Mert
"Neden susuyorsun geldiyimizden beri sessizsin bir şeymi oldu Aylin?"
'Şey aslında...yok yok bir şey sadece farkında değilim aslında ben biraz yorgunum odama çıkıp dinlenmem gerek '
Öyle içten bakıyorduki gözlerine Aylin ona kıyamıyordu bir türlü belkide onu düşündüren şey yaptığı ya da yapmayı düşündüyü şeyde haklımıydı.
Merti böyle yüz üstü bırakıp gitme fikri onu mahv ediyordu.
Mert onun için her şeyi yapardı ,Mert onu gerçekten seviyordu ama ya Burak ?...
Burağın sevgisinden şübhesi yoktu ama ya yine onu bırakıp giderse bu sefer dayanamazdı.****
Burak
Aylimden hala bir haber yok acaba konuşamadımı hala off deliricem ya ...
Neden biz bir türlü mutlu sona varamıyoruz ki , filmlerde böyle olmuyordu yani ne bileyim ben döndüm Aylinde beni seviyor zaten biz aşkımıza devam edicektik sonrasında bir düğün sahnesi ve işte mutlu son final .
Ne diyorsun Burak ya off Aylin bir gün gerçekten senin yüzünden kafayıda sıyırıcam ama aslında bence bizim hikayemizdeki tek sorun Mert denilen o cambaz
O , olmasa zaten her şey yoluna girer ama olurmu öyle şey hiç çirkin herif karı koca arasına giren kaynanalar gibi bir girdi aramıza bir dahada çıkamadı.(+iç ses,-Burak)
İç ses+ Öncelikle beni özledinizmi canım okurlarım😄e...yani iç ses olarak hikayeye renk katdığımı düşünüyorum sizce haklımıyım?🙄
Neyse nerde kalmıştık...
Hey dur bir dakika şimdi sence Mert çirkin mi? 😂😂😂-tabikide çirkin bir bana bak birde o Çirkineee
+Hı hı sen onh benim ...neyse ya sen kısaca adam taş gibi ben kıskançlıktan kuduruyorum desene ya
- Lan sen ne biçim hain bir iç sessin böyle şuan resmen kendj içimde kendime karşı çelişkilerle yaşıyorum
+ Burakcım kusura bakma ama ben şimdi sırf senin iç sesinim diyede sana ...
Dur ya.... ne yapıyorum ben gitgide şizofren olucam ya .
Kendi kendine konuşmak nedir hatta kendj iç sesinle kalvga etmek ne ..+şey Burakcım yalnız farkındaysan hala kendinle konuşuyorsun😄
*****
Aylin tam telefonu eline almış Burağı arıyıcakken nasıl derler kalp kalbe karşıymış ki ,Burak Aylini aradı.
"Alo Burak.."
' Aylin ...ben şey ...şey için aradım seni yani Aylin konuştunmu yani hemen gidelim diyorum ben'
" Burak..aslında bende seni aramak istiyordum yani ben
... ben üzgünüm ama sanırım ben aceleci davrandım yani.."'Dur Aylin sakın söyleme sen doğru bir karar verdin '
" Üzgünüm ben böylece çekip gidemem benideanlamalısın kolay deyil böyle yani..ben ben biraz düşünmeliyim hoşcakal"
' Dur kapatma Aylin ben...seni bir ömür beklerim bunu sakın ama sakın unutma'
"Şey ...oldu o zaman ben kapatıyorum ve ..Burak teşekkür ederim"
****
Burak
Tam telefonu kapatmışken annem aramaya başladı ya şimdi ben nasıl söylerim gelemiyorum diye off.
'Efendim annelerin bir tanesi , başımın tacı , gözümün nuru annem'
" A..A ...delinin zoruna bak ya hemen çabuk çabuk hemen dedim sana "
' Ayıptır sormasıda ne hemen annelerin en güzeli'
" Sen böyle yalakalığa başladıysan krsin benim hoşuma gitmiyicek bir şeyler olmuştur hadi anlat kıvırmadan bana ne saklıyorsun uine benden eşek sıpası"
' Ya sen...var ya gerçekten ya ...şuan ne diyiceğimi bilemiyorum biliyormusun .'
"Evet bekliyorum Burak beyciğim"
' Şey...şimdi şöyle aslında statistiklere baktığımızda senin haklı olma oranın benim haklı olma oranımdan katbekat yüksek olmak üzere hesaplanırsa ve benim durumum göz önünr alınırsa, bu durumda sana yalakalık yapma sebebim işık yüzüne vurularak ve bu durumda benim senin karşında söyleyecek sözleri...'
" Dur lan oğlum sen malmısın söyle ne söyleyeceksen seni anlamaya çalışırken acaba sonunda hava durumunuda söylermi diye düşüncelere bile daldım ne diyiceksen de artık sende kurtul bende "
' Offf ya anne ben yine gelemiyorum'
" Ne ?
Nasıl?
Onuda kim dedi?
Kim ?
Sen ?
Dur bir ya ne demek yine gelemiyorum!!!"' Gerçekten şimdi açıklardım ama baya uzun sürer bunu anlatması ve sen dinlemeyi sevmezsin ben en kısa sürede problemlerimi çözüp yanına gelicem söz'
" E...anlat dinliyorum"
' Ne? Şey yani neyj anlatayım?'
" Olsun oğlum uzun olsun bir kerede dinliyeyim dimi ama hep uzun oluyor seninde hikayen ama olsun bu sefer dinliyicem sen anlat gelsin"
' A..evet şimdi şöyle oldu anne.....ah evet Tarık abi hemen hemen tabiki'
" Ne tarık abisi oğlum hatlarmı karıştı noldu?"
'Ay anne sorma benim çok acil kapatıp işime dönmem gerek sonra konuşuruz ellerinden ,gözlerinden öptüm '
Offffff gerçekten kocaman bir offf ya benim annemde kendini baya aştı bu ne ya bu kadına çok dedektif film filanmı izletdiler kadından hiç bir şey saklanılmıyor ya.
****
Aylin
"Mert ben seninle bir şey konuşmak istiyorum"
' Tabiki konuşuruz canım seni dinliyorum bir şeymi oldu?'
"Mert ben artık ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
Chick-LitHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...