65. Aylin

813 38 3
                                    

Aylin

Sabah olmuş ya kafam deliler gibi ağrıyordu.
Ne olmuştu ya dün öyle çok pis içmişim ya.
Ama fikrimi kurcalayan bir şey daha vardı şu anda Mertin yatağındaydım ama üzerinde neden hiç bir şey yok ya deliricem....
Yoksa akşam birşeymi yaptım diye kalbim sıkışıyordu resmen.
Yok ya saçmalıyorum yine resmen yerde gördüyüm kadarıyla elbiselerime kusmuşum bu yüzden çıkardım normal olarak of neler düşündüm ya bir an öyle.

Mertden

Kafam deli gibi ağrıyor ya belimde tutulmuş koltukta yatmaktan , Aylinde kalkmamışdır hala
Ne oldu ya dün öyle hiç bir şey hatırlamıyorum.

****
' Aylin gele bilirmiyim?'

" Ya 1 dakika şey..tamam gel"

' Aylin neden yorganın altına girdin öyle hastamı oldun yoksa?'

" Yok ya şey Mert bana bir şeyler versene benim elbiselerim berbat gördüyün üzere "

' Anlaşıldı ama istersen anahtarı alıyım çantandan evinden getiriyim komşuyuz nede olsa unutdunmu?'

" ya evet bu iyi fikir"
Dedikten hemen sonra ya iç çamaşırlarım filan var diye utandım bir an

" Yok sen bulamazsın şimdi bir tişört versen işimi görür"

'Tamam o zaman sen bilirsin "

Üzerime geçirdiyim tişörtle hemn evime koşmanın hayalini kuruyordum ta ki kapıya yaklaştığımda beni belimden kavrayan bir Merti görene kadar.

' Ya Mert ne yapıyorsun?'

" Bilmem sence ne yapıyorum?"

' Bırakırmısın gidip üzerimi deyiştirmeliyim'

"Bırakmam aşkım uzun zaman sonra bulmuşum bırakırmıyım"

Of ya noldu bu adama sabah sabah aşka geldi resmen ama şu durumda hiç iç açıcı diyildi benim açımdan üzerimde kısacık bir tişört var ve belimi sıkıca kavrayan adam bana çok yakın duruyor .
Ben tam böyle düşüncelere dalmışken bir anda dudaklarıma yapışan Mert bütün beynimin eror vermesine neden oldu .

'Mert ne yaptığını sanıyorsun sen ' dedim onu kendimden uzaklaştırarak

" Sevgilimi öpüyorum işte ne var bunda "

' Bir daha böyle bir şey yapma lütfen '

"Öylemi?"

'Öyle!'

" Ama dün akşam sen benim dudaklarıma yapışırken izin istememiştin sanırım ödeştik say "

Ne diyordu bu ya ne öpmesi gerçekten ben onu öpmüşmüydüm.

' Ben gidiyorum'

Tam evin kapısını açıcakken ensemde hiss etdiyim soğuk nefesle irkilmem bir oldu.

"Aylin ne bu halin nerden geliyorsun" diyerek sinir krizi geçiren Bueağa ne diyiceyimi gerçekten bilemiyordum ,ona hem kızgın ,hem kırgın hemde bilemediyim bir sürü duygu barındırıyordum içimde.

Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin