Burak
Az önce ne yaptığımı anlayınca hemen 'Kendine gel!'
Dedim ve yüzüne kapattığım telefonun sahibinin Aylin olduğunu hatırlamayı başardım.
Bir anlık öfkeme esir oldum resmen ne yaptım öğle ne demek telefonu kapatmak ya.
Hemen geri aradım telafi etmek istedim yanlışımı sadece .***
AylindenBir anda telefonun kapanmasıyla ekrana baktım arayan Sarp değil Burak hocaymış ama neden kapattı ki ,şimdi diğe düşünürken bir soru daha takılmıştı aklıma neden aradı?
Off ben daha bu sorulara cevap bulamazken elimdeki telefon tekrar çalamaya başladı.
Ne cevap vereceğimi bilmediğim için telefonu sessize almaya karar verdim çünkü açarsam ve daha kendime bile cevap veremediğim sorulardan birisiyle karşılaşırsam ne yanıt vereceğimi bilmiyordum.
Kafamı yastığa attığım gibi kendimi uykunun o merhametli kollarına bıraktım.***
Burak
Bu sefer açmamıştı telefonu kızgındı herhalde az önceki haraketimden dolayı haklıydı da açmamakla bütün suç benim şu sinirlerime hakim olamamamdaydı.
Şimdi tek istediğim şey bir an önce sabah olması ve benim okula gitmem , Aylini görmemdi.
Bu düşüncelerle birlikte uykuya dalmam fazla uzun sürmemişti.****
Aylin
Bugün erken kalkmış hatta sofrayı bile Sultanım için hazırlamıştım haftanın son günü olduğu ve iki günlük kısacık bir tatilin beni beklediğini düşünerek mutlu olmaya çalışsam da okulda beni bekleğen gerçeklerle nasıl yüzleşeceğimi aklıma getirinceyse bugünden aşırı derecede tırsıyordum.
Kahfaltımı yaptıktan sonra çantamı alıp evden çıktım yine her zaman olduğu gibi kulaklıklarımı tam takıcakken Sarp aramaya başladı.
Bu gün okulda ilk günü olucaktı herhalde birlikte gidelim der diğe düşünmüştüm aradığını görünce ama pekte düşündüğüm gibi olmadı doğrusu .' Alo Sarp günaydın'
"Günaydın Aylin nasılsın?"
'Ben iyiyim de sen neden aradın zaten bu gün okula geliceğin için halimi sormaya aradığını düşünmüyorum'
"Evet haklısın aslında bende tam bunun için aradım .
Aylin ben bugün gelemiyorum hatta yoldayım ben İstanbula dönüyorum"' Ne ? Şakamı yapıyorsun yoksa ciddimisin Sarp?'
"Maalesef ki ,ciddiyim Aylin çok kötü bir şey oldu"
'Ne oldu Sarp patlatma hadi söyle'
"Ya dedem rahatsızlanmış hastaneye kaldırmışlar durumu hiç iyi değil ve sadece beni görmek istiyormuş "
' Ya inanamıyorum Rıza dedeyi gerçekten çok severim geçmiş olsun inşallah çabuk toparlanır üzülme sende çok o güçlüdür eminim üstesinden gelir her şeyin'
"Teşekkür ederim Aylin umarım dediğin gibi olur sen bilirsin bana ne kadar düşkün bu haliyle bile yalnız beni görmeği istiyormuş bende bu yüzden gidiyorum işte"
'Anlıyorum senin içinde çok zor bu arada ne zaman dönersin yada dönücekmisin yeniden , ordamı kalıcaksın ? Kararın ne?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
ChickLitHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...