Sabah yine o sesi kısılasıca alarmın iğrenç sesiyle kalkmak zorunda kaldım .
Yerimden zorla bile olsa kalkmayı başardım ve sanırım bu kez bana bir alkış lazım
eee ne de olsa Sultan gelmeden alarmla kalkmayı başardım bu gidişle rekor kırarım artık.*****
"A..Sultanım yeter doydum artık "
'Olmaz öyle şey o tabaktakiler bitmeden bırakmam'
" Hiç vazgeçmiyceksin dimi "
'Hayır kızım konuyu saptırmaya çalımşa çabuk ol bak derse geç kalırsın sonra '
Ders evet ders lannnn dersss ilk ders Burak hocacığımın dersi ben nasıl unuttum .
Artık nasıl koşarak çıktıysam evden
ben bile şaşırdım doğrusu
Aşk sen nelere kadirmişsin ya 😃Yolda hızlı adımlarla yürürken kahr olasıca telefon da çalıcak zamanı buldu yani derken arayanın Burak olduğunu görünce yüzümde salakca bir tebessüm belirdi .
" Alo Burak "
'Aşkım nerdesin ?'
Ne dedi o ?
Cidden ben duyamadımda tam olarak ne dedi o az önce ?Bu ...Burak bildiğimiz hani hoca olan ya vardı ya hani iki gözü , bir ağzı olan bildiğimiz insan olan Burak bana ....neydi o ... Şey.....dedi A..ş...Aşkım dedi 😱😱😱😱😱😱😱
Ben şok , ben iptal
Allahım bir kelime bu kadarmı yakışır o gül dudaklara ." lan iç ses sapıklaşma hoştt"
'Hep suçlu benim dimi hep iç ses hep iç ses bir kerede kendini suçlu görsen şaşarım zaten '
'Alo Aşkım bir şey mi oldu cevap ver '
"Yo..yok olmadı "
' Nerdesin ?'
" Geliyorum merak etme "
Lan et merak et hatta gece gündüz beni düşün 😂😂
Ya ben ne diyorum ya git gide bir garip olmaya başladım .'Tamam Aşkım çabuk gel hadi bekliyorum dersime geç kalma bak sonra kötü olur😉 "
'Tamam tamam geliyorum '
******
"Evet arkadaşlar bu seferki konumuz şiirler ve sevgi bu konuyla ilgili hepinizin fikrini öğrenmek isterim " dedi bana göz kırparak ."Evet işıl seni dinliyoruz "
Ya kıza bakın benim asabımı bozuyor resmen ya sanki ilk o fikrin söyleyince bir şey elde edicek salak.'Evet hocam bence aşk güzel bir şey mesela sizin gibi genç ve yakışıklı biri gelse hiç bırakmam alıp severim hemen '
Burak kızın ne yapmaya çalıştığını anlayınca iyi laf soktu vallaha
" Hayır ışılcım sen daha sevgiyi tam anlamamışsın belli yani biz insandan bahs ediyoruz sen kalkmış alıp severim diyorsun kızım bu köpekmi ki , alıp sevesin bide mamasını ver tam olsun .
Neyse otur yerine "Ahhh be hoca ne güzel de cevap verdin şu yelloza vallah gözümde değerin artdı .
E böyle her kes fikrini söylerken sıra bana geldi .
Burak şu an öyle bir bakıyorki bana off anlatılmaz yaşanır ."Evet Aylin senin bu konuda fikrin ne ?"
'Bence sevgi çok farklı değişik bir duygu hani bazen bağırmak istersin ama sesin kısılır birden , bazen hep yanımda kalsa hiç gitmese dedirten şey sevgidir .
Sevgi iç güzelliktir görünüş sadece bir maskedir eğer asıl yüzü görmek istiyorsanız maskeye değil maskenin ardındaki gerçek yüzü görmek gerekir .
Her aradığında hiç bir sebep olmadan yüzünüz gülüyorsa kalbiniz ısınıyorsa her gördüğünüzde yüzünüzde güller açıyorsa bunun adı aşk bence'"Çok güzel anlatdın ufaklık sanırım aşık olmuşsun "
Dedi çapkın gülüşüyle .
Ama şimdi böyle sınıftada hiç oladı be hocacımmm'Bunun aşk olduğunu söylüyorsanız sanırım sizde aşık olmuşsunuz hocam '
E Burak efendi hepmi sen gol atıcaksın.
"Evet oldum ve o an anladımki ben şimdiye kadar aşkın ne demek olduğunu anlamamışım "
Bu dedikleri üzerine sadece gülümsedim.
ben bu adamı çok seviyorum tamam biraz hisslerimi geç fark ettim ama onu seviyorum onun beni böyle güzel sevmesini seviyorum .
****Her kes sınıftan çıkmış ve yine ben en sona kalmıştım tam kitaplarımı toparlayıp çıkıyordum ki , Burağın kapıya dayanıp sinsi sinsi güldüğünü fark ettim .
" Niye gülüyorsun sen "
Dememle yaklaştı yaklaştı ama çokkk fazla oldu bu biraz daha yaklaştı ve kulağıma fısıldadı' Nereye ufaklık bizim senle yarım kalan işlerimiz var daha '
"Ne işi Burak ben hiç bir şey anlamıyorum "
' Bende yarım kalan bir süpriz bir ceza ve BİZ varız diyorum '
**************
Merhaba canım okurlarım kısa hem de çok kısa farkındayım ama çok hastayım ve sizin için zorla da olsa yeni bir bölüm yazdım .
En kısa zamanda yine bir gün içinde beş bölüm paylaşan yazarınız geri dönücek bu arada diğer kitaplarımada göz atarsanız çok sevinirim .
Hoşçakalın yarınki yeni bölümde görüşmek üzere
İyi ki varsınız sizleri çok seviyorummmmm
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜
💚💚💚💚❤❤❤❤❤❤❤💚💚💚💚
💘💘💘💘💘❤❤❤❤❤💘💘💘💘💘💘💘
💗💗💗💗💗❤❤❤💗💗💗💗💗
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
ChickLitHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...