70. Her şey onun içindi

941 39 5
                                    


Burak

Her şey onun içindi bu saçma evlilik bile sırf belki kızkanır ,belki bir umut beni sevdiyini analar bana geri döner diye düşünüyordum .
Şu an hamile olması umrumda bile diyil ben onu istiyorum olmuyor vazgeçemiyorum hem isterse o çocuğa babalık bile yaparım nede olsa O , Aylinimin bir parçası olucak .
Vazgeçmek kolay gözüküyor ama aslında hayatdaki en zor şey sanırım.

****

Mert

' Tamam bak anlaştığımız gibi her yerde görmek istiyorum bu haberi ilk sayfalarda olsun her kes duysun evlendiyimizi yarınki düyünede geç kalma Berkan tamam mı ?'

Berkan benim eskiden beri tanıdığım bir gazeteci arkadaşımdı onu düyüne davet ettim yarın restorantda sade ve güzel bir düyünümüz olucak.
Her şey Aylinin istediyi gibi olucaktı ama Berkanı çağırmamdaki amaç sadece bu haberi Burağında görmesini sağlamaktı .
Yalandan kim bilir hangi kızın hayalleriyle oynuyorda evlendi hemen .
Onun asıl sevgiyi ,aşkı görmesini istiyorum bizi her hatırladığında mutsuz olsun istiyorum tıpkı Aylinime yaşatdığı acılar gibi acı çeksin istiyorum.

" Aşkım kiminle konuşuyordun?"

' Ya benim bir arkadaşım vardı o aradı az önce düyünümüzün olucağını duyunca tebrik etmek istemiş bende davet ettim düyünümüze'

" İyi yapmışsın hayatım da ben senden bir şey isteye bilirmiyim?"

' Seni dinliyorum aşkım '

" Mert bak endişelenme ilk önce ama benim sancılarım var sence daha erken deyilmi bu durum normalmi bir şey yoktur dimi?"

'Aylin hemen uzan hemen...hemen '

" Ya dur Mert o kadarda demedik yani"

' Sen hiç korkma ben hemen doktor çağırıp geliyorum '

****
Durumu gayet iyiydi doktorunda dediyi gibi ilk başlarda böyle şeyletin olması çok normaldi sadece stresden dolayı olmuştu ,
Aylinin stresden uzak durması lazımdı.
Her şey güzel gidiyordu ta ki düyün gününde gelen süpriz misafirleri görene kadar .

Evet Aylin hanım sizden bir cevap bekliyoruz dedi memur bey.

Tam cevap vericekken kapıdan el ele giren Burak ve Işılı görmemle küçük çaplı bir şok geçiriyordum .
Ne işleri vardı burda.

" Aylin hayatım hadi her kes senin cevabını bekliyor"

' E..Evet sonsuza kadar evet'
Dedim gözlerimi delen bakışlara rağmen bitdi her şey .olması gereken oldu işte.

Burak

Onlara yakınlaştım ve mutluluklar diledim her ikisinede .
Ve Aylinin kulağına eyilip son cümlemi kurdum.

'Bumuydu büyük aşkımız eyer buysa mutluluklar Aylin Demir yada Altınsoymu demeliydim?'

Yorumları bekliyorum sizce bu işin sonu nasıl biter?

Edebiyat Öğretmenim (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin