79. Yeni hayatlar

689 27 4
                                    


"Aylin iyimisin?"

' Ne diye bilirdim ki?'

" Bak Aylin biliyorum çok şaşırdın ama yeter belki Mert durumun farkında değil ama brn en başından anladım numara yaptığını beni unutmuş olmazsın sen çünki , unutmuş insan bir başkasının gözlerine bakarken bu denli kaybolamaz eminim.
Bu yüzden artık bir son ver bu oyuna seni seviyorum ve çok pişmanım her şeye yeniden başlayalım bize son bir şans ver sana söz pişman olmuycaksın"

(-iç ses,+Aylin)

+Ne diycem ben şimdi biliyomuş en başından anlamış öküz bide bana anladım ayağına numara yapmış ama

-E haksızlık yapma ama romantik bir öküz seninki

+ Eh yani olabilir buna katılıyorum ama yinede yaptığı doğeu diyil

-Bunu sen mi söylüyorsun hatırlarsan bütün oyunu yapan sensin zaten ondan neyin eksik şu anda

+ Off tamam bu sefer bendede kabahat oldu ama yinede ahh...

" Aylin...nereye daldın bir şey söylemiycekmisin" diye bana soran gözlerle bakan Burağı unutmuş olduğumu yeni fark ediyordum.

'Burak ben yaptıklarım için üzgünüm o an ne yapmam gerektiyini bilemedim ve bu arada sen beni gerçekten mutlu ettin bunu beklemiyordum'

*****

Mert

Gerizekalı herif nereye götürdü şimdi kızı ama dur hele bak şimdi nasıl buluyorum sizi diye evden çıktım aeabaya bindim gidebilecekleri yerlere bakmayı düşünüyordum ta ki , telefonum çalana kadar.

"Alo Oğuz "

' Abi iyimisin?'

"Ben iyiyimde sesin iyi gelmiyor bir şey mi oldu?"

' Abi nasıl desem bilemedim ki ,şimdi aslında ..'

" Oğuz bak oğlum zaten canım sıkkın bide sen yorma söyle ne söyliyeceksen bitsin artık"

'Abi bir zehirlenme oldu'

" Ne zehirlenmesi ?ne diyorsun sen?"

' Bende anlamadım abi şu an hastanedeler'

" Tamam been hemen geliyorum oraya, kaç kişiler ?bide durumları ne yerde?"

'Abi iki kişiler durumları ortaymış '

"Tamam hangi hastane ilk onlara bir bakıyim"

' Abi bizim restorana yakın var ya ordalar'

" Tamam Oğuz ben şimdi oraya gidiyorum sen restoranla ilgilen merak etme halledicem ben"

' Tamam abi'

Bir zehirlenmemiz eksijti oda oldu tam olduk .
Sırasımıydı bunca işin arasında ama neyse .

***
'Evet ben o restoranın sahibiyim durumları iyiyse bir göre bilirmiyim kendilerini?'

" Birazdan odaya alıcaz eğer biraz beklerseniz ayılınca konuşa bilirsiniz?"

Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin