57. Oyuncak .

1.8K 82 5
                                    

'Aylin gidelim buralardan bitsin artık bu sıkıntılar .
ben bir ömrü seninle paylaşmak istiyorum'

" Tamam ama önce benim Merte bu durumu açıklamam lazım bu o kadarda kolay olmuyucak"

' Onunla bir saniye bile bir araya gelmene dayanamıyorum '

" Burak lütfen Mert benim için çok şey yaptı bunları unutamam üstelik onun bende yeri çok ayrı ben onu üzmek istemiyorum."

'Aylin lütfen daha fazla konuşmayalım çünki bir birimizi kıra biliriz ben çıkıyorum sen ara gelsin konuşun hallet hemen bitsin artık'

***

Zorlukla tutunduğu merdivenlerden yavaş yavaş inen adam kaderine lanetler okuyordu halbuki bir zamanlar o kadere Aylini ona kavuşturdu diye teşekkürler eden adam.
Son bir damala yaş süzülürken yanaklarından buraya kadar diye düşündü artık her şey bitmişti onlar için. Aylin onu seçmişti eğer içinde az bile olsa onun ola biliceğine dair bir umut olduğunu hiss etseydi asla vazgeçmezdi aşkından.
Bu hayatta tek dostu , tek sırdaşı vardı Aylin.
Onu üzecek hiç bir şeyi yapmak istemiyordu eğer Aylin onunla mutlu olucaksa ona bile razıydı.
kalbine asla kapatamayacağı bir yara açsada Ayline olan zafı onu üzmesine engel oluyordu.

*****

Daha fazla böyle sürdüremem diye düşünüyordu Aylin .
Burak onun ilk ve tek aşkıydı belki defalarca bunu inkar etti ama kalbi gerçeklerin görünmeyen yüzünü çok iyi biliyordu , seviyordu hemde çok seviyordu...
Hani bazı insanlar vardır hayatınızda atsanız kalbiniz el vermez , silseniz vicdanınız.
Burağı seviyordu ama Mert Aylin için vicdan meselesi olmuşdu ne kalbine gözyuma biliyordu , nede vicdanına sus diye biliyordu.
Mertin onun için yaptıkları o kadar özel ,
o kadar içten ,
sahici ve karşılıksızdı ki,
şimdi onu yarı yolda bırakıyormuş gibi hiss ediyordu .
Aslında Aylin Mertsiz bir hayat istemiyordu onu her zaman en iyi arkadaşı olarak görmek istiyordu ama elindeki telefona bakınca az sonra konuşacaklarından sonra bunun ne kadar mümkünsüz olucağının farkındaydı.
Her şey biticekti belkide ama Aylinin vicdanı bu konuyu kapatmaya pek meyilli değildi.
Son bir cesaretle arama tuşuna bastı

" A...alo Mert.."

'Aylin'

" şey nerdesin odaya gel seni görmek istiyorum"

Genç adam az sonra duyucaklarından haberdardı aklı bu işkenceyi hemen bitirmek gidip konuşup bu zülme bir son vermek istesede , kalbi ayaklarına engel oluyordu.

' A...şey gelemem yani şey yüzünden e
.... benim arabayı çarpmışlar ben hastaneden çıktım zaten doktorunlada görüştüm iyi olduğunu söyledi .
bir kaç saate döner alırım seni eve geçeriz artık evde konuşuruz'

" Ama...Me..Mert "

Off be ne diye kapatıyorsun ben sana nasıl söyliyeceğim Mert nasıl ya nasıl?

Bir an düşüncelere daldı Aylin aslında az önce olanlar hiçte mantıklı gelmiyordu ona kendi kendine konuşurken ....

Ama Mert ben iyi olsam bile beni bırakıp asla gitmezdi yoksa...ya hayır Burak bir şeymi söyledi acaba şimdi .
Aklım , duygularım , zihnim dondu resmen .

Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin