Merhaba vote ve yorumlarınızı bekliyorum
*****
"Buna sen karar veremezsin tamam mı ve sakin unutma o hiç bir zaman senin olmayacak çünkü o kız benim ve ben benim olanı kimseyle paylaşmam el uzatanında elini koparırım unutma ona göre ayağını denk al ufaklık "dedi hoca bu sefer bakışlarıyla bile ateş ediyordu karşısındaki adama resmen.'Öğle mi dersin hoca?
bak sana bir sır vereğim bu bir hafta içinde o kız benim olucak ve işte o zaman sen sap gibi ortada kalıcaksın. sana da yazık hem unutma kadınlar onlarla ilgilenen erkekleri severler ki , az önce benle yarışa girmenin çok büyük bir yanlış olduğunu anlamışsındır sen.
daha onun hakkında hiç bir şey bilmezken ailesi beni oğulları gibi görüyor farkında bile değilsin.
hadi neyse sana kolaylık gelsin hoca bey başarısızlığının tadını çok yakında alıcaksın.'*******
Lavobadan döndüğümde nerdeyse masadaki iki adam arasında fırtınalar kopmuş gibiydi.
Ya şimdi ne oldu bunlara çok sinirliler her hallerinden belli oluyor.
Ama vallaha bu kez ben hiç bir şey yapmadım ve üstelik
hadi Burak hocayı anlarım bu adam zaten hep sinirli de
Sarpa ne oluyor ya ben onu hiç böyle görmemiştim.
Masaya tam oturacakken Burak hoca ayağa kalktı ve kolumdan tutarak bana'Hadi Aylin gidiyoruz cezan vardı unuttun mu ? 'Dedi.
Ah benim bu bir türlü bitmek bilmeğen cezam .
bunun üzerine Sarp olaya el attı.
'Bırak kızın kolunu gelmek istemiyor belliki' dedi Sarp
"Hocam bırakırmısınız kolumu"dedim bende
'Tamam sadece biraz konuşmak istiyorum o kadar benimle gel 'dedi Burak hoca
"Hey hey onu nereye götürüyorsun?" diğen Sarpa Burak nasıl bir bakış attıysa ben bile korktum bir an.
'Sadece konuşucaz sen karışma'dedi
*****
Şu an nerdeyiz hiç bir fikrim yok ve Burak hocam beni kesicekimiş gibi bakıyor resmen.
Adam zaten hep sinirli yani nedir , nerden gelir bilinmiyor bu asabiyyeti."Seni dinliyorum"dedi
'Anlamadım hocam..'
.çok garip konuşmak isteğen kendisi değilmiydi şimdi bana kalkmış anlat diyor resmen.
"Sen daha geçen gün bu adamdan nefret etmiyormuydun noldu şimdi ne bu tavırlar"
Yok artık benden hesap mı soruyordu ?
Yoksa banamı öğle geliyordu neydi bu şimdi.
Ama işin sonunda maalesef ki , şu ne isteyeceği bilinmeğen ceza meselesi vardı ne kadar istesemde hep konuşmalarımızda kendimi sakin tutmaya çalışıyordum.'Hocam Sarp benim eskiden beri çok iyi arkadaşım ve ben aramızdaki bu anlaşılmazlığa bir son vermek için ona bir şans verdim şey ...yani arkadaşlığımız için '
E ..anca bu kadar olur yani yoksa hocama aramızda geçenleri anlatıcak değilim o kadarını da diyemem artık kusura bakmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
Chick-LitHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...