırada çalan telefonumu elime aldım
Of yine kim arıyor lan beni diğe telefonuma baktım ahh ben nasıl unutdum Sultanımı ya"Hocam çok önemli açmam gerek izninizle"dedim o
'Tamam açabilirsin "dedi.
'Alo Sultanım çok özür dilerim ben gerçekten aramayı unutmuşum endişelenmeni gerektirecek bir şey yok sadece hocamla ders çalışıyoruz söz veriyorum bir daha olmuyucak böyle bir şey , peki sultanım kapatıyorum'
"Annen kızdımı "dedi bir de soruyor ya Allahım çıldırtıyor bu adam beni.
'Hayır hocam annem deği....neyse devam edelim hocam'
Birde buna niye anlatıyım ki , hayatımı off gıcık şey .
"Tamam Aylin bugünlük yeter gidebilirsin " dedi sonunda özgürdüm .
Ne dersti ama bir an hiç bitmiyicek sandım.'Tamam hoşçakalın "
Dedikten sonra son sürat uzaklaştım yanından oh be sonunda bitti zaten bu hoca bana niye taktı onu da anlamadım ya neyse hemen eve gidip dinlenmek istiyorum sadece.
***
Burak hoca
Nasılda sevindi gidebilirsin dediğimde oysa biraz daha kalsaydı keşke ...
Ne diyorsun Burak !!
O ,sadece bir öğrencin
ama O ,bana farklı hissettiriyor hiç hissetmediğim şeyleri
hele o gözleri ...kahvenin en yoğun rengi noluyor bana böyle kendime gelmem gerek eve gitmek en iyisi.
Hemen eşyalarımı topladım ve kendimi okul kapısından dışarı attım.*****
Ertesi gün AylindenBu gün günlerden pazar ve okul yok en sevdiğim gün .
Bu gün için çok güzel planlarım var
1.yat uyu zıbar
2.beş dakika daha yat uyu zıbar
3.hiç kimseyle konuşma kafan nereye eserse oraya git
Ne kadarda güzel dimi oysa ki , benim yaşımda ki , kızlar şimdi en iyi kız arkadaşlarıyla alışveriş yapıyordur kesin ama ben yanlız kalmayı seçiyorum yine .
Yatağımdan kaktım üzerime tahat ama güzel bir şeyler giyinip aşağı indim"Sultanım ben çıkıyorum"
'Nereye prenses ?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
Literatura FemininaHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...