89 Bölüm.

315 16 4
                                    

'Aşkım baksana bana aşkım'

"Aşkım ağlarım ama aşkım "

'Yat kalk hep beni düşün ,yat kalk hep beni'

"Yat ,uyu,kalk,ye ,iç ,giyin,yıkan ,
kahvaltı yap hep beni düşün.
Çık gez ,dolan,bak ,gör her yerde aşkım ,her yerde beni gör"

'Yaaa Burak şarkıyı saptırıyorsun ama öğle diyildi bir kere'

"Olsun canım ben diyer ihtimalleride senin için göz önünde tutuyorum yani sadece yatıp ,kalkınca değil her an beni düşün istiyorum"

'Ya çok tatlısın kızmaya bile kıyamıyorum sana'

"Aylin pişmedi mi ?hala"

'Pişti canım hemde çok güzel oldu bak karın sana sultanlara layık bir kahvaltı masası hazırladı'

"Bende karıma hazırlarım ama bırakmıyorsun ki "

'Hadi boşver geç sofraya'

" Canım bugün bir şeyler yapalım mı?"

'Ne gibi bir şey?'

"Bak yılbaşı geliyor çıkalım alışveriş yapalım hem sende seversin iyi gelir yılbaşı ağacı,süs filan alırız birlikte süsleriz bu bizim aile olarak gireceğimiz ilk yıl olucak"

'Haklısın aslında bende isterim hem süslemek filan öyle şeyleri severiz bebiklerimle'

"Bebikerinede sanada bu canım kurban olsun aşkım"

'Bazen öyle korkuyorum ki , mutlu olmaktan çünki ben ne zaman mutlu olsam hep ardından büyük bir hüran doluyor kalbime'

"Her şey her zaman böyle güzel olucak sakın kötü bir şey düşünme biz hep mutlu olucaz"

'E..neyse hadi soğudu ye omletini'

"Imm....çok güzel olmuş"

' Çünki ben yaptım haha'

*****

"Aşkım hangisi olsun 2 saat oldu yoruldun artık bir karar ver"

'  Bak Burak ben sadece yılbaşı için kıyafet istiyorum bir hamile yılbaşı kıyafetim olmasın mı?'

" Olsun aşkım olsun ama diktirelim yani senin istediyin gibi bir şey yok her yeri gezdik ama"

' Ya çok şeymi istiyorum şimdi hanımefendi beni iyi dinleyin ben sadece uzun kımızı bir elbise arıyorum ,eteğinde çam ağacı gibi süslemeler ,işlemeler olsun .
Yukarısında boyun hizasında çam yıldızı gibi bir yıldız olsun.
Karın kısmında iki tane bebik olsun onlarda noel baba kıyafeti giyinmiş olsunlar el ele tutunmuş olsunlar.
Bide bu bebikler kendi renklerindeki boncuklarla dikilmiş olaun sonra elbisenin arkasında AyBur yazılsın altındada kalp ve mavi renkli 2021 olsun bu kadarcık basit bir elbise bile yokmu sizde?'

"Hanımefendi üzgünüm ama sizin istediğiniz gibi bir elbise yok bizde eyer isterseniz diktire bilirsiniz ama"

'İstemem ,istemiyorum Burak eve gidelim'

Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin