56. Seç birini .

2.4K 102 17
                                    

' Sence önce hangisinden başlamalıyım ım... bir düşünelim Burak hocamızdan başlayalım bence ona karşı kinim daha öncelere dayanıyor sırayı bozmayalım şimdi'

' A...noldu Aylinim bir şeymi diycektin ah ama maalesef ağzını açamam açarsam sen rahat durmazsın kesin.
Hadi bakalım hangisi ya Burağı ne diye kayd ettin sen ?
Ha kesin bu Hayırsızım ya Buraktır yada Mert bakalım artık kimin şansıysa o açıcak .'

Allah belanı versin Pislik seni asla affetmiyicem sen gerçekten psikopat bir hastasın.

' Ah açtın sonunda '

" Sarp !!!"

Burak farkįnda değildi ama
Elleriyle biraz daha sıkarsa telefon kırılıcaktı sanırım .
Burak gerçekten sinirlesnmişti ve kendine hakim olamıyordu.

' Evet Sarp uzun zaman oldu dimi'

" Aylin nerde pislik"

' Hım ... sanırım bunu sana söyliyicem .
ama biliyorsun ben oyun oynamayı çok seven biriyim eğer Aylini istiyorsan oyunun kurallarına uyucaksın o zaman.
Birincisi asla ama asla polis bilmiyicek .
İkincisi  yalnız geliceksin buraya .
Ve en sevidiyim Üçüncü şarta geldik sana az sonra bir konum atıcam eğer 2 saat içinde orda olmazsan Aylini unut yada Adayı hatırlamı demeliydim bilmiyorum artık sen seç birini eğer silahla gelirsen sen Adayı düşünmeye şimdiden başla derim'

" Du..dur dur kapama şerefsiz"

' Kiminle konuşuyordun bir habermi aldın yoksa ' dedi  Mert .


" Tuzak..."

' Ne ne tuzağından bahs ediyorsun ?'

" Bak şimdi beni iyi dinle her ne kadar bir birimizden nefret etsekte Aylin için birlikte haraket etmeliyiz "

' Ben Aylin için her şey yapmaya razıyım'

" iyi o zaman Sarp denen pislik bize tuzak kurmaya çalışıyor bence.
eğer düşüncelerimde haklıysam senide arıyıcaktır birazdan"

' Aylin...onun sesini duya bildinmi iymiydi?' Dedi sesi ağlayacaklıydı.

" Hayır ama yakında duyucaz"

Her şey Burağın düşündüyü gibi olmuştu Sarp Mertede Burağa söylediklerini tekrar etmişdi ve şu an oturmuş avlarını bekliyordu ama belkide av olan kendisiydi.

******

'Evet ikiside tamam hayatım şimdi bekleyip keyif alma zamanı ama böylede hiç tadı çıkmıyorki sen konuşmayınca'

Sen bekle belke...ben bir konuşucam ve işte o zaman sen sonsuza kadar susmak mecburiyetinde kalıcaksın.
Burak duy sesimi sana ihtiyacım var ama ya sana bir şey olursa .
insan sol yanı olmadan yaşayamazmış .
Sen benim sol yanımsın ona zarar gelmesine izin verme .
Sen benim ilk aşkımsın onu elimden almalarına izin verme.
Gerçekmiş biliyormusun insan sevdiyini kayb etme hissini yaşayınca korkuyormuş .
Korkuyorum...
Çok korkuyorum sevgilim beni karanlıklarda bırakma bilirsin ya ben sevmem karanlıkları hadi gel güneş gibi yeniden aydınlat dünyamı .

Bir karar aldım hemde şu an.
ölüm bu kadar yakınken neden inat ederki insan .
Eğer burdan kurtula bilirsek bir gün bile beklemiycem sevgilim artık kavuşalım bıktım bu ayrılıklardan , yoruldum bu mesafelerden artık .
tek olma zamanı artık ayrılığa yer olmuyucak hayatımızda sana söz veriyorum.

Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin