Mert
Yine keyifsiz bir halde evden çıkmış işe doğru gidiyordum yolda radyoda çalan şarkıyla kalbimin ne denli acıdığını bir kez daha fark etmiş oldum.
Belki dinlerseniz anlarsınız ne hissetdiyimi...
Tarkan 'Kiş güneşi'
Artık çok geç yalvarma...
Dönüş yok o yıllara...
Bilki sana bu son veda.
.........
......
Yanlış zaman...
Yanlış insan...
Tutunmak imkansız biktim yamalı sevdalardan.
Yanlış bahar kış güneşi.
Yoruldum her bulduğumda kaybetmekten seni.
Kiyamete kadar kapattım kalbimi.***
Kıyamete kadar kapandı kalbim sanırım gerçektende.
Ben de bıktım artık bu yamalı sevdalardan yeter nefes alamaz haldeyim nereye kadar sürücek böyle.***
Arabadan inib restoranta doğru yürümeye başladım aklımda yüzlerce hatta binlerce cevapsız sorular vardı ama tek bir şeyi bilmiyordum bu sorularım cevap bulsunmu istiyordu kalbim yoksa aslında sonsuza kadar cevapsız sorular olsun mu .İçeri girer girmez yeni gelen kız Yasemin bana doğru koşar adımlarla yaklaştı.
'Merhaba hoşgeldiniz'
"Merhaba bu arada hayırlı olsun yeni işin "
'Teşekkür ederim sizin sayenizde'
" Bu kitaplar ne peki"
'A..şey Oğuz bey bildiyinizi söylemişti ama bunlar yeni dekorasyon için siz sanırım bütün duvarlarda kitap olsun istemişsiniz bir nevi kütüphane havası '
"Evet doğru ben unutmuşum bu aralar biraz dalgınım o yüzden"
' Hım şey dişiniz nasıl yine canınız yanıyormu yoksa siz diş doktorundan korkuyormusunuz tabi haddim diyil sormak ama biraz merak ettim doğrusu acı veriyorsa neden hemen doktora gitmiyorsunuz'
"Yok hayır tabi sora bilirsin ama ben doktara gerçekten gittim hem iyiyim artık acımıyorda
sen bu kadar kitapı nereye taşıyorsun?"'Oğuz bey rica etti bugün burası kapalı olucakmış işler daha bitmemiş bende yardım etmek istedim'
"Tamam ver ben taşırım ağır bu kadar kitapı tek seferde taşımamalısın"
'Teşekkür ederim'
****
'Aslında Mert bey ben hiç anlam veremiyorum yani
anlamıyorum bu kitaplarda ne diye hiç alakası olmayan insanlar bir anda akraba çıka biliyor ?'" Asıl ben neyi merak ediyorum biliyormusun Yasemin ?"
' Neyi?'
"Neden mutlu sonla biten bir kitap okurken insanın içi acır?"
'Şey bilemedim neden?'
"Bende hep öyle oluyor biliyomusun ve nedeni sanırım mutluluk diye bir şeyin var olmadığına inanmaya başlamamla ilgili "
'Bence mutluluk diyilde an diye bir gerçek vardır o an ne olursa olsun yaşamak lazım ,sonrasını düşünmeden ,hayatı hesap etmeden yaşamak lazım belkide son nefesimiz bilemeyiz ki ,neden bu kadar düşünüyoruz o zaman bence siz sadece anı yaşayın o zaman ne demeye çalıştığımı anlıyıcaksınız eminim'
" Öylemi dersin"
'Tabikide öyle bir düşünsenize belkide yarın hiç olmuycak ,belkide bu kapıdan çıkıp gitmek istediyimiz yere varamadan hayatı sonsuza kadar terk etmiş olucaz o zaman neden bu kadar hesap kitapla yaşar ki , insan zaten 1 saniye sonrası varmı bizim için o bilr malum diyilken kendimize yıllar sonrasını düşünerek acı veriyoruz sadece'
"Biliyormusun uzun zamandır beni bu denli rahatlatan bir kişi olmamıştı yani söylediklerin çok güzeldi "
'Bence bu kadar çok düşünmeyin her şey yoluna girer'
"Neyi düşünmeyeyim?"
'İşte sizi bu kadar üzen şey her neyse onu.
belkide böylesi daha iyidir sizin için bunu bilemezsiniz ki'"Haklısın ve teşekkür ederim fikirlerini benimle paylaştığın için"
'Rica ederim asıl ben teşekkür ederim siz benim patronumsunuz ama ilk geldiyim andan beri ben ve burdaki herkesle ne kadar dostca yakınlaştığınızı görüyorum herçekten iyi bir insansınız bu yaptıklarınızı her patron yapmıyor'
"Öylemi böyle düşünmene sevindim benim biraz işim var biraz gitmem gerek sonra görüşürüz hoşcakal"
*****
Aylin ve Burak
'Hayatım bir dakika gele bilirmisin yardımına ihtiyacım var mutfakta'
" Tamam aşkım hemen geliyorum"
'Noldu canım ?'
" Annen Burak annen görmüyormusun brni sevmedi hemde hiç sevmedi"
'Yok ya nerden çıkarıyorsun sen böyle şeyleri canım kadın ne dedi sadece seni tanımaya çalışıyor'
" Sen öyle san gerçekten bu kadar safmısın yoksa anneni korumak içinmi yapıyorsun anlam veremiyorum ama niye şimdi bana brn hep bir doktor gelinim olsun osterdim dediki"
'Takıldığın şeye bak canım sadece öylesine söyledin kötü bir şey demediki demek ki, içinde öyle bir dileyi varmış ne var bunda'
" Yok kesin bunlar sana doktor bir kız ayarlamaya çalıştılar ama ben ortaya çıkınca planları altüst oldu dimi"
' Aylin şu anda gerçekten çok anlamsız bir endişe içindesin'
" Yoksa senin eski kız arkadaşın falanmı vardı doktor o yüzden annen böyle yapıyor o zaman demek ki , diyer adayını daha çok beyenmiş"
' Yok şey ben içeri gidiyim atık'
"Dur kaçma bildim dimi Burak böyle bir şey vardı ve brnden sakladın demek gel buraya"
' Vallahada gelmem billahada gelmem '
Geliyimde parçala dimi bu kadın milletindende korkulur vallah ya nerden nereye analiz edip buldu ya eveleniceyim kızıdan tırsmaya başladım desem yeridir bunun bide nikahdan sonrası var bittim brn Aylin brni bundan sonra çiy çiy yer bide üstüne kemiklerimi köpeklere yedirir.*****
Yorum ve votelerinizi bekliyorum*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)
ChickLitHocan o senin sakın unutma !!! Neydi o benim sadece hocamdı . Evet ... evet sadece hocam "Aylin iyimisin ?" 'İyiyim kocam ' Ne dedim lan bennn !!! kocam nedir hepsi şu salak iç sesin suçu 😫 Öğrencisine aşık olan bir adam ve hiç bir şeyin farkında...