54. KIR DÜĞÜNÜ😉

2.4K 102 18
                                    

Aylin

Gözlerimi araladığımda hiç tanımadığım bir yerdeydim aklıma gelen tek şeyse Buraktan su istemiştim sonra o su getirmeye gitti o sırada koptu film bayıldım sanırım.
Jeton düşüyor yavaş yavaş lann ben kaçırıldım dimi ah.. aptal Aylin bir katil tarafından kaçırılmadığın kalmıştı onuda yaptın şimdi  tam oldu.

Allahım senden çok razıyım ama banada bir gülse şu kader denilen şey.
yani elalem sevgili arar bulamaz.
sen bana ikisin verirsin ben arada kalırım seçim yapamam sanki karşıma misafirliye gittiyim evde hem çilekli dondurma ,  hemde çikolatalı pasta koymuşlar ama ben bazı sebepler yüzünden bir seçim yapamıyorum aynı anda bana kış mevsimi yaşatıyorsun sonra sobanın sıcağı dondurmayı eritiyor bari pastaya girişiyim diyorum ama onunda çikolatalı olduğu için pert olduğunu görüyorum yani çok karışığım boş verin herhalde insan ölmeden önce böyle aptal şeyler düşünüyor.
Ya ben korkudan sıktığım dişlerimi biraz daha sıkarsam herhalde adam beni öldürmeden ben 32 dişimi birden katl edicem .
Ama noldurdu verdiklerinden biride sözünde dura bilseydi yani bu nasıl bir güven şeklidir ikisiylede son konuşmamda bana güven benimle güvendesin sana bir şey olmaz demişlerdi ama şu an bilmediyim bir evde çirkin bir koltukta elim ayağım hatta ağzım bile bağlı bir şekilde kurbanlık koyun gibi katilin gelip beni kesmesini bekliyorum .

Bu arada benim elimi bağlarlar anlarım , ayağımï bağlarlar anlarım ama ya katil öldürmeden iç sesim beni katl ederse içimde ben konuşmadan duramam ki ,
ama .

Kapı aralanınca içeriye biri girdiyini hiss ettim şu an tam arkamda .
Allahım sen yardım et.
ölmek için hiç uygun değil ki, burası her taraf bir uyumsuzluk içersinde şimdi ben burda ölsem sonra polis katilin peşine düşer,
polis onu bulur yakalar.
sonra gelir buraya benim ölü cesedimi bulur ama aynı zamanda benim cesedim o zamana kadar kokuşmuş,  büzüşmüş , yüzüm solmuş , çirkin bir haldeyken gazeteden falan gelirler haber yapmaya beni öyle o halimle çekip koyarlar bütün kanallara sonra ben kahr olurum buna katlanamam.

(+Aylin, -iç sesi)

- Sözünü kesmek istemem ama sen öldükten sonra nasıl kahr olucaksın ya mantık martı olmuş uçuyor yine göklerde.

+ Kes ya yinemi ama ben biliyorum malımı sen beni öldürürsün demiştim hatırlarsan

-A..a..ama Aylincim insan bir teşekkür falan eder nede olsa şu an seni yalnız bırakmayan tek şey benim gerçi mecburum buna ama neyse

+ Evet ne demezsin ve terk etmesini istediyim tek şey sensin.

Bir anda karşıma geçti yüzü maskeli bir adam .
Tam karşıdaki koltuğa yayıldı ve uzun uzun bakmaya başladı bana .
Kesin bu  beni kuş başı doğrar  .
ama dur ya bu adamın gözleri hiç yabancı değil öff saçmalama Aylin yok artık ne alaka ya.

" E...Aylin görmüyeli nasılsın?"

Ama bu ses...derken içimden adam yüzünden maskeyi çıkarıp fırlattı bir kenara.

" Şaşırdın değil mi?. Olur öyle bende şaşırdım Mert denen lavukla evlenmek istediyini öğrenince niye öyle bakıyorsun inkar etsene seni seviyorum desene niye bir cevabın yok"

Ya Sarp ama bu salak hastaneye yatırılmamışmıydı. Bide ağzımı bağlamış cevap ver diyor cidden gerizekalının önde gideni  .

" Evet ağzın kapalı pardon hayatım hemen açıyorum"

Ne hayatı ya maymuşa bakın hele hele

'Lan sen ...dur bir dakika ya banyoda banyodaki, ö...ölü kız senmi ...sen yalan dimi yapamazsın sen lütfen ben yapmadım de Sarp lütfen '

Ben yaptım hemde severek Ada bana ihanet etti ben ihaneti affetmem er yada geç intikamımı alırım.
ama sen bunu bilsen beni sevmekten vazgeçersin dimi Aylinim.

" Ne kız ya ben bilmiyorum yani be...benimle bir ilgisi yok her neyi kast ediyorsan beni sadece sen ilgilendiriyorsun"

'Sarp nasıl çıktın kaçtın dimi?'

Sarpın elleri esmeye başlamıştı heyecan ve sinirden.

" Yo...yok ya ne kaçması tabiki kaçmadım ben iyiyim Aylin ben iyleştim artık eskisi gibi değilim "

'Neden beni kaçırdın bırak beni lütfen bak yanlış yapıyorsun'

" Olmaz bırakamam kaçarsın sonra hem şimdi bırak  bunları sen söyle bakalım kır düğünü nasıl hayatım bence tam mevsimi çok güzel olur.
sen beyaz bir gelilikte , ben şık bir damatlıkta yaza damga vuran bir düğün yaparım sana bak inan bana"

Ya arkadaş bu nedir ya önüme gelen benimle evlenmenin hayalini kuruyor. hani bir söz vardır kız evinde düğün oğlan evinin haberi yok diye
ama bu sefer ters olucak çünki hep habersiz olan benim yani.
Allah gökten elaleme hayır yağdırır benim kafama hıyar yağıyor resmen .
adama bak ya iki dakikada kır düğününe bağladı lafı lannn sen beni kaçırdın gerizekalı bide nelerin hayalin kuruyor.

'Yok o olmaz öyle yo...yo...hahah lannn sinirlerim bozuldu ya yok artık !'

Şu an var ya sinirden gerçekten dizilerdeki  kötü karakterleri aratmıyıcak bir kahkaha sergiliyorum o derece

" noldu hayatım yoksa kır düğünlerini sevmezmisin?"

' Yok canım ben daha çok GPT düyününü severim ve sanada yakında bòyle bir düğün hediye edicem emin ola bilirsin bütün dizayn benden olucak '

"Tamam aşkım sen nasıl istersen ama GPT ne ben onu pek anlamadım"

' Ne var ya anlamıyıcak G*** ne Pamuğu T***rım düğünü diyorum sen seversin '

Benim bu madmezel duruşuma bu lafları etirdin ya yazıklar olsun bütün karizmam çizildi şu an.

" Ha ama aşkım ayıp oluyor yinede naz yapıyorsun anladım ben sorun değil"

' Sarp...'

" Efendim hayatım"

' Sen tam bir malsın'

Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin