Merhaba güzel okurlarım yine yeni bir bölüm sizlerle😍😍😍
Sizden istediyim kitabıma destek olmanız voteleriniz sayesinde genç kız edebiyatında ilk 12 girdi kitabımız ve inanıyorum ilk 5 sıraya kadar yükselicez.
sizleri seviyorum yeni bölüm çok yakında mutlu ve huzurlu okumalar dilerim😙😙😙*****
Aylin
Cevap veremediyim bir sürü soru var aklımda .
Kalbimin sıkıştığı ve ruhumun bedenime ağır geldiyi saniyeleri yaşıyorum yine .
Kalbim çaresizce sıkıştı dört duvar arasına .
kaldım yine ben bir çıkmaz sokakta
ama hayır bu kez olmaz! Dedim kendime.
ben zaten kendimden geçeli çok oldu bide şimdi Merti kayb edemem o benim tek güvendiyim ,
o benim tek umut bağladığım
ben onu asla üzmüycem bende Burak gibi sözümden dönmüycem ben ona söz verdim bırakmam dedim , gitmem,
terk etmem dedim ondan gidemem artık istesemde , istemesemde .*****
'Aylin hayatım ne işin var burda?'
" Ya sorma bugün baya.. aksiyonlu geçti hani şu boşanıcak çift vardı ya ...
bahs etmiştim sana."' E...ne oldu ?'
" son anda adam kadına her şeyi kıskandığı için yaptığını itiraf etti zaten kadında dünden razıymış
koşa koşa gitti işte kocasına .
ya neyse boşver ben artık insanların kıskandırmak adına yaptıklarına söyliycek söz bulamıyorum."' Haklısın aşkım e peki neden buraya geldin eve geçip dinlenseydin ya benimde işim 2 saata biter zaten'
"Ya yok bugün hiç evde oturasım yok bende sana yardıma geldim hem biraz kafamı dağıtmış olurum bide...."'Hım... ben galibe bu bide...diyip susmaları biliyorum Aylincim'
"Ya söyle bizde bilelim o zaman "
' kesin şimdi bide....bir şeyler mi yapsak ya da filmemi gitsek ım....gibi gibi yani başka bir aktivitede olur ama kesin sen yine beni peşinden bir yerlere sürüklüyceksin haksızmıyım?'
" Bir düşünelim ...galiba 2 saatim var demiştin 2 saat sonra filme gidiyoruz itiraz istemiyoreee"
' Ben seninle oluyumda sen nereye dersen gelirim zaten'
" Tamam anlaştık o zaman "
Biz tam böyle konuşurken yan masada oturan yaşlı kadınla garsonun konuşmasına kulak misafiri oldum .
" Ya teyzem sen buraya yalnız geldin eminim "
' Yok be evladım ben kızımla geldim.
git bul bana kızımı çağır annen seni bekliyor de o gelir hadi hadi git.'Oğuzu yanıma çağırdım ve neler olduğunu öyrenmeye çalıştım kadın hastaymış hafıza gidip geliyor sanırım.
Oğuz durumun ciddi olduğunu görünce telefonundan oğlunu aramış adamda annem hasta sakın bırakmayın bizde onu arıyoruz almaya geliyorum demiş.
Kadına her baktığımda Sultanım geliyordu gözlerimin önüne sanki Aylinim diye seslenişi kulaklarımda yankılanıyordu.' Aylin canım iyimisin?'
" E..evet sorun yok sadece ben onunla konuşmak istiyorum oğlu gelene kadar "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
ChickLitHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...